Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר הרבה זמן שישבה לי קופסה בארון עם מערכת חיישני רוורס אחורי וקידמי שקניתי באיביי ולא היה לי את הזמן להתקין ..ביום שבת לקחתי יוזמה והחלטתי להתקין את המערכת לבד .:-P

 

הדבר הכי חשוב כמעט לפני שמתחילים זה לדאוג שיהיה לכם סט מברגי כוכב (TORX) ..אין פילס ולא שטוח בצרפתיות.:x

 

בגלל שהיה כבר מאוחר, קר ורוח לא יצא לי לצלם הכל ..סורי..:oops:

והתקנתי רק את החיישנים מאחורה לבנתיים, תמונות נוספות בעתיד.

 

בכדי שיהיה נוח לעבוד יש להוציא את המגש העליון ואת המשטח התחתון של תא-המטען.

אחרי זה מתפנים לפרוק הפלסטיקה...

תמונה מהאינטרנט.

attachment.php?attachmentid=271628&stc=1&d=1326143711

 

שלב שני ארבעה ברגים ושליפה של הפלסטיקה..

wydgqkit5zoz.jpg

 

אחרי ההוצאה + שיחרור המשטח התחתון..

hnjmjmxyezzt.jpg

 

 

בשלב הזה אפשר לעבור לדלת האחורית מאחורי הנהג(כי יותר נוח משם) להוריד את הכיסא ולפרק את כיסוי הפלסטיק.

קצת התבלבתי עם החצים ..אבל החץ העליון מורה היכן ממוקם הבורג..

wnwqhz3fyjez.jpg

 

הכיסוי השמאלי מחובר עם 2 ברגים וכל השאר זה תיקתקים, אז אל פחד ..

tymh0z2wtqnu.jpg

 

שלב הבא הוא הבקלית(Back Light),

אין יותר מידי מה להסתבך ..2 ברגים, ומשיכה מהחלק העליון החוצה עם טיפה כוח ובזהירות כי המחבר עדין מחובר.

4dlmerg3motm.jpg

 

את שלב קידוח החורים לא צילמתי, הדבר החשוב הוא לקדוח לפי הקו שמצויין בתמונה ..

מאחורי הטמבון יש קורה אלומנים שמחוברת למרכב הרכב.

אני עשיתי טעות ולא שמתי-לב.ניתן לפתרון, אבל עדיף להימנע.

 

הינה דוגמא מגוגל..כולל הקו שהוספתי..

3zndwfzwemyi.jpg

 

 

השלב האחרון הוא להעביר את כבל מסך הLCD מקידמת הרכב ----כל הדרך לחלקו האחורי...

גם את השלב הזה לא צילמתי מפאת חוסר הזמן..

זה קצת טריקי לשחרר את הפלסטיקה בחלק הקידמי מעל הדש-בורד..

צריך למשוך את הפלסטיק למעלה ואז כלפי חוץ, וזה לא בדיוק בשיטת התיק-טק...

כל שאר הפלסטיקה שממוקמת בחלק התחתון מושכים בזהירות כלפי חוץ.

 

הערה חשובה שיש לזכור !

בתמונה-המילה זהירות.

בקורה השמאלית בצד הנהג יש חוט לבן בעובי ס"מ אחד בערך של כרית האוויר ...לא לגעת בו !!! לא למשוך !!

ייתכן וזה יפתח את כרית האוויר בצד הרכב שמוקמת בצד מושב הנהג.

 

yuzmjxdzz5om.jpg

renault-scenic-hatchback-1874462137-640x480.jpg

IMG-20120108-00024 (Copy).jpg

_________________________________

פורסם

מדריך יפה מאוד ומפורט מאוד.

חוץ מהעניין הכי חשוב- איך אתה באמת קודח בצורה ישרה?

איזה חיישנים קנית? (קישור לאיביי אם אפשר).

וכמובן ביקורת על החיישנים. האם הם נותנים התראות שווה וסתם מלחיצים כשיש עוד 3 מטר מרווח חניה?

 

ולמה בעצם הורדת את הפס פלסטיק אם העברת את כל החוטים דרך הבקלית?

פורסם

אז ככה, כמה תשובות עם הקפה בבוקר...

תודה רבה !

 

בזמנו(09/2010) זה עלה לי 35$ שזה 136 ש"ח התקנה רצו ממני 150ש"ח..

אז לקנות לבד ולהתקין לבד יצא לי בכל אופן, יותר משתלם.

סה"כ זמן העבודה הוא שעתיים בערך.

http://www.ebay.com/itm/4-Front-4-Rear-8-Sensors-Car-Reverse-Parking-Sensors-Buzzer-kit-LED-Display-Pr-/160688024880?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2569c0ad30

 

stillness6 - מה כוונתך "קודח ישר"....בקו ישר או את החור ישר ב90 מעלות..

אם כוונתך בקו ישר לאורך הטמבון אז פשוט תשתמש במטר...מדדתי וסימנתי...

 

 

אני יעלה תמונות נוספות היום עם כמה הסברים..

_________________________________

פורסם
מדריך יפה מאוד ומפורט מאוד.

חוץ מהעניין הכי חשוב- איך אתה באמת קודח בצורה ישרה?

איזה חיישנים קנית? (קישור לאיביי אם אפשר).

וכמובן ביקורת על החיישנים. האם הם נותנים התראות שווה וסתם מלחיצים כשיש עוד 3 מטר מרווח חניה?

 

ולמה בעצם הורדת את הפס פלסטיק אם העברת את כל החוטים דרך הבקלית?

 

 

לגבי החיישנים- דווקא עובדים מצויין ...התקרבתי לרכב שהחנה מאחורי עד ל 40 -50 ס"מ בערך וזה כבר התחיל לצפצף ממש בפאניקה :wink: , לעומת זאת המסך קצת מזייף, הוא לא מראה את הנתונים כמו שצריך ..כל התצוגה מתחרפנת לה..:shock: אבל יש את הזמזם שנותן את ההתראה .

_________________________________

פורסם

חבל שאי אפשר לערוך את ההודעה הראשונה לעדכונים נוספים ...

 

בכל מקרה עוד כמה תמונות להשלמת התמונה הכללית של ההתקנה:

 

איפה שכל הבלגן, מאחורי הפנל..

attachment.php?attachmentid=271694&stc=1&d=1326213475

 

חיבור המינוס (הארקה) של החיישנים למינוס (להארקה) של הרכב , במקרה יצא לי שזה באותו הצד .8)

attachment.php?attachmentid=271695&stc=1&d=1326213475

חלקו האחורי של הבקלית ..אלו הם הפינים שהזכרתי בפוסט הראשון .

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=271696&stc=1&d=1326213475

 

זהו לבנתיים..

שיהיה בהצלחה .

IMG-20120110-00032 (Copy).jpg

IMG-20120110-00033 (Copy).jpg

IMG-20120110-00035 (Copy).jpg

_________________________________

פורסם
50 ס״מ זה ים

 

אז אולי פחות ...מבטיח למדוד ..:lol:

 

בכל מקרה זה לא הגיע לציפצוף אחד ארוך שאומר לעצור .

_________________________________

פורסם
לא כתבת לאיפה חיברת את הפלוס.

ואיך חיברת אותו לגיר שכשתעביר לרוורס הוא יפעל.

 

 

פשוט מאוד,

את הפלוס את מחברים לאור רוורס, לחוט..

וברגע שאתה מעביר לרוורס החיישנים מקבלים משם פלוס ..

 

אני אצלם עוד תמונה שממחישה את זה ואיך חיברתי.

 

 

 

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk

_________________________________

פורסם

כל הכבוד, מדריך יפה מאוד.

למה לא שמת תוצאה סופית של הטמבון ושל המסך ברכב?

לגבי החיישנים הקדמיים, אין לך מושג כמה זה עוזר, במיוחד עם רכב גדול.

השאלה היא, איך במערכת הזו הוא מפעיל את החיישנים הקדמיים?

את הרברס אני יודע שמחברים לאור רברס, אבל מה עם הקדמיים?

פורסם
כל הכבוד, מדריך יפה מאוד.

למה לא שמת תוצאה סופית של הטמבון ושל המסך ברכב?

לגבי החיישנים הקדמיים, אין לך מושג כמה זה עוזר, במיוחד עם רכב גדול.

השאלה היא, איך במערכת הזו הוא מפעיל את החיישנים הקדמיים?

את הרברס אני יודע שמחברים לאור רברס, אבל מה עם הקדמיים?

 

את הקידמיים מחברים לאור ברקס..יכול להיות מציק בפקק...

אבל אולי ככה נשמור מרחק אחד מהשני ;)

יותר מאוחר אני אצלם תמונות נוספות

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk

_________________________________

פורסם
את הקידמיים מחברים לאור ברקס..יכול להיות מציק בפקק...

אבל אולי ככה נשמור מרחק אחד מהשני ;)

יותר מאוחר אני אצלם תמונות נוספות

Sent from my BlackBerry 9780 using Tapatalk

אז רק כשאתה לוחץ על הברקס החיישנים הקידמיים יעבדו?, זו שיטת עבודה לא מומלצת בעיני.

 

תחבר את החיישנים הקידמיים בעזרת מפסק בעל שני מצבים-דלוק/מכובה.

 

 

אגב לאלה שלא רוצים לקדוח יש פיתרון אסטטי:

http://www.electricheap.net/c/135-electromagnetic-parking-sensor-no-drill-no-holes.html

×
×
  • תוכן חדש...