Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לפני כמה ימים שמתי לב כי חסר לי שמן הגה ברכב,

אני רוצה להוסיף, אך אני לא יודע איזה שמן הגה כבר יש במשאבות, האם זה קריטי להוסיף בדיוק מה ששמו לי ברכב מלפני, או שזה אפשרי להוסיף שמן הגה תואם אחר?

 

את סוג השמן הגה שהוכנס איני יודע, כיוון שלא אני ביצעתי טיפול לרכב שכלל שמן הגה לאחרונה.

 

תודה!

Opel Adam S 2017

פורסם

כדאי תמיד לבצע חיפוש - או להכנס להודעות דומות הרשומות בתחתית דף הדיון .

 

כדאי לברר קודם - מה גורם למחסור בנוזל ההגה - זו מערכת סגורה ללא איבוד נוזל .

 

ראה דיון קודם - כתוב בתחתית התשובה .

 

אפשר למלא נוזל ממסרה סינטטי בתקן SP3 ( כמו נוזל הממסרה האוטומטית )

או דקסרון 2/3 רגיל (אך ורק להגה - מאחר ומערכת ההגה לא מתחממת ועובדת בלחץ כמו הממסרה האוטומטית )

 

כך שאפשר במערכת ההגה למלא נוזל ממסרה תואם או רגיל דקסרון 2/3 , ואפשר לערבב בניהם .

 

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=225114

 

2. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=342055&highlight=SP3

 

3. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=322726&highlight=SP3

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה רבה על תשובתך.

עשיתי חיפוש ואף פתחתי בקשה בעבר אך לא ענו לי עליה, הסיבה שפתחתי שוב כדי לדעת האם יש שוני ברכב מהדגם שבידי לבין דגמים אחרים והאם ניתן להוסיף את אותו הנוזל או אחר..כדי לא לגרום לנזק.

 

אגב אצל ביקור של 3 מוסכניקים "סתם על הדרך" כי כבר היתי באיזור נאמרו לי דברים אחרים, כן לערבב ולהוסיף ללא בעיות, אחד אמר לרוקן ולמלא מחדש, אבל אף אחד לא הזכיר את השמות של דקסרון וכו'..

 

אבל שוב, תודה רבה!

 

אגב, צירפתי תמונה של מה שאני מגלה מתחת לגלגל השמאלי של הרכב (מתחת למיכל המילוי של נוזל ההגה)

יש לומר כי הנוזל נמצא על אותה הכמות שהיא דיי מינימלית, אך ללא שוני, אך עדיין אני מוצא שלולית קטנה מתחת לגלגל השמאלי של הרכב באיזור הנהג, צורפה תמונה.

 

אין חוסר בשמן מנוע, שמן הגה היה קצת מעל המינימום כמו תמיד.

נגעתי בחומר גם עם נייר, אין צבע ואין ריח מוזר ואין מרגש של חומר שומני..כמו מים, אבל עדיין יש סימן והוא לא נעלם מה שאומר שזה כן סוג של חומר כלשהו.

IMG_20111125_041630.jpg

Opel Adam S 2017

פורסם
תודה רבה על תשובתך.

אגב אצל ביקור של 3 מוסכניקים "סתם על הדרך" כי כבר היתי באיזור נאמרו לי דברים אחרים, כן לערבב ולהוסיף ללא בעיות, אחד אמר לרוקן ולמלא מחדש, אבל אף אחד לא הזכיר את השמות של דקסרון וכו'..

 

אגב, צירפתי תמונה של מה שאני מגלה מתחת לגלגל השמאלי של הרכב (מתחת למיכל המילוי של נוזל ההגה)

יש לומר כי הנוזל נמצא על אותה הכמות שהיא דיי מינימלית, אך ללא שוני, אך עדיין אני מוצא שלולית קטנה מתחת לגלגל השמאלי של הרכב באיזור הנהג, צורפה תמונה.

 

אין חוסר בשמן מנוע, שמן הגה היה קצת מעל המינימום כמו תמיד.

נגעתי בחומר גם עם נייר, אין צבע ואין ריח מוזר ואין מרגש של חומר שומני..כמו מים, אבל עדיין יש סימן והוא לא נעלם מה שאומר שזה כן סוג של חומר כלשהו.

 

 

בד"כ שמני הממסרה התואמים במוסכים , הם בתקן דקסרון , ומתאימים להגה , וכמו שאמרו לך המכונאים - אפשר לערבב .

 

מדוע לא בדקו במוסך את הסיבה לנזילה , ואת סוג הנוזל , מכונאי יודע להבדיל בין שמן מנוע לנוזל הידראולי .

 

אם חסר , מלא בנתיים - אבל חובה לברר היכל הנזילה ומדוע חסר , שלא יגרם נזק גדול יותר

לא להגיע למצב שההגה לא יעבוד טוב ברגע קריטי .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

תודה על עצתך, אחזור למוסך אמין ומוכר לבדוק הבעייה ואחזור לכאן עם תשובות!

שבת שלום :)

 

אגב, יש לומר שלאחר נסיעה איני רואה רטיבות, אלא פשוט יום למחרת מעין שלולית כמו שבתמונה, לפעמים קטנה לפעמים גדולה יותר.

בטסט אגב, לא אמרו שום דבר על נזילה, אבל אולי לא ראו פשוט.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...