Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בן דוד שלי בשעה טובה השתחרר מצה"ל והוא רוצה לעשות טיול בחו"ל עם חברתו,משהו כמו שבוע עד עשרה ימים שכולל ג'יפ,הרבה שטח ונופים מרהיבים..

 

אני לא מדבר על דרום אמריקה,אבל שמעתי על איזורים יפייפים בגיאורגיה,מישהו יכול לשפוך אור בנושא? אולי יעד אחר? יוון למשל

אגב אין לו בעיה להצתרף לטיול מאורגן אבל אין מצב לנהג זר, הוא מתעקש להיות זה שינהג בג'יפ(נושם שטח)

יש חיה כזו?

ואם אפשר להערכה כמה טיול כזה עולה.(-+)

תודה מראש!

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם

בקר טוב

זוגתי טיילה עם 3 חברות בטיול ג'יפים בגיאורגיה בנהיגה עצמית בשנה שעברה.

שבוע ימים של טיול בטבע, נופי בראשית, ארוח בבתי משפחות (אין כמעט מלונות חוץ מהבירה טביליסי)-

חזרו מוקסמות.

הטיול בארגון של חברה ישראלית, וכולל מדריך ישראלי, מכונאי גיאורגי צמוד כל הטיול, פנסיון מלא, דלק ,

בקיצור- כולל הכל.( למעט ביטוח נסיעה ודברים אישיים).

המחיר בשנה שעברה- כ 1700 יורו לכל העניין.

מקווה שקבלת תמונה.

טיול מהנה.

סלע

פורסם

אני הייתי שנה שעברה עם שלושה חברים בטיול ג'יפים מאורגן בגאורגיה.

הטיול שלנו היה 'אתגרי' יותר מהרגיל כי היינו קבוצה קטנה, והיה רוב לחבר'ה צעירים שדרשו הרבה שטח ואקשן.

היינו שניים בג'יפ, בנהיגה עצמית כמובן.

לכולנו יש ניסיון רב בנהיגת שטח, הרוב בעלי ג'יפים בארץ.

אז עם כמה שהטיול היה מעל הקושי הרגיל - הוא היה די 'פרווה' מבחינת רמת השטח.

רוב הזמן השטח זה נהיגת שבילים, פה ושם קצת מדרגות קטנות, קצת מים, לא משהו שדורש מיומנות.

עלה לנו כ-6500 ש"ח לאדם כולל הכל (עם דלק, אוכל וכו') ל-5 ימי טיול מלאים.

 

המדינה עצמה מאד יפה ומומלצת לטיול, האנשים לבביים ומכניסי אורחים.

 

ההמלצה שלי - אם רוצים טיול מאתגר, לנסות להתארגן לפחות עם עוד זוג, ולשכור את הג'יפים לטיול עצמאי.

אנחנו נסענו עם טיולי דורון, ואני ממליץ עליהם. הם מחזיקים באופרציה מלאה שם, כולל מלון, ג'יפים ומדריכים מקומיים.

אפשר לשכור מהם את הג'יפ ולקבל מפות והמלצות למסלולים מפורטים כולל לינה בדרך וכו'.

 

http://www.doron-tours.com/index.php?option=com_content&view=article&id=114&Itemid=148

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...