Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לקחת מאזדה 3 מליסינג והייתי שמח לדעת מספר דברים:

1. האם אפשר להחליף את ה-HU בכזה שקורא MP3 ?

2. מה מידות הרמקולים מאחור ומקדימה ומה איכותם (יש לי מגבר 50x4 שאני רוצה לחבר) ?

 

תודה.

 

מונו.

פורסם

אפשר להחליף לאמ פי 3 אבל לא משתלם.

מידות רמקולים - קדימה 6 וחצי אחורה 5 וחצי

איכות הרמקולים שאתה מקבל מהחברה שוות לקליפת השום אי אפשר לעשות איתם כלום רמקולים של מחשב יותר טובים טוב מה כבר לצפות מרמקול של 25 וואט שעולה 50 ש"ח?

פורסם

יש אפשרות להחליף את הרדיו דיסק בתנאי שאתה מחליף את הפנל ..

במרכז התקנות סאונד סטורם תוכל לקבל את כל הפרטים ראיתי עבודות שלו הוא ממש אומן וגם באתר שלו ראיתי כבר עבודה שהוא עשה למזדאה 3

פורסם
יש אפשרות להחליף את הרדיו דיסק בתנאי שאתה מחליף את הפנל ..

במרכז התקנות סאונד סטורם תוכל לקבל את כל הפרטים ראיתי עבודות שלו הוא ממש אומן וגם באתר שלו ראיתי כבר עבודה שהוא עשה למזדאה 3

אפשר גם להחליף את הרדיו דיסק המקורי של החברה באחד זהה כמעט לחלוטין בצורה שהוא אמ פי 3 ויותר איכותי ההבדל הוא שלא תראה בתצוגה שלו את האופציות של המזגן וכל השטויות האלו..

ד"א זה יקר ולא משתלם

פורסם
אפשר להחליף לאמ פי 3 אבל לא משתלם.

מידות רמקולים - קדימה 6 וחצי אחורה 5 וחצי

איכות הרמקולים שאתה מקבל מהחברה שוות לקליפת השום אי אפשר לעשות איתם כלום רמקולים של מחשב יותר טובים טוב מה כבר לצפות מרמקול של 25 וואט שעולה 50 ש"ח?

אתה בטוח שמידות הרמקולים שנתתה נכונות?

אמרו לי שהם דומים בצורת ל6/9 אבל טיפה יותר קטנים,אני לא זוכר את המידה המדויקת

פורסם

המידה ה"יותר קטנה" נקראת 5X7. כמו כן שים לב לעבודה על מאזדה 3 בארץ. [באדיבות Mazda(3)man]

mazda3_1.jpg

פורסם

יש למישהו מושג כמה תעלה התקנה שכזו ?

 

אם תוכלו לצרף המלצה לרכישצ רדיו דיסק תומך MP3 + רמקולים קדמיים components (אחוריים - pioneer 6970 ומגבר kenwood 50x4 כבר יש לי)

 

אני מחפש משהו ממוצע (לא super low end) - HU בסביבות 1000 ש"ח ורמקולים קדמיים בסביבות 700 (נראה לי - מזמן לא בדקתי מחירים)

 

תודה.

פורסם

הבן אדם שעשה את ההתקנה הזו, עשה אותה ב"סאונד סטורם" בפ"ת, ובילה שם מ-10:30 בבוקר עד 18:00 בערב, תוך עבודה מתמדת על הרכב. לגבי המחיר - כ1K ש"ח.

 

http://www.soundstorm.co.il/

פורסם
המידה ה"יותר קטנה" נקראת 5X7. כמו כן שים לב לעבודה על מאזדה 3 בארץ. [באדיבות Mazda(3)man]

מה שאני התכוונתי זה למעכרת בילט אין שזהה אחד על אחד למערכת המקורית ויושבת גם באותו מקום לא כמו התמונה שהעלת זה ברור שאפשר לעשות מין הסתם.....

×
×
  • תוכן חדש...