Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שיטוט נרחב בפורום + גוגל אני עדיין לא סגור על הנושא ולכן אשמח לשמוע הערות, הארות ותשובות למס' שאלות:

 

הצורך: רכב שילווה אותי בחופשה בת שבוע באתר סקי + קפיצה לג'נבה לתערוכה + ניס בצרפת.

הרכב יוחזר באותה התחנה שבה נלקח לאחר שבוע.

הרכב: לא הצלחתי למצוא אלפא GT להשכרה בטורינו שלא נדבר על בררה.

כרגע מוכן להסתפק גם בסדרה 3 או סי-קלאס.

הגבלות ותנאים: גיל - 22 + נהג נוסף 49. מעוניין לבקר בג'נבה הנמצאת כ-200 ק"מ צפונית לאתר הסקי. מעדיף להשכיר ללא הגבלת ק"מ כדי לא לחשב כל הזמן את הק"מ ולהנות.

שאלות:

1. האם מותר לי לעבור גבול (בין איטליה לשוויץ ובין איטליה לצרפת וחזרה - הרכב מוחזר בטורינו) ?

2. האם האזור ההררי באיטליה ושוויץ בתחילת מרץ מושלג ויקשה על נהיגה ?

3. אשמח לשמוע המלצות לאתרים מעניינים בטורינו וניס בעיקר בתחום הרכב אבל לא רק + חנויות עם דגמי רכבים 1:43.

4. האם תמיד ניתן לבטל את ההגבלת הק"מ בתוספת תשלום ?

5. יש המלצות לחברת השכרה מסוימת (חוץ מסיקסט ואוויס אותן בדקתי כבר + כל אתר שקפץ לי בגוגל שקשור להשכרת רכב באיטליה) ?

6. האם תוכנת autoroute מומלצת לשימוש במידה ולא תהיה מערכת ניווט ?

 

דברים נוספים, המלצות, אזהרות, הארות וכל דבר בנושא אשמח מאוד לשמוע.

 

תודה מראש על העזרה לכולכם.

ליאור

Veni Vidi Vici

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נסה בחברת "אופרן" העוסקת בהשכרת רכב ברחבי העולם www.ofran.co.il

כשמעברי ההרים מושלגים וסגורים, בין שוייץ ואיטליה, יש שילוט למטה וניתן אז לנסוע דרך מנהרות.

באיטליה וכמדומני שבטורינו ישנו מוזיאון פיאט ויש כמובן גם מוזיאון לאלפא רומאו.

באתר הרכב האיטלקי http://www.carsfromitaly.net יש מידע על מוזאוני רכב איטלקי באיטליה.

נסיעה טובה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

שים לב שבמעבר אל שוייץ וממנה חזרה, תהיה מחוייב לעיתים להראות דרכון.

קח איתך צילום דרכון לפחות בכל עת.

 

בפעם הראשונה שתכנס לשוייץ תחוייב באגרת כבישים מהירים שוייצרית של כמה עשרות יורו (לא זוכר בדיוק את המספר). התשלום הוא שנתי וחד פעמי - תקבל מדבקה שתוכל להדביק על החלון.

  • אחראי פורום
פורסם

בהמשך להמלצתו של רפי, גם אני שכרתי רכב דרך אופרן,

סה"כ השירות והמחיר היו טובים.

הזמנו פונטו 3 דלתות ולא התעקשנו על רדיו, כשהגענו למילנו

לא היה רכב כזה בנמצא וקיבלנו בלי תוספת תשלום פיז'ו 206, 5 דלתות עם רדיו דיסק :-D

(רכב כזה היה עולה כמה עשרות דולרים יותר).

- עברתי לצרפת וחזרה בלי בעיות , אני לא יודע מה לגבי שוויץ. לפני כמה שנים בטיול

עם המשפחה עברנו משוויץ לאיטליה, וחוץ מבדיקה קלילה לא היו בעיות.

- לא היתה לי הגבלת ק"מ בכלל.

- בחור ממועדון אלפא שכר אלפא בררה דרך "הרץ". שווה לברר.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי, מצאתי דרך הרץ בררה אבל הגיל המינימלי אצלהם 23.

דווקא בסיקסט לא נתקלתי בבעיית גיל אלא יותר מלאי רכבים.

כנראה שבסופו של דבר נתפשר על סדרה 3 או סי קלאס.

מבחינתי זאת התפשרות כי רציתי להיות "איטלקי" עד הסוף בשבוע הנ"ל.

הבעייה גם נובעת כי מדובר בטורינו ולא מילאנו או רומא.

 

כרגע אני בודק את המסלול המדויק לטיול. שמתי לב שבדרך לג'נבה יש את מודנה.

יש מקומות מומלצים במודנה לבקר בהם ?

 

Nemesis - התוכל לדייק בקשר לסכום אותו צריך לשלם במעבר ?

 

איך הכבישים שם בתחילת מרץ (מבחינת אחיזה ושלג) ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

לפני קצת יותר משנה שכרתי פונטו-דיזל-ידנית דרך אוויס. היה אחלה, שירות מעולה ורכב לא רע בכלל. הרכב היה ללא הגבלת קילומטרים בכלל ואפשר היה לצאת לאן שרוצים באירופה (למעט כמה מדינות במזרח אירופה).

 

אם יש לך חבר עם כרטיס VIP או SVIP, תקבל גם שדרוג חינם בתחנת ההשכרה (כך שודרגתי מפנדה לפונטו).

 

http://www.fiatclub.co.il/modules.php?name=News&file=article&sid=7&mode=&order=0&thold=0

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם אני לא טועה, במודנה נמצא המוזיאון של מזראטי, אני מאמין שהוא מומלץ.

לא רחוק ממודנה נמצאת מראנלו עיר הפרארי שאני לא חושב שיש צורך להרחיב עליה...

ולא רחוק משם, נמצאת סנטה אגתה ששם נמצא המוזיאון של למבורגיני.

כך שיש לך את כל שלושת היצרנים האיטלקיים הגדולים במרחק לא רב אחד מהשני!

למכירה שעון ברייטלינג shark יד 2 במצב נהדר!

פרטים בה"פ.

פורסם
כרגע אני בודק את המסלול המדויק לטיול. שמתי לב שבדרך לג'נבה יש את מודנה.
מודנה לא רק שלא נמצאת בדרך בין טורינו לז'נבה, היא בדיוק בכיוון השני ורחוקה פי שתיים.

אבל בטורינו עצמה נמצא מוזיאון הרכב הגדול באיטליה - http://www.museoauto.it/mambo

פורסם
אם אני לא טועה, במודנה נמצא המוזיאון של מזראטי, אני מאמין שהוא מומלץ.

במודנה נמצא המוזיאון של פרארי.

ללא ספק מדובר במקום חביב, קצת קטן וצנוע אבל חביב.

 

ליד יש את מסלול המרוצים. אם אפשר לתאם את ההגעה ליום שיש בו מירוץ או ניסוי כלים - זה כדאי :biggrin2:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מרכז המבקרים של פרארי ומסלול המרוצים שלהם נמצאים במראנלו, סמוך למודנה.

מהצד השני של מודנה שוכנת סנטה אגאתה, ובה מרכז המבקרים של למבורגיני שהוא הרבה יותר נחמד לדעתי.

במודנה עצמה יושבים מזראטי, אבל להם יש רק אולם תצוגה. לפחות כך היה לפני שנה.

 

בכל מקרה, כל אלו לא נמצאים באיזור טורינו - ז'נבה. ממש לא.

פורסם

1. האם מותר לי לעבור גבול (בין איטליה לשוויץ ובין איטליה לצרפת וחזרה - הרכב מוחזר בטורינו) ? בדרך כלל המגבלות הן רק לארצות מזרח אירופה.

2. האם האזור ההררי באיטליה ושוויץ בתחילת מרץ מושלג ויקשה על נהיגה ?

חייבים לברר על מצב הכבישים לפני יציאה לדרך.

נסה כאן:

http://www.alpineroads.com/forum/index.php

 

6. האם תוכנת autoroute מומלצת לשימוש במידה ולא תהיה מערכת ניווט ?

ממליץ לא להתפשר על מערכת ניווט, למרות שהיא עולה כ 10 יורו ליום.

הזמן המבוזבז בהתברברות יקר יותר.

אני פתרתי את הדילמה ע"י שכירת אלפא 159 שכבר הייתה בה מערכת ניווט אינטגרלית, כך שלא חוייבתי בתוספת תשלום.

לגיבוי, אני מוציא מסלולים מ:

http://www.viamichelin.com/viamichelin/int/dyn/controller/Driving_directions

דברים נוספים, המלצות, אזהרות, הארות וכל דבר בנושא אשמח מאוד לשמוע.

 

--------------------

פורסם
מודנה לא רק שלא נמצאת בדרך בין טורינו לז'נבה, היא בדיוק בכיוון השני ורחוקה פי שתיים.

אבל בטורינו עצמה נמצא מוזיאון הרכב הגדול באיטליה - http://www.museoauto.it/mambo

 

אתה צודק. בדקתי דרך google earth ויש בדרך את modane אבל לתומי חשבתי שעל מודנה מדובר. משמרת לילה משבשת מעט את הריכוז.

תודה על הלינק הנ"ל.

 

איתן - באיזו חברה שכרת 159 ואיזו הגבלת גיל יש ?

מישהו יכול לאמת שאכן בסיקסט הגבלת הגיל היא 21 ל-סדרה 3, סי קלאס וכדומה ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

לפני חודשיים שכרתי רכב באיטליה דרך אוטויורופ בארץ וקיבלתי מחיר מעולה (הטלפונים שלהם בלינק הזה).

חברה שנסעה לשם שבוע קודם שילמה כמעט כפול על מכונית מאותה קטגוריה ואני עוד קיבלתי את כל הביטוחים - כולל אפס השתתפות עצמית (ולא הייתי צריך לדאוג כאשר מי שהחנה את המכונית באחד המלונות החזיר לי אותה עם מראת צד שבורה...), אם אמצא בבית את הקבלה אוסיף כאן את המחיר ששילמתי עבור פוקוס 1.6 דיזל ל 9 ימים.

מה שמצחיק זה שבשדה התעופה הייתי צריך לקחת את המכונית מדוכן חברת National-Magiore ולא מדוכן Autoeurope שהיה לידו.

 

לגבי עבירות דרכים, היתה לי מפה שקניתי בארץ וליד כל מעבר הרים היה מסומן באילו חודשים הוא בדרך-כלל סגור.

אני לא זוכר באיזו הוצאה המפה, אבל תיכנס לחנות עם מבחר של מפות חו"ל כמו סטימצקי, ממס"י, או למטייל ותציץ במפות כדי למצוא על מה מדובר. מעברי הרים מסומנים ע"י שני קווים שחורים בניצב לכביש וליידם סימון מספרי לדוגמה: 10-3 שמציין שאותו מעבר סגור בין אוקטובר למרץ. הציונים האלה הם לא תעודת ביטוח אבל אפשר לקבל מהם אינדיקציה לגבי תכנון המסלול.

בכל מקרה, אולי כדאי לשקול רכב 4X4 כדי להתמודד עם השלג, ודיזל בשביל לא להרגיש את תחנות הדלק ואת העליות (אלא אם כן אתה מאלה שלא עוזבים את ידית ההילוכים...).

פורסם

אני השכרתי רכב ספורטיבי דרך שלמה סיקס (נראה לי מנמל תעופה בויצנסה) ללא הגבלת ק"מ

היו מאוד אדיבים, המחיר היה טוב. בקיצר אני הייתי מרוצה.

(אני לא בטוח שהם מאשרים דגמים ספורטיבים לנהגים מתחת ל 23) צריך לבדוק.


×
×
  • תוכן חדש...