Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל הסיפור,

רציתי לקנות לאישתי רכב, היא רצתה טויוטה קורולה, חשבנו באמת שטויוטה אחלה רכב, אנחנו לא כלכך מבינים או מיתעסקים ברכבים.

נקצר קצת, לאחר היתלבטויות והתיעצויות קניתי קורולה 2003 תוצרת טורקיה, בבדיקה בקומפיוטסט אמרו שהרכב מצויין ללא שום תקלות, 65000 ק"מ, פרטית, האוטו ניראה ממש טוב, קניתי!

בדרך חזרה לבייתי נידלקה לי כמובן המנורה הכתומה הידועה, היא לא דלקה לפני רק אחרי שקניתי את האוטו,

ראיתי שחור בעיינים!!! ישר נסעתי למורשה והוא איבחן את התקלה של הממיר והמחשב, התקלה הסידרתית של ה2003,

כמובן שמי שמכר לי את הרכב ידע על התקלה ורק העלים אותה ע"י ניתוק המצבר, התיקון באזור 10000 ש"ח.

הרכב לא טופל במורשה בתקופה האחרונה.

קיצור, עשיתי טעות של טירון!

בבאעסה עולמית כאילו חרב עליי עולמי קראתי פה בפורום שהרכב בשנתון זה ובסידרה זו של טורקיה מוצף בתקלות,

ממיר ומחשב, רפידות בלמים, מנועים שהולכים אחרי 80000 ק"מ.

בקיצור אני בבאעסה מוחלטת וגם אישתי, לא תיקנתי את הממיר נכון לעכשיו ואני לא אוהב את האוטו ולא מרגיש חיבור אליו!

 

ועכשיו לשאלות,

אני רוצה להעיף את האוטו ולהחליף אותו,

1) האם ישנן חברות ליסינג שיקחו ממני את האוטו שלי במחיר ראוי ואז נעשה איתם טרייד אין על רכב אחר? או שהן לא לוקחות אוטו של פרטי ורק מוכרות קודם כל?

2) חשבתי על מאזדה 3 או הונדה סיוויק, מטויוטה ניכבתי כרגע! בבדיקה פה לא ראיתי שום תקלה או תלונה של מישהו על המאזדה, וכמה תלונות בודדות על הסייויק שכוללות גם את הנורה של החיישן חמצן, רעשי פלסטיקה וכל מיני בעיות לא רציניות אך עדיין.. המאזדה 3 ללא שום תלונה.

3) האם צריך לפחד לקנות אוטו מליסינג? ואיך יודעים אם לא נופלים בפח בליסינג?

4) הבנתי שהמאזדה זוללת יותר דלק, האם ההבדל משמעותי?

 

מה דעתכם כללית על איך שנפלתי בפח? אני בבעאסה כבר שבועיים, זה רכב ראשון שקניתי לי ולאישתי.

מה דעתכם, איזה רכב עדיף? מאזדה 3 או סייויק צורה חדשה?

התקציב שלי הוא באזור 65000 ש"ח

אני נוסע מעט, בעיקר בעיר מהבית לעבודה.

אני רוצה רכב שישרת אותי לכמה שנים בלי קילקולים או כאבי לב, אני לוקח קשה בעיות ברכב.

 

תודה לכולם על העזרה! :roll:

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שעשית טעות של טירון,עשית את כל הצעדים החכמים,לקחת רכב לבדיקה(מכון שאתה רצית כך אני מקווה)

הרכב נראה מצויין עם קילומטראז נמוך,שזה דבר מלהיב.

אני חושב על העוקץ שעשו לך ובא לי להקיא מאנשים כאלה,אולי אפשר למזער את הנזק במציאת ממיר מפירוק,בטוח יש רכבים שעברו תאונה והממיר תקין,מה גם שהעלות תרד לחצי,

סה"כ הרכב ישרת אותך מצויין,אל תתייאש

פורסם
אני לא חושב שעשית טעות של טירון,עשית את כל הצעדים החכמים,לקחת רכב לבדיקה(מכון שאתה רצית כך אני מקווה)

הרכב נראה מצויין עם קילומטראז נמוך,שזה דבר מלהיב.

אני חושב על העוקץ שעשו לך ובא לי להקיא מאנשים כאלה,אולי אפשר למזער את הנזק במציאת ממיר מפירוק,בטוח יש רכבים שעברו תאונה והממיר תקין,מה גם שהעלות תרד לחצי,

סה"כ הרכב ישרת אותך מצויין,אל תתייאש

 

הקטע הוא שלפי מה שאומרים זה לא רק ההמיר והמחשב אלה גם מנועים שהולכים מהר, רפידות ברקסים וכו.

והחברה לא שמה ממירים או מחשבים משומשים, רק חדשים, בדקתי כבר.

פורסם
הקטע הוא שלפי מה שאומרים זה לא רק ההמיר והמחשב אלה גם מנועים שהולכים מהר, רפידות ברקסים וכו.

והחברה לא שמה ממירים או מחשבים משומשים, רק חדשים, בדקתי כבר.

אבל נכון לרגע זה יש רק בעיה בממיר,תקן אותי אם אני טועה.

וביררת לגבי מוסכים לא מורשים,שיבצעו החלפה של הממיר?

לגבי שאר השמועות,כל צרה בשעתה

פורסם
אבל נכון לרגע זה יש רק בעיה בממיר,תקן אותי אם אני טועה.

וביררת לגבי מוסכים לא מורשים,שיבצעו החלפה של הממיר?

לגבי שאר השמועות,כל צרה בשעתה

 

מוסכים לא מורשים לא מתקנים את התקלה הזאת, אולי הם מנסים.

לא בא לי שמוסך רגיל ינסה לתקן, ולשאר הבעיות אני מקווה לא להגיע כי אין לי זמן או כסף.

אני חושב שהגעתי להחלטה להחליף את האוטו בדגמים שציינתי...

פורסם
מוסכים לא מורשים לא מתקנים את התקלה הזאת, אולי הם מנסים.

לא בא לי שמוסך רגיל ינסה לתקן, ולשאר הבעיות אני מקווה לא להגיע כי אין לי זמן או כסף.

אני חושב שהגעתי להחלטה להחליף את האוטו בדגמים שציינתי...

ממה שהבנתי הממיר שייך למערכת הפליטה,אז אם ניתקו את המצבר זאת אומרת שרק איפסו את המחשב והתקלה נמחקה,אך בפועל לא נעלמה,מכאן שאיך המכון לא עלה על זה,הרי הם עושים בדיקת גזים כמו בטסט לא?

(או שהבדיקה נעשתה במקום שהמוכר מקומבן שם?)

אתה יכול להעלות כאן בפורום את דו"ח הבדיקה?אולי מומחים יותר גדולים ממני יוכלו לעזור:|

פורסם
הקטע הוא שלפי מה שאומרים זה לא רק ההמיר והמחשב אלה גם מנועים שהולכים מהר, רפידות ברקסים וכו.

והחברה לא שמה ממירים או מחשבים משומשים, רק חדשים, בדקתי כבר.

 

אז אומרים.

 

תעשה נסיון קטן, תתערב איתם שאם אתה מגיע ל-100000 ק"מ עם האוטו, כ"א מהם שם עשרת אלפים שקל. תראה כמה מהר הם משתפנים ונעלמים.

 

ראה,

אני לא הייתי נוגע בקורולה אפילו עם מקל, אבל זה בטח לא בגלל האמינות שלו, אלא בגלל שההתנהגות שלו מזכירה לי מקרר, יותר מהכל.

 

משום מה - לא נראה לי שאיכות הניהוג של הרכב מזיזה לך כהוא זה, וכל מה שאתה מבקש הוא שהרכב יביא אותך ממקום למקום במינימום עלות ובביטחון ונוחות יחסיים.

 

ספציפית לגבי הקורולה - נראה לי שרכב בן 6 שנים שבאמת יש לו כ"כ הרבה תקלות - היה כבר הורס לחלוטין את המוניטין (המשעשע, יש להודות) שיש לטויוטה בארץ הקודש.

 

גם אם אכלת אותה (וכבר נתנו לך כיוונים חילופיים לגבי תיקון. זה לא חיב להיעשות במוסך מורשה, יש עוד מוסכים ומקורות נוספים לממיר), זה לא סוף העולם. אתה קם בבוקר, בריא ושלם (אני מקווה), השמש עדיין זורחת עליך, ואת החלקים ברכב אפשר להחליף.

 

לאחרונה "אכלתי" אותה בקטע דומה - קניתי רכב שמור למראה - אבל בטרם הספיקותי "ליישר" אותו נקרעה רצועת טיימינג. עניין של כמה אלפי שקלים (בעקבות הנזק הנלווה). נראה לך שזו סיבה מספיק טובה לרוץ להחליפו?

ממש לא - תמיד בקניית רכב משומש יש את הסיכון, ומי שמספר לך שהרכב לא יראה מוסך, מומלץ לברוח מעצות כמו שלו.

אם הרכב במצב כללי טוב - והוא מצא חן בעיניך לפני חן - עדיף לדעתי להישאר איתו.

 

אגב - דע שלפי החוק, אם המוכר ידע על התקלה (ויש לך הוכחה), אתה רשאי לתבוע ממנו את הנזק, עקב חובתו לגילוי נאות.

 

מכירת הרכב מייד לאחר קנייתו תגרום לך לנזק כלכלי לא קטן גם כן, בוודאי ובוודאי אם תעשה זאת דרך סוחר (גם אם יהיה הבן אדם הכי ישר שבעולם, מה שלא תמיד קורה, הוא עדיין צריך לתקן את התקלה, ולמכור ברווח לבא אחריך. לפיכך הוא "ישחט" אותך במחיר).

פורסם

שמר-השאלה היא האם באמת אפשר להוכיח שהתקלה הייתה לפני הקניה,יש אפשרות להוציא דו"ח ממחשב הרכב ובו מופיעות כל התקלות שהמחשב איתר עם תאריכים לדוגמא???(הנה אולי עליתי על רעיון לפיתוח)

פורסם
ממה שהבנתי הממיר שייך למערכת הפליטה,אז אם ניתקו את המצבר זאת אומרת שרק איפסו את המחשב והתקלה נמחקה,אך בפועל לא נעלמה,מכאן שאיך המכון לא עלה על זה,הרי הם עושים בדיקת גזים כמו בטסט לא?

(או שהבדיקה נעשתה במקום שהמוכר מקומבן שם?)

אתה יכול להעלות כאן בפורום את דו"ח הבדיקה?אולי מומחים יותר גדולים ממני יוכלו לעזור:|

 

לפי מה שהבנתי המכון לא עלה כי חיישן הגזים של הטויוטה רגיש יותר בהרבה מכל החיישנים של מכוני הבדיקה.

זה אמר לי מנהל בכיר בטויוטה שהגעתי אליו. והמכון שהלכתי אליו היה כי אני דרשתי ללכת בלי כל שיכנוע מהמוכר.

פורסם

כמובן שמי שמכר לי את הרכב ידע על התקלה ורק העלים אותה ע"י ניתוק המצבר

 

הדבר הזה נכתב בבטחון. על סמך זה הצעתי לבדוק את הערוץ המשפטי.

פורסם
אז אומרים.

 

תעשה נסיון קטן, תתערב איתם שאם אתה מגיע ל-100000 ק"מ עם האוטו, כ"א מהם שם עשרת אלפים שקל. תראה כמה מהר הם משתפנים ונעלמים.

 

ראה,

אני לא הייתי נוגע בקורולה אפילו עם מקל, אבל זה בטח לא בגלל האמינות שלו, אלא בגלל שההתנהגות שלו מזכירה לי מקרר, יותר מהכל.

 

משום מה - לא נראה לי שאיכות הניהוג של הרכב מזיזה לך כהוא זה, וכל מה שאתה מבקש הוא שהרכב יביא אותך ממקום למקום במינימום עלות ובביטחון ונוחות יחסיים.

 

ספציפית לגבי הקורולה - נראה לי שרכב בן 6 שנים שבאמת יש לו כ"כ הרבה תקלות - היה כבר הורס לחלוטין את המוניטין (המשעשע, יש להודות) שיש לטויוטה בארץ הקודש.

 

גם אם אכלת אותה (וכבר נתנו לך כיוונים חילופיים לגבי תיקון. זה לא חיב להיעשות במוסך מורשה, יש עוד מוסכים ומקורות נוספים לממיר), זה לא סוף העולם. אתה קם בבוקר, בריא ושלם (אני מקווה), השמש עדיין זורחת עליך, ואת החלקים ברכב אפשר להחליף.

 

לאחרונה "אכלתי" אותה בקטע דומה - קניתי רכב שמור למראה - אבל בטרם הספיקותי "ליישר" אותו נקרעה רצועת טיימינג. עניין של כמה אלפי שקלים (בעקבות הנזק הנלווה). נראה לך שזו סיבה מספיק טובה לרוץ להחליפו?

ממש לא - תמיד בקניית רכב משומש יש את הסיכון, ומי שמספר לך שהרכב לא יראה מוסך, מומלץ לברוח מעצות כמו שלו.

אם הרכב במצב כללי טוב - והוא מצא חן בעיניך לפני חן - עדיף לדעתי להישאר איתו.

 

אגב - דע שלפי החוק, אם המוכר ידע על התקלה (ויש לך הוכחה), אתה רשאי לתבוע ממנו את הנזק, עקב חובתו לגילוי נאות.

 

מכירת הרכב מייד לאחר קנייתו תגרום לך לנזק כלכלי לא קטן גם כן, בוודאי ובוודאי אם תעשה זאת דרך סוחר (גם אם יהיה הבן אדם הכי ישר שבעולם, מה שלא תמיד קורה, הוא עדיין צריך לתקן את התקלה, ולמכור ברווח לבא אחריך. לפיכך הוא "ישחט" אותך במחיר).

 

אי אפשר להוכיח שהמוכר ידע על התקלה, כבר ניסיתי לדבר איתו והוא "משחק" אותה תמים ושלא יודע על התקלה.

והרכב לא טופל במורשה לפני כן.

בקיצור נפילה..

פורסם
לפי מה שהבנתי המכון לא עלה כי חיישן הגזים של הטויוטה רגיש יותר בהרבה מכל החיישנים של מכוני הבדיקה.

זה אמר לי מנהל בכיר בטויוטה שהגעתי אליו.

 

על אילו חיישנים המנהל הבכיר מדבר? במכון בודקים רק פליטת מזהמים. את התקלה אפשר לאתר באמצעות התחברות למחשב הרכב, מה שלא נעשה במכון.

פורסם
לפי מה שהבנתי המכון לא עלה כי חיישן הגזים של הטויוטה רגיש יותר בהרבה מכל החיישנים של מכוני הבדיקה.

זה אמר לי מנהל בכיר בטויוטה שהגעתי אליו. והמכון שהלכתי אליו היה כי אני דרשתי ללכת בלי כל שיכנוע מהמוכר.

בדו"ח ,בשורה של מערכת פליטה,מה הם סימנו תקין או לא תקין?

פורסם
על אילו חיישנים המנהל הבכיר מדבר? במכון בודקים רק פליטת מזהמים. את התקלה אפשר לאתר באמצעות התחברות למחשב הרכב, מה שלא נעשה במכון.

 

על החיישנים בממיר הקטליטי, במכון לא עלו על זה כח המנורה לא דלקה כי המוכר ניתק את המצבר לפני הבדיקה,

וחיישני המכון לא ראו תקלה של גזים כי רק הממיר של הטויוטה מזהה תקלה של גזים עקב רגישות יתר שלו.

 

בדו"ח ,בשורה של מערכת פליטה,מה הם סימנו תקין או לא תקין?

 

הבדיקה לא לידי עכשיו, יותר מאוחר תהיה.


×
×
  • תוכן חדש...