Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לדיונים האינסופיים על DSG - הוחלף לי היום מוח גיר בצורה יזומה כאשר באתי לטיפול שוטף (הודיעו מראש שזו הנחיה של צמפיון).

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנחנו שמחים בשבילך.

תהנה מהרכב המתוקן!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

מעניין...

 

אני שבוע הבא מביא את הרכב שלי לטיפול ראשון (15,000), נראה אם גם לי עוד יעשו משהו.

 

אצלי מדובר בסיאט לאון 1.8 TSI DSG שנת 2012

פורסם
מעניין...

 

אני שבוע הבא מביא את הרכב שלי לטיפול ראשון (15,000), נראה אם גם לי עוד יעשו משהו.

 

אצלי מדובר בסיאט לאון 1.8 TSI DSG שנת 2012

בעקרון אצלך אמור להיות הגיר ה"מעודכן", איזה חודש עליה לכביש?

מעניין אם גם לך יחליפו..

 

פורסם

הם מחליפים לרכבים מסויימים אם אני לא טועה בין אמצע 2010 עד אמצע 2011 או משהו כזה, כך אמר לי עובד בצ'מפיון כשעשיתי טיפול 30K, הם גם בודקים את הגיר והמכלולים שלו בכל הגעה לטיפול ולכן באותו יום שהייתי שם היה להם בלגן גדול ואנשים חיכו הרבה זמן (כמוני עם גיר ידני) שלא קשורים לבלגן הזה בכלל!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

חייב להדגיש שהרכב לגמרי ללא בעיות ועדכנו אותי יום לפני הטיפול שלא אהיה מופתע - בכל מקרה הספיקו לסיים את זה + טיפול קטן עד 13:00. שאלתי גם לגבי המצמדים ולגבי זה אמרו שאין פעילות יזומה ויטפלו רק אם תהיה בעיה (בכל מקרה אחריות הורחבה ל5 שנים\150000 ק"מ).

פורסם
חייב להדגיש שהרכב לגמרי ללא בעיות ועדכנו אותי יום לפני הטיפול שלא אהיה מופתע - בכל מקרה הספיקו לסיים את זה + טיפול קטן עד 13:00. שאלתי גם לגבי המצמדים ולגבי זה אמרו שאין פעילות יזומה ויטפלו רק אם תהיה בעיה (בכל מקרה אחריות הורחבה ל5 שנים\150000 ק"מ).

קיבלת את זה רשום על דף? (אחריות)

 

פורסם

אני עושה "בייביסיטר" כבר חצי שנה על גולף 2011, TSI 122 שנסע לחו"ל. עושה עליה סיבוב פעם בשבועיים, העברתי אותה טסט וכד'.

 

לפני מספר ימים ביררתי לגבי עלות טיפול במורשה צ'מפיון ונאמר לי שישנה קריאת תיקון להחליף את המכטרוניקס ברכב הזה, למרות שלא דווחה על תקלה מצד הבעלים.

פורסם
בעקרון אצלך אמור להיות הגיר ה"מעודכן", איזה חודש עליה לכביש?

מעניין אם גם לך יחליפו..

 

מועד עליה לכביש בחודש מאי 2012

 

לא ביקשתי בכתב אבל אני כן סומך על מה שאומרים במוסך הספציפי הזה

 

אני הייתי לוקח הכל בכתב ולא סומך על אף אחד, כאשר רכשתי את הלאון שלי ביקשתי (וקיבלתי) מהסוכנות בכתב כי האחריות

 

על הגיר שלי היא ל-5 שנים,

פורסם
יטי עליה לכביש יולי 2011 טיפול 45000 מוסך קליל חדרה. בכל מקרה ההנחיה היא מצמפיון.

 

יש לי חבר מורה לנהיגה שמחזיק מס vag מטפל בקליל חדרה ומאד מרוצה מהשרות במוסך.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום


×
×
  • תוכן חדש...