Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר'ה!

 

לאחרונה רכשתי לרכב וילון אחורי עם סמל כמו שכולכם מכירים,

הבעיה שלי היא, שאני רוצה להתקין את הוילון עם כמה שפחות נזק למגש האחורי של האוטו, לצערי הוא מפלסטיק ככה שקשה לטשטש עקבות בניגוד לאיזה מגש עם שערות כאלה.

 

למישהו יש איזה רעיון מקורי לפתרון הבעיה?

 

תודה לעוזרים!

Polo 2012

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין לי פתרון לשאלתך ורק אומר שאני הייתי ממליץ לוותר על זה .

ווילון אחורי המותקן על רכבים 'חוסם' את שדה הראיה של רכבים שנוסעים מאחור , ומגדיל את הסיכון שאותו נהג ( חסר סבלנות \ ממהר ) יפגע ברכבך מאחור כאשר אתה תצטרך מאיזו סיבה לבלום בפתאומיות .

אני בכלל חושב שצריך לחוקק חוק ( איפה גלעד ארדן ? ) נגד הווילונות הללו על שלל סוגיהם .

כמו שאסור להשחיר את החלון האחורי מאותן סיבות בדיוק , כך ייטב לכולנו אם יצא חוק כזה בהקדם .

במיוחד הייתי מתחיל בטיפול בפורעי החוק הדתיים שעוטפים את חלונותיהם בווילונות בד על מנת להסתיר את תכולת הרכב ( 17 צאצאים פלוס מינוס , בתוך הרכב המשפחתי ) .

 

לסיום אני ממליץ לכל נהג שחושב להתקין את הכיעור הזה ברכבו ולא חשובה הסיבה כרגע , לבדוק את תחושת הבטחון שלו כאשר הוא נוסע בכביש בין עירוני ( אפילו בפקקים ) מאחורי רכב עליו מותקן ווילון אחורי .

לכל מי שמתכוון לציין שנסיעה מאחורי אוטובוס או רכב מסחרי גדול התחושה היא הרבה יותר חמורה , אז אני מסכים לחלוטין - רכבים אלו אמורים לנסוע בנתיבים הימניים על מנת לאפשר לרכבים הפרטיים תנועה מהירה בנתיבים המהירים .

בענין זה יש בעיה גדולה שלא נאכפת , יש לא מעט נהגי אוטובוסים ונהגי מסחריות גדולות שדוהרים בנתיב השמאלי וגם לאחר עקיפה לא טורחים לפנות את הנתיב הזה .

אני ככלל ברזל נמנע מלנהוג אחרי 'קירות חוסמי שדה ראיה' מכל הסוגים .

פורסם
אני בכלל חושב שצריך לחוקק חוק ( איפה גלעד ארדן ? ) נגד הווילונות הללו על שלל סוגיהם .

כמו שאסור להשחיר את החלון האחורי מאותן סיבות בדיוק , כך ייטב לכולנו אם יצא חוק כזה בהקדם .

קיימות מכוניות עם וילון חשמלי מקורי. מה תגיד לבעלים של רכבים האלו? לעקור את הוילון המקורי?

בנוסף לחוק הזה, אני ממליץ לחוקק עוד חוק למניעת תאונות, לפני כל רכב ירוץ בן אדם עם דגל אדום וחצוצרה ועוד אחד מאחור עם לפיד ודגל צהוב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מעבר למה שאלפא אמר , הדרך המודרנית היום הם חלונות מושחרים מהחברה.

כמעט כל רכב בארה"ב (כולל חלק גדול מרכבי ההשכרה) מגיע כדלהל"ן - חלונות נוסעים אחוריים ושמשה אחורית מוכהים וחלונות צד של נהג ונוסע מוכהים בדרגה אחת פחות.

 

וכולם חיים עם זה בשלום.

רק הפראנוידיות של משרד התחבורה מונעת את זה ויוצרת שוק שחור של השחרת חלונות ברמות מוגזמות ולא חוקיות (גם בארה"ב רוב ההשחרות המוגזמות שראיתי בארץ ממש לא חוקיות) וללא שום סוג של אכיפה על מידת ההכהיה ואיכות החומרים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קיימות מכוניות עם וילון חשמלי מקורי. מה תגיד לבעלים של רכבים האלו? לעקור את הוילון המקורי?

בנוסף לחוק הזה, אני ממליץ לחוקק עוד חוק למניעת תאונות, לפני כל רכב ירוץ בן אדם עם דגל אדום וחצוצרה ועוד אחד מאחור עם לפיד ודגל צהוב.

הסמלון שלך מסביר את דרך התייחסותך לנושא ואת תגובתך מלאת ההומור .

פורסם

אני לא יודע אם אתה מתכוון רק לוילונות אטומים,שלא ניתן לראות דרכם,או גם לוילונות הנגללים שדרכם לרוב אין בעיה לראות מה קורה מקדימה.

ולא צריך לתת רעיונות,לך תדע מי קורא את מה שרשמת ואולי ממש ברגעים אלו הוא רץ לחוקק חוק נגד וילונות ברכב :lol:

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
הסמלון שלך מסביר את דרך התייחסותך לנושא ואת תגובתך מלאת ההומור .

 

מה אתה רוצה שהוא יענה?

 

הוילון האחורי לא מפריע לכלום,אני בכלל לא שם לב אם הוילון פתוח או סגור.

 

בקיצור,לדעתי גם נשים יפות על ההגה יכולות לגרום לתאונות....

 

תפסיקו להתעסק בשטויות.

פורסם
קיימות מכוניות עם וילון חשמלי מקורי. מה תגיד לבעלים של רכבים האלו? לעקור את הוילון המקורי?

בנוסף לחוק הזה, אני ממליץ לחוקק עוד חוק למניעת תאונות, לפני כל רכב ירוץ בן אדם עם דגל אדום וחצוצרה ועוד אחד מאחור עם לפיד ודגל צהוב.

הדעה שלי בענין זהה לחלוטין לזו שלה הגבת. חיפוש יאשש זאת. תגובה מיותרת לחלוטין כמו שלך וכמו של החבר שמעלי, היא זו שמייתרת את הדיון הזה וחבל.

פורסם
בענין זה יש בעיה גדולה שלא נאכפת , יש לא מעט נהגי אוטובוסים ונהגי מסחריות גדולות שדוהרים בנתיב השמאלי וגם לאחר עקיפה לא טורחים לפנות את הנתיב הזה .

אני .

 

אני לא מבין דבר אחד.

למי הם צריכים לפנות את הנתיב?

אם נהגי אוטובוסים ונהגי מסחריות גדולות דוהרים (כלשונך) בנתיב השמאלי.

אז למה יש צורך לעקוף???

זאת אומרת שלרכב פרטי כן מותר לדהור יותר מהר מהדהירה של אוטובוסים ומסחריות????

 

הוילון האחורי אינו מפריע כלל.

וזה חוקי לגמרי(כל עוד קיימות שתי מראות צד).

המשאיות והאוטובוסים אינם מחוייבים כלל במראה מרכזית !

יש לשנות את תרבות הנהיגה (אם יש בכלל כזה דבר בארצינו).

מירב תאונות הדרכים נגרמות כתוצאה של טעות אנוש ולא מפגעי בטיחות.

 

שאני נוהג (לא משנה על איזה רכב, אוטובוס או רכב פרטי או המשאית) אני נהנה מהנהיגה.

אני לא מעצבן ולא מתעצבן.

נהיגה זה דבר כיף וטוב ועם כל זאת זה מאוד מסוכן.

 

ירון מאיר

פורסם

רועי5, פיתרון של איסור לשים וילון אחורי, תעזור רק לאותם עבריינים שנדבקים לפגוש ולא שומרים מרחק.

על מנת שיהיה לך מספיק זמן להגיב לבלימת חירום של רכב שלפניך, קבוע מרחק בחוק שאותו יש לשמור.

 

יש מספיק רכבים מסחריים, כגון משאיות, אוטובוסים, טנדרים וכד' שאין להם בכלל חלון אחורי. מה תחוקק בישבילם? מסך פלאזמה במקום חלון ומלצמה על פגוש? זה יהיה לטובת יצרני ציוד הזה ותו לא, בדיוק כמו עם פנסים מצחיקים האלו למעלה, לאוטובוסים שמבאים ילדים.

 

הדעה שלי בענין זהה לחלוטין לזו שלה הגבת. חיפוש יאשש זאת. תגובה מיותרת לחלוטין כמו שלך, היא זו שמייתרת את הדיון הזה וחבל

 

רועי5, כפי שניראה מתגובות שבאו אחרי התגובה שלי, תגובתך היא זאת שמיותרת כאן.

 

בארץ ממציאים כל מיני מכשולים ומגבלות חסרות כל שחר, שמטרתן רק לשמן את מסחטת כספים המשומנת היטב גם ככה.

מכשולים ומגבלות האלו באים רק למטרה אחת: להגיד "עשינו", "תרמנו", "השקענו" וכד'.

כפי שרואים במציאות, מגבלות האלה לא תורמות להקטנת מספר תאונות דרכים.

 

הסמלון שלך מסביר את דרך התייחסותך לנושא ואת תגובתך מלאת ההומור .

תגובתי הייתה ברוח הודעה שהגבתי עליה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תתפלא, אבל לדעתי זה כן מוסיף יופי.

 

לפותח השרשור, מהיכן רכשת את הוילון?

 

ומה המחיר אם אפשר לדעת.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

לפי דעתי הוילון מוסיף יופי. בנוסף ליופי, זה גם דבר מאוד שימושי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...