Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת תמונות של התקנת דיבורית שלבקשת הלקוח בוצעה בצורה קצת שונה ויצירתית. על הדרך טיפלנו בכמה דברים שלא קשורים להתקנת דיבורית כמו: הלוח מקשים של האיתוראן (שתמיד תקוע במקום לא מתאים) מפסקים שונים של מערכות נוספות, משך ההתקנה היה גם בהתאם ונמשך מספר שעות. ניבנו 2 פנלים חדשים ונחתכו בצורה מדוייקת על מנת להשקיע את הרכיבים לגובה אפס לקבלת מראה אחיד. אז הנה לפניכם התמונות.

CIMG5396 (Large).JPG

CIMG5398 (Large).JPG

CIMG5403 (Large).JPG

CIMG5406 (Large).JPG

CIMG5407 (Large).JPG

CIMG5416 (Large).JPG

CIMG5417 (Large).JPG

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרגיל יוסי - רמת שלמות.

 

התקנה מאוד יפה ומעניינת.

 

אפשר להיות חצוף ולשאול על איזה רכב מדובר? (לא של מי, אלא איזה יצרן, איזה דגם)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

התקנה מקורית ויפה , כל הכבוד , כרגיל.

 

לפי התיבת הילוכים מדובר ביגואר S TYPE אני משער.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אדי,

 

יום שישי הוא תמיד כיף של יום אצל יוסי, בבוקר הונדה S2000 בצהריים יגואר S TYPE. :p

 

יוסי,

 

הייתי נוכח ואתה יודע מה דעתי, אתה תותח. :)

 

דני.

פורסם

LIKE LIKE LIKE...

ביצוע באמת יפה ויצירתי!

 

אני מקווה שתוכל להשתמש ברעיון הזה ללקוחות אחרים שגם הם יהיו מרוצים.

 

רק לא הבנתי כמה דברים:

1) האם פירקת את הדיבורית לשני חלקים?

2) לאיפה הUSB מתחבר?

3) מה זה הכפתור הכסוף הזה?

attachment.php?attachmentid=207321&d=1278769933

Polo 2012

פורסם

יוסי אתה שפיץ עולם באמת התקנה מדהימה.

בHU המקורי יש כפתורי SEND ו-END של דיבורית,

אני יודע שזה לא קשור לדיבורית שהתקנת, אלא חלק מקורי מהרכב,

למה לא השתמשת בזה? איך החלק הזה בא לידי ביטוי.?

 

gozal, הUSB מתחבר למערכת אבל הוא פשוט מונח שם לצורך נוחות בלבד,

ברכבי יוקרה אפילו עושים גם כניסות AUX במקומות האלה, ואפילו בתוך התא שבין שני המושבים.

ואם אני לא טועה, הכסוף הזה הוא לא כפתור, אלא כיסוי של כניסת המצת. (נוספת אל הכניסה המקורית, גם כן לצורך נוחות.)

 

רותם.

פורסם

קצת הסברים:

 

1- הדיבורית לא פורקה לחלקים היא מגיעה ככה ניתן לראות בתמונה המצורפת.

2- שקע ה-USB שייך לדיבורית ,למעשה כל החלק העגול שרואים בתמונה הוא לא חלק אינטגרלי של הרכב אלא תוספת שבניתי.

3- הכפתור הכסוף שייך למערכת כריזה שקייימת ברכב.

4- בHU המקורי יש דיבורית כך שלא ניתן להתחבר לכפתורים האלה.

parrot-mki9200.jpg

פורסם

שמע יוסי...

אתה יודע שאני כבר רגיל לראות עבודות שלך והצלחת להוציא ממני איזה "וואו". :shock:

 

לא יודע איך אתה עושה את זה, אבל תמשיך ככה. שאפו :ok:

פורסם

מבלי לגרוע מאיכות ההתקנה, שיחת טלפון בזמן נהיגה אינה מומלצת ומגדילה את הסיכוי להיות מעורבים בתאונה (גם אם מתבצעת דרך דיבורית).

פורסם

היי יוסי,

האמת שלא חשבתי שההתקנה הזו תקצור תשואות...

אבל אכן עשית עבודה מדהימה כרגיל, המון תודה !

ואגב זו X TYPE ולא S TYPE...

ואם בכל זאת אתם דורשים מעט הסברים..

.אכן, יש במערכת המקורית דיבורית מובנית של הרכב, אך היא אינה תומכת בעברית ואין אפשרות לחיבור AUX או אפילו השמעה של MP3... (המילה הגסה כאן .. )

אז החלטתי להתקין דיבורית PARROT 9200 שמאפשרות תמיכה בעברית בתצוגה + כניסת SD + חיבור IPHONE/IPOD + חיבור USB ולבסוף חיבור PL 3.5 MM סטנדרטי.

החיבור של האייפון וה PL הועברו לתא הכפפות.

בתא של המאפרה הושתלה לוחית פרספקס שחורה שבה נבנו:

מקשי הקודנית

מפסק הפעלה למערכת כלשהי ברכב

מסך הדיבורית

נורית ביקורת כלשהי

 

בנוסף, נחתכה חתיכה עגולה שהושתלה במתקן "הכוסות" בין המושבים בו השתיל יוסי את חיבור ה USB של הדיבורית + כפתור מערכת הכריזה כפי שיוסי ציין לעיל.

ומתחת הושאר מקום לשלט של הדיבורית.

 

אל הדיבורית מחוברת המערכת המקורית (מיתוג פנימי) והיא מחוברת לאחר מכן למנחת CLEAN SWIPE שמחובר לשאר המערכת שהותקנה כבר לפני כשנה וחצי ואני מניח שחלקכם ראיתם כאן בתמונות..

 

יש לציין שיוסי כרגיל עבד בסבלנות והרבה יצירתיות לפתרון בעיות מקומיות.

רועי


×
×
  • תוכן חדש...