Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה נתחיל מההתחלה.

הייתה לי סופר לנסר 97 אוטומט...

הזדמן לי לקנות את כל החלקים להסבה שלה לידנית(לפחות ככה חשבתי), היו חסרים ברגים של גלגל תנופה, הסתבר גם שהסטרטר שלי לא התאים והיה חסר החלק שמורכב על הגיר עצמו שתופס את השטנגות מהידית הילוכים...

 

אחרי הרבה נסיעות בפירוקיות מצאתי כל מה שהיה צריך וההסבה בוצע וכיום האוטו נוסע אבל נשארו כמה טאצ'ים אחרונים וכמה בעיות קטנות...

 

קודם כל הבעיה העיקרית זה החלק הזה שתופס את השטנגות :New Bitmap Image.jpg

 

החלק הזה כרגע מחובר עם שתי ברגים חגיר , העניין הוא לפי מה שהבנתי שצריכות להיות שם גם בוקסות (גומיות) כאלה בחורים שלו, אין לי את הבוקסות האלה, חוץ מזה אני לא בטוח שהחלק הזה מתאים לגיר הזה כי (אחרי חפירות בכל האינטרנט) הבנתי שיש כמה דגמים לגיר של הסופר לנסר והקולט, הבעייה היא שהידית הילוכים במצס ניוטרל לא עומדת בידיוק באמצע אלא קצת שמאלה (לכיוון הנהג) כל ההילוכים נכנסים טוב חוץ מהרוורס שנכנס קצת קשה (צריך להפעיל כוח כשלוקחים את הידית ימינה) למרות שהחמישי נכנס בסדר יחיסית , השאלה היא איך אני יכול לדעת בוודאות מהוא הדגם של הגיר והאם הבוקסות האלה זאת הבעיה העיקרית?

או אולי יש איזה משהו אחר שיכול להוות בעייה?

 

דבר שני זה החשמל.

קודם כל כולנו יודעים שאוטומט מניע רק בניוטרל או בפרקינג, אז פירקתי את הבורר החשמלי שהיה מורכב על הגיר האוטומטי והכנסתי אותו למצב פרקינג ככה שהאוטו מניע , אבל יש בעיה עכשיו עם הרוורס, המנורות מאחורה לא נדלקות עכשיו מן הסתם כי האוטו כל הזמן בפרקינג, איך אפשר לסדר את זה וכמה בערך תעלה לי עבודה כזאת אצל חשמלאי ?

 

תודה מראש, מקווה שלא עייפתי אותכם עם הסיפור הארוך...

פורסם

הסיפור עם האור רוורס לא נשמע בעיה רצינית כל כך

סה"כ מחברים את היוניט לחיווט

אם אתה מאזור המרכז אני יכול להמליץ לך על "געש" באזור התעשיה מטלון פ"ת

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני מאזור חדרה, והעניין עם הרוורס באמת לא נראה לי רציני , פשוט לא התעמקתי בו יותר מדאיגה אותי הבעייה עם הידית הילוכים ... שכחתי לציין שאין שום הברגות בשטנגות מהידית כך שאי אפשר לכוון אורך או משהו כזה.

בנתיים שיחקתי קצת עם התושבת הזאת שלהם על הגיר והגעתי למצב שכל ההילוכים נכנסים אבל המצב רחוק מלהיות אידיאלי.

פורסם

כל הכבוד על התעוזה.

אפשר לדעת כמה עלה, בערך, וכמה שעות "שרפת" על הפרויקט, כולל חיפושים וריצות.

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תאמת יצא לי הרבה, היה אפשר לעשות את זה הרבה יותר זול.

פשוט הקשבתי לאיזה קרוב משפחה שהמליץ לי על מוסך "טוב" ו "אמין" ...

החלקים :

הגיר + דוושות + ידית + משאבות קלאץ' 1500

קלאץ' + מיסב 500

סטרטר 250

משאבת קלאץ' אחת והמזלג שמפריד את הקלאץ' החלפתי אז זה עוד 400

החלק הזה שמחזיק את השטנגות לקחתי ב 50

סהכ 2700 כל החלקים...

 

ועל עבודה אצל המוסכניק ה"תותח" לקח לי:

600 על פירוק גיר והרכבה

300 על עוד פירוק והרכבה כי היו כמה בעיות

300 על הרכבת דוושות כי היה צריך לקדוח בקיר אש

עוד 150 על הרכבת ידית הילוכים

שמנים וחומרים זה עוד איזה 400 שקל

וברגים לגלגל תנופה עוד 100 הוא לקח לי (שחיטה)

 

בקיצור שחט אותי טוב טוב במחיר , סהכ איזה 1900 + מעמ זה יצא בערך 2200...

 

הכל כולל הכל 4900...

היה אפשר לעשות הרבה הרבה יותר זול.

בהתחלה הוא אמר שהוא יקח 800 שקל על הכל , זאת אומרת כנס עם גיר אוטומטי שלם 800 שח וצא על גיר רגיל...

נשמע טוב.

היו אנשיו שאמרו לי 1000 שקל על כל העבודה אולי הייתי צריך ללכת אליהם..

דרך הגב המוסך זה (שם המוסך נמחק לא ניתן להכפיש שם של מקום על בסיס שמועות ועל בסיס צד אחד) לא להתקרב לשם , אחרי שיצאתי ממנו שמעתי עליו הרבה מאוד מאנשים שנכנסו אליו בדעה שהם הולכים לשלם סכום מסויים ובסוף יצא פי 2 ולפעמים פי 3. פשוט לא שילמו לו שקל לנוכל הזה, והוא גם קיבל הרבה מכות מאנשים, הבעיה שאצלי האוטו לא נסע כשהוא סיים איתו (היה צריך להחליף סטרטר) אז לא הייתה לי בררה.

 

שכחתי שהאוטו עמד אצלו 4 ימים כל ההזמן הזה רצתי בין פירוקיות , עבדתי לילות ובימים התרוצצתי כמו מפגר , בקיצור עלה לי הרבה כסף ובריאות ההסבה הזאת.

פורסם

bravh תודה.

 

תארתי לעצמי שזה ה"סרט", אפילו חשבתי שייצא יותר יקר, בגדול שילמת חמישיה + איזה 50 שעות של ריצות ?, ואם הבנתי נכון, הרכב עוד לא "מיושר" סופית ?

 

לכל המגיבים בכל מיני שירשורים דומים, על "אחי - זה 1000 שקל" או "זה לא בעיה, לפרק גיר, להכניס גיר", אני מקווה שכל אותם "מומחים" יקראו את התשובה שלך, ולא ימליצו להיכנס לפרויקט, כל עוד לא ברור בדיוק, מה עושים, מה מחליפים, וכמה עולה.

 

 

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

כן זה באמת סיפור לא פשוט בכלל ...

אבל להגיד את האמת שווה , אם אתה קשור לאוטו כמוני למשל...

לי זה יצא קצת יקר , אפשר לעשות את זה יותר זול , למרות שגם אני לא שילמתי בשמיים...

אבל זה באמת הרבה כאב ראש וצריך לדעת בידיוק מה צריך להחליף כי מסתבר שיש הרבה יותר ממה שחשבתי בהתחלה וכן צריך עוד לעשות כמה טאצ'ים סופיים .

פורסם

כמו שאומרים " סוף מעשה במחשבה תחילה", לפי דעתי האישית היה עדיף למכור את הרכב ולחפש ידני, אבל מי אני שישפוט ,

 

העיקר שעכשיו אתה נהנה מהרכב.

Golf 1.6 DSG 2009

×
×
  • תוכן חדש...