Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הודעה מקדימה על האירוע הגדול מכולם בהרשי והאירוע הקטן יותר בקרלייל, שניהם באותו זמן וכמעט באותו מקום.

 

מועדים

האירוע בהרשי יתקיים בימים 6 - 9 אוקטובר

הנה הקישור לאירוע:

http://hersheyaaca.org/fallmeet.html

 

האירוע בקרלייל יתקיים שבוע קודם, בימים 29 ספטמבר - 3 אוקטובר.

הנה הקישור לאירוע:

http://www.carlisleevents.com/ce/events/fall-carlisle/index.asp

 

סוכות וחול המועד סוכות הם בימים 22 - 30 ספטמבר.

 

מה יש שם?

האירועים כוללים שוקעתיק ענק ומאורגן של חלפים חדשים ומשומשים, ספרות, דגמים ומה לא... (כולל קטלוג לפיו תוכלו להגיע לספק החלקים הרלוונטי ביעילות), מגרש למכירת כלי רכב ואתר מכירה פומבית עם כל ההצגה שנלווית אליו.

בהרשי, ביום האחרון מתקיימת גם תחרות לשיפוט כלי רכב מהחוף המזרחי שהיא המסמר של שני האירועים.

 

מיקום:

שני האתרים נמצאים במזרח ארה"ב באמצע הדרך בין ניו יורק וושינגטון הבירה. העיר הגדולה הסמוכה היא הריסבורג, בירת פנסילווניה (בה ניתן למצוא גם אוכל כשר).

שדות התעופה המקושרים בטיסות ישירות לישראל הם JFK וניוארק שליד ניו יורק ושדה התעופה בפילדלפיה. בניו יורק ניוארק עדיף כי הגישה ברכב למקומות האירוע קלה וקצרה יותר.משך הנסיעה מניוארק לאיזור הריסבורג הוא כשלוש שעות. מפילדלפיה, כשעתיים וחצי. מי שלא רוצה לנהוג את המרחק יכול להחליף מטוס ולטוס בטיסת פנים לשדה התעופה בהריסבורג.

הכי נכון הוא למצוא בתי מלון או מוטלים באיזור הריסבורג (גם אם באים רק לקרלייל או רק להרשי). שימו לב שהמחירים בעיירות קרלייל והרשי קופצים בזמן האירוע בכל עיירה. המתחכמים יכולים ללון בזמן האירוע בהרשי בעיירה קרלייל וההיפך. מרחק הנסיעה ביניהן הוא כחצי שעה.

 

רכב:

רכב שכור חובה.

 

בדבר פרטים נוספים ומידע שימושי על בתי מלון וכו' ניתן לפנות אלי. ידוע כבר על לפחות ששה חברי מועדון שמתכוונים להגיע וזאת רק ההתחלה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני כנראה יגיע לקרלייל, הרשי הספיק לי שנה שעברה... חוץ מחלקים למכוניות משנות ה20-30 אין שם כלום.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

התמונה היא מקרלייל

בלי להוריד מהערך של קרלייל, אתה כנראה פיספסת את הרשי בגדול. יש שם המון דוכנים לספרות מקצועית, כןלל פרוספקטים לכל רכב שתרצה (קניתי שם עלוני מכירה של סוסיתא...), יש מאות מכוניות למכירה ובשבת יש את האירוע הגדול של יום התצוגה של החובבים מהחוף המזרחי. אירוע שלא ראית בחיים...

כך שלאמר ש"חוץ מחלקים למכוניות משנות ה20-30 אין שם כלום" זאת התעלמות או פיספוס. אגב אני אהיה בשני האירועים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

על אירוע שמתפרס על פני שטח עצום, ולמעשה לא ניתן לעבור על כל הדוכנים בסוף שבוע אחד לומר ש"אין שם כלום" זו אמירה קצת מרחיקת לכת.

אריה

פורסם

הייתי שנה שעברה גם בקרלייל וגם בהרשי.

בהרשי בוא נגיד שהייתי שם 3 ימים מלאים וחרשתי את המגרש מקצה לקצה.

אבל לי יש רכב משנת 69 ועיקר המסע היה לחפש חלקים לאוטו בין השאר גם לראות את המפגש וכו'.

 

נהנתי ובהחלט זה היה מרשים בצורה יוצאת דופן אבל לפעם אחת לחזור לשם כל שנה נראה לי מיותר, כן יש שם רכבים מדהימים למכירה אבל אף אחד מהם ממש לא מציאה, ועשרות אלפי חלקים לרכבים עד שנות ה50 כאשר עד לפני שנים מועטות הרשי התמקד כמעט בלבד במכוניות Pre-war ככה שאני יודע על מה אני מדבר.

קרלייל קצת יותר קטן אבל מתמקד בדברים יותר מעניינים לטעמי ולכן לשם אני ישקיע ויגיע.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

במלון שהוזמנו בו חדרים נותרו עוד שניים במחיר של כ 100 דולר ללילה. מדובר בחדרים זוגיים עם שתי מיטות רחבות. המעונינים להצטרף מתבקשים לפנות לנחום קדמיאל.

עד כה הודיעו 12 איש על בואם להרשי וכן כמה גם לקרלייל.

כמה תמונות מהשנה שעברה

בתיאבון!

 

 

attachment.php?attachmentid=175369&d=1255514372

 

attachment.php?attachmentid=175399&d=1255529977

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

זה באמת מדהים ואשריך שאתה נוסע כמעט כל שנה לשם. אני מקווה בשבילך שיהיה לך טיול מהנה ומעניין גם השנה, ותביא לנו תמונות. חלק מאיתנו כאן יכולים רק לחלום על טיולים כאלה לחו"ל. (שאלו אותי לא מזמן בנון-שלאנט "מה אתה לא נוסע לחגיגות 100 של אלפא, איך יכול להיות"? לא מותק, אני תפרן מה לעשות)...

Bel Paese, Brutta Gente - mica sono pazzo, sono pazzi gli altri che accettano tutto! io almeno dico 'questo e' sano, questo e' malato, qui c'e' il bene, qui c'e' il male'... a voi tutto questo dolore sembra giusto. a me no. io mi devo difendere...

פורסם
זה באמת מדהים ואשריך שאתה נוסע כמעט כל שנה לשם. אני מקווה בשבילך שיהיה לך טיול מהנה ומעניין גם השנה, ותביא לנו תמונות. חלק מאיתנו כאן יכולים רק לחלום על טיולים כאלה לחו"ל. (שאלו אותי לא מזמן בנון-שלאנט "מה אתה לא נוסע לחגיגות 100 של אלפא, איך יכול להיות"? לא מותק, אני תפרן מה לעשות)...

 

אני נוסע כמה פעמים בשנה...

ככה זה שיש לך בת בבוסטון ונכד שיוולד (טפו טפו טפו..) שבוע לפני הרשי...

פירושו של דבר שכל שנה אהיה חייב לבוא ליומולדת..לא?... :-D

מה שנקרא, הכל תלוי בטיב העיתוי...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
אני נוסע כמה פעמים בשנה...

ככה זה שיש לך בת בבוסטון ונכד שיוולד (טפו טפו טפו..) שבוע לפני הרשי...

פירושו של דבר שכל שנה אהיה חייב לבוא ליומולדת..לא?... :-D

מה שנקרא, הכל תלוי בטיב העיתוי...

 

 

 

שיהיה במזל

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.


×
×
  • תוכן חדש...