Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מדובר ברנו קליאו שנת 2002, ידנית, נפח מנוע 1200 סמ"ק.

לעתים, הרכב לא מניע ללא שום סיבה מיוחדת.

הדבר קורה באופן רנדומלי לחלוטין ללא תלות במזג אוויר, בכמות בדלק, מנוע חם או קר או לכל דבר אחר.

כאשר הרכב מניע הוא עובד מצויין, אין קפיצות בטורים, עובד יציב והיטב, אין בעיות סחיבה, אין שום סימפטום מלבד שהרכב לפעמים מסרב להניע בפעם הראשונה וצריך לנסות מספר פעמים עד שהרכב מניע.

הכנסתי את הרכב למוסך מורשה, לא מצאו כל בעיה. הדבר היחידי שהם עשו זה לנקות חיישן טמפ'.

אני לא יודע אם זה בגלל הניקוי או סתם רנדומלית, באותו היום שהוצאתי את הרכב מהמוסך הוא הניע מיד בפעם הראשונה,

בבוקר לאחר מכן הניע רק בפעם החמישית-יש סטרטר, אך המנוע לא מניע.

בעבר הייתה לי בעיה שהרכב היה מניע ומיד כבה.

הדבר נבעה ממשאבת דלק שלא קיבלה מתח, והפתרון היה תיקון צמת מחשב בגלל קורוזייה בחוטים.

התקשרתי למוסך ונאמר לי שככל הנראה צריך להחליף חיישן טמפ' - עלות של כ650 ש"ח.

נראה לי מוזר שחיישן טמפ' יכול לגרום למצב של אי הנעה, לא נדלקת נורית מנוע וגם המד חום של הרכב לא מזייף.

בהנחה וזה אפשרי, היכן ממקום החיישן הזה? אני מעוניין לנסות להזמין חיישן חלופי או באינטרנט מחו"ל ולהחליף לבד.

אשמח לדעת מה הסיבות שיכולות לגרום לרכב לא להניע באופן רנדומלי, והאם חיישן טמפ' יכול לגרום לדבר.

תודה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • ספונסר פורום
פורסם

אלו היו החשודים העיקריים שלי:

א) חיישן קארנקשפט.

ב) אימבולייזר.

ג) סוויץ.

 

מאיזה אזור אתה? שמח להמליץ לך על בעל מקצוע לתיקון התקלה.

פורסם

יפה אמר עזרה בנוגע לסוויץ'/ אימובילייזר...

לפני שאתה רץ להחליף כל מיני חיישנים (שבדר"כ מאוד אמינים ומוחלפים לחינם) בדוק קונקטורים של אימובילייזר מקורי,האנטנה שלו מסביב לסוויץ והקונקטור שלה שמתחבר למוח האימובילייזר בתוך הדשבורד(עקוב אחריה).

נתק וחבר חזרה לפעמים זו בעית מגעים בסה"כ.

פורסם
היו לי בעיות דומות, נראה לי שאכן אצלי היוניט חום גרם לבעיה, החליפו לי במוסך.

 

אתה זוכר מחיר? ראית היכן החיישן ממקום?

 

אני מעדיף לקנות לבד את החלק ולהחליף במקום לשלם 650 שקל על חצי שעה עבודה וחלק שאוכל לרכוש יותר זול.

האם זה החיישן המדובר?

אני פשוט לא יודע היכן ממוקם החיישן ואיך הוא נראה או מק"ט בכדי שאוכל להזמין.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שילמתי בערך 800 וזה כולל גם עבודה של החלפת חיישן הצתה. לא יודע אם זה פשוט להחלפה, הוא אמר שזה למטה וצריך למלא נוזל קירור אחרי זה.

פורסם

זה שיש סטרטר לא קשור בכלל...

יש סטרטר אבל מניע ונכבה אמרת לא? זה קשור בהרבה מקרים לאימובילייזר.

 

בהצלחה

פורסם

extreme long shoot

תנסה לשחק עם הפארקינג ( אני מניח שהאוטו אוטומט )

או להניע בניוטרל

אם עוזר זה יותר איזה חיישן בגיר

פורסם

שמתי את הרכב הבוקר במוסך, וכמובן, חוק מרפי..

הרכב הניע חלק גם אחרי שנסעו איתו ונתנו לו לעמוד ,ושוב הניעו, ובכל פעם הרכב הניע.

נמאס לי :(

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

קרה לנו במגאן 2000 מנוע 1600, קרה להורים בקליאו 2002 מנוע 1600 וקרה במגאן קופה 1600 של חבר.

כולם היו ידניות.

לא זכור לי בדיוק אם זה חיישן הצתה/טמפרטורה/משהו בסגנון. זה לא אימובילייזר.

החלפה שלו פותרת את הבעיה בוודאות, רק צריך לוודא בדיוק מהו הרכיב - אני לא זוכר במדויק. מוסכניק מנוסה לרנו צריך לדעת.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

×
×
  • תוכן חדש...