Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני צריך/רוצה להחליף לפחות שניים מהצמיגים של פונטו 2005 שלי וראיתי את המבצע הזה בטייר-קלאב

 

http://www.tireclub.co.il/hebrew/Article.aspx?Item=815&Section=719

 

אני מודע לכך שהם לא מוכרים את החברות הכי טובות בשוק (אולי חוץ מטויו אבל אין לרכב שלי והם לא חזרו אלי לגבי זה)

 

http://www.tireclub.co.il/Hebrew/Default.aspx

 

אלא הצמיגים שיש להם במבצע לפחות מה שמופיע באתר.

 

זה יוצר בערך 500 ש"ח לרביעית צמיגים מה רע?

 

רציתי לשאול את דעתכם לגבי הצמיגים האלה.

 

לרכב בנסיעות סטאנדרטיות. כמובן בהנחה שהצמיגים הם בני כמה חודשים ולא שכבו שנתיים במחסן.

 

תודה לעונים

פורסם

500 ש"ח לרביעיית צמיגים זה מחיר מאוד, אבל מאוד, נמוך. אתה בטוח שזה המחיר?

 

גם לפאלקן וגם להנקוק יש דגמים טובים, אתה לא חייב לקנות רק טויו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בלינק אתה יכול לראות את המבצע ואת הדגמים המוצעים

 

משלמים על אחד ומקבלים שלושה!!!! חינם

 

ו60 שקל הרכבה ואיזון לכל גלגל. בהנחה שצמיג אחד יעלה 300 עבודה עוד 240 בערך 500-550 ש"ח

 

אתה יכולה להגיד (לכתוב) עם הדגמים של הנקוק (H415) או פלקון (SN828) הם דגמים טובים?

פורסם

על המחיר הנ"ל יש להוסיף 240 ש"ח עבור פרוק והרכבה + איזון + שסתומים(ונטילים).

 

צמיג אינו עולה 300 ש"ח ב"מחירון" - צפה להפתעה בכיוון הזה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

גם אני ראיתי את המצבע הזה ואנחנו צרכים להחליף רביעייה לסובארו אימפרזה.

השאלה אם ייתכן שבמקום כ1300 ש"ח החלפה של 4 צמיגים תעלה רק 570 ש"ח?

פורסם

ידוע שיש עלות הרכב איזון וכו' בשישים שקלים לצמיג וגם כתבתי את זה.

 

כמה כבר יבקשו על צמיג אחד 400??? יעלה 640 עדיין שווה.

 

עזבו את המחיר אני שואל האם הדגמים האלה מספיק טובים או שבפניה ראשונה אחרי גשם האוטו יעבור לקרוז קונטרול ואני לא מתכוון במובן החיובי (לפונטו הסו אין קרוז קונטרול...)

 

R'n'B יש לך מושג כמה הם רוצים על צמיג בודד?

 

אני מעריך לפי מחירון באתר אחר...

פורסם

סתם לשם השוואה מבדיקה שעשיתי לפני קניית רביעיית צמיגים ל205 שלי.

באוטודיפו יש מבצע של 60% על הצמיג השני, התקשרתי, מסתבר שהם הולכים על מחיר מחירון לצמיג אחד שעומד על 420 ש"ח ופה מדובר על 165/70/13 79T. כשבאתר שבדקתי מחירו הוא רק 336 ש"ח. זה גם מתחבר למה שקומפי כתב.

לכן המחיר כנראה יהיה יותר גבוה לצמיגים שאתם מחפשים. חוץ מזה לימדו אותי כלל שאין מתנות חינם. לא הגיוני שהם ימכרו במחירי הפסד או במחירי עלות. אז לכן תבדקו טוב גם במקומות אחרים.

 

לגבי הצמיגים, צמיגי TOYO ידועים כצמיגים טובים מאוד במחיר סביר בהחלט וכנ"ל לגבי צמיגי FALKEN.

תריצו חיפוש.

 

בהצלחה.

פורסם

ברור שאני הולך לחפש גם במקומות אחרים.

אני לא הולך מחר לקנות את הצמיגים, שאלתי את דעתכם על הצמיגים כי אני לא מכיר את רובם.

לגבי אוטודיפו ידוע שהמחירים שלהם גבוהים ב 50% מהמחיר האמיתי בשוק כדי לממן את החנויות מוכרים פרסומות וכו' לכן משום מה תמיד! יש להם מבצע על צמידים ג'נטים כוסות חד פעמיות וכו'

פורסם

לגבי הלינק, את TRIANGLE פשוט תמחק מהרשימה,

GT, למרות שגם הם מתוצרת סין, קצת יותר טובים, אבל גם בהם לא הייתי נוגע.

לפי האתר, טויו במידה שלך לא נמכר אצלם.

פאלקן SN828 זהו צמיג בסיסי, אבל יכול לעשות את העבודה.

את הנקוק H415 אני לא מכיר (RA08 זה צמיג מחוזק, ולא מתאים לרכבך).

 

בקיצור, אם המחיר באמת זול מאוד, הייתי קונה פאלקן.

הביקורות בכלל לא רעות לפאלקן SN828:

http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/falken_ohtsu/sincera_sn_828/index.html

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

vladclar תודה על התגובה לעניין.

האתר של אוטולוקס שהם חברת אם של טייר קלאב יש את הדגם של טויו ואומרים שהוא חזר לארץ אולי לא הכניסו אותו לאתר עדיין והם צריכים לחזור אלי.

 

תודה. איך מברר על ההנקוק כי אני יודע שבגדול הם לא רעים

פורסם

אתה יכול לשלוח הודעה פרטית ל FITCH ,

לפני כמה שנים טובות הוא הרכיב את הדגם של הנקוק, H415 :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=105916

 

(אני יודע, קצת ישן, פשוט לא מצאתי יותר מדי מידע \ ביקורות לגבי הדגם הזה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נראה שמצפה לך הפתעה לא נעימה "באותיות הקטנות" של המבצע,כי "מחירון" אצלם לצמיג שבדקתי הוא מעל 800 ש"ח....

אין ארוחות חינם כנראה !!

פורסם

טוב, אם ל 800 ש"ח צריך גם להוסיף 240 על העבודה, זה יוצא מחיר דומה ל TIRES4U:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=70&s=165&m=12

 

בפנצ'ריות אחרות יש סיכוי טוב למצוא את אותם הצמיגים במחירים יותר טובים.

 

אני אישית הייתי מחפש צמיגיה שמוכרת צמיגי קלבר HP2 מחירים טובים:

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=1&r=14&a=70&s=165&m=27

 

לדעתי, עדיף על כל הדגמים המוזכרים עד כאן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...