Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

 

תם החופש הגדול, החם מתחיל להרגע,

ועדיין יש זמן עד שיחל לרדת גשם.

זה הזמן לחדש את המסורת של מפגש השרון -

"טיול שבת בכל חודש".

 

בטיול הקרוב נחזור אל ההנאה של הטיול שקיימנו לפני 11 חודשים בדיוק.

תמונות להנאתכם בקישור הבא:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343421&highlight=%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C+%D7%9C%D7%9B%D7%A0%D7%A8%D7%AA

 

 

 

 

טיול חודש ספטמבר.

 

 

הטיול יתקיים בימים שישי ושבת 9-10 בספטמבר - לכנרת.



נפגש ביום שישי בשעה 11:30 בתחנת הדלק סונול שבצומת רעננה,

ונצא לכוון צפון, בנסיעה רגועה ומהנה.

נפנה מזרחה לכוון עפולה, ונבצע חניות ביניים במגידו ובכפר תבור.

נמשיך בכביש היפה המוביל ליבנאל ומשם נרד לכנרת.

 

 

 

נחנה בצורה מאורגנת, בחניון מסודר עם שירותים ומקלחות, כאשר מקום הלינה והרחצה צמודים לרכבים.



מחיר הכניסה לחוף הינו 55 ₪ לרכב ל - 24 שעות.

 

 

 

מי שמעוניין בכך יכול להביא כיסוי לרכב. (אגב, החניון עם שמירה בכניסה כל שעות היום והלילה).

 

 

 

לאחר רחצה בים והתארגנות באוהלים שנביא איתנו, (למי שאין אוהל מומלץ לקנות. אביזר זול שישמש אותנו גם בעתיד).



נכין כהרגלנו את הסעודה הממונגלת... מי שלא מעוניין באוכל בשרי יביא מה שבא לו.

אגב, רצוי להתארגן לאוכל גם ליום השבת. אין בחניון "גזלן".

 

 

 

תוכנית הערב: לקראת השעה שמונה בערב נצא לחוף בו מתקיים מיוחד ומרהיב של מזרקות מים.



המופע מתקיים שלוש פעמים בלילה, על חוף הים קרוב לחניה בה אנו שוהים.

יש אפשרות לעזוב את החניון ולחזור אליו, ללא שנחויב בעלות נוספת.

המופע בחינם.

 

 

 

נעזוב את הכנרת לאחר רחצת בוקר, ולפני פרוץ הפקקים בדרכים, לקראת השעה 12:00.

 

 

 

חברים מהמפגש הצפוני ובכלל, (גם מכרמיאל

:)) - ניתן לחבור אלינו בצומת מגידו, בשעה 12:30

 

 

 

להתראות בטיול ובשמחות



אבי נוף

050-3535970

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זמי לוין כתב:מזכיר קצת[למי שזוכר משנות השמונים]את פוטו פרג' שהמציא את הסלוגן"מהיום למחר"..

----------------------------------------------------------------------------------------

מבקרי המפגש יודעים כבר מזמן....

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

פורסם
מזכיר קצת[למי שזוכר משנות השמונים]את פוטו פרג' שהמציא את הסלוגן"מהיום למחר"..

 

זמי ידידי שלום.

 

זה שכותבים בפונט גדול לא אומר שצודקים בגדול.

 

לעצם הענין - דורון כבר ענה לך בתגובה שלפני.

 

אם כי איני מבין מה זה צריך בכלל להפריע לך.

אם תרצה ויתאפשר לך להצטרף - אתה מוזמן בכייף.

לא תרצה - חבל.

 

באופן כללי, אני מצפה ממך לפרגן ליוזמות ברוכות, וודאי שלא להיות ציני.

אם נרצה ללכת בדרך הציניות הנ"ל - לא חסר מה לכתוב אודות "שליפות נוסח פרג'" של מועדון מסויים.

אז אנא, אל תגרור את הנושא למחוזות מיותרים.

 

 

שבת נפלאה,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
מקוים לראותכם גם בטיול לנצרת

ושתהנו בכנרת

 

בועז, תודה על הפרגון.

 

חברים רבים ממפגש השרון,

כאלה שחברים גם במועדון החמש, נרשמו לטיול לנצרת.

שני הטיולים אינם באותה שבת, אי לכך אינם מפריעים זה לזה.

 

 

מאחל שיהיו אירועים וטיולים מוצלחים לכולם.

 

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

לא מאמין,

אך בחודשיים האחרונים כמעט שלא נסעתי בגרוטאה עקב עודף של לחץ זמן.

הייתי בקושי בשני מפגשים, ואפילו לא ניקיתי את הרכב.

 

הבוקר, לקראת הטיול, ולמרות שאני יודע שעוד ארבע שעות הרכב יעמוד על החוף ויתאבק,

ניקיתי אותו (וגם את הפלגים וכד'), וכעת הוא מבריק.

התחושה של לנקות ללטף ולהבריק, מילאה אותי בהרגשה נהדרת שחסרה לי לאחרונה.

 

זהו. נגמר החופש (ואצלי הלחץ הזמני), וכעת נחזור לפעילות הרגילה.

מפגשי שישי, טיולים, חגיגות ומה לא.

 

 

עוד שעה וחצי נצא לטיול הראשון לעונה.

 

 

 

שבת של שלום,

אבי נוף.

 

 

******************************

אגב, מפגש השרון מתקיים כרגיל, בגעש, יהיו שם חברים נהדרים.

מי שלא יוצא לטיול מוזמן להגיע.

 

 

.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
מזכיר קצת[למי שזוכר משנות השמונים]את פוטו פרג' שהמציא את הסלוגן"מהיום למחר"..[/quote]

מבקרי המפגש יודעים כבר מזמן....

 

לא כל כך הבנתי את התגובה פה.האם מישהוא יכול להסביר?תודה

פורסם
האם מישהוא יכול להסביר?תודה

בוקר טוב.

מבקרי המפגש הקבועים יודעים מזה זמן על קיום הטיול, ולכך היתה הכוונה.

אני באמת לא מצליח להבין מדוע כל הודעה על טיול של מפגש השרון גוררת כזה "אנטי".

מישהו פוגע במטרות העמותה ? הם עוברים על החוק ?

עזבו אותם במנוחה, כל האנטי הזה נמאס כבר !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
נסיעה טובה, תבלו ותהנו !

+1

נסיעה ט-ו-ב-ה!

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בוקר טוב.

מבקרי המפגש הקבועים יודעים מזה זמן על קיום הטיול, ולכך היתה הכוונה.

אני באמת לא מצליח להבין מדוע כל הודעה על טיול של מפגש השרון גוררת כזה "אנטי".

מישהו פוגע במטרות העמותה ? הם עוברים על החוק ?

עזבו אותם במנוחה, כל האנטי הזה נמאס כבר !

 

מר פרחי.שאלתי לגבי התגובה שלא הבנתי.

מציע לך להירגע .לא ביקשתי את עזרתך בפרשנות שלך.ואיזה חוק?אתה גם עו"ד?

פורסם

אני לעומת זאת הבנתי מצויין את מה שהיה צריך להבין.

עמדתך בנושא המפגשים האיזוריים אינה חדשה, והיא כמובן לגיטימית לחלוטין, גם אם היא לא ממש עומדת במבחן המציאות.

ההודעה על הטיול פורסמה לפני כשבוע, וחברי המפגש ידעו על הטיול עוד לפני כן, וזו היתה הכוונה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

וואוו,

היה נהדר.

 

 

(בהתחלה כתבתי כאן הסבר למישהו, אך מחקתי, עדיף לשתוק).

 

 

 

אלך להתקלח ולהתארגן, ואעלה כמה תמונות.

 

 

שבוע טוב,

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.


×
×
  • תוכן חדש...