Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל למנהלים אני מקווה שעכשיו זה בסדר.

פעם ראשונה שלי בפורום,וטעות ראשונה,לא ציפתי ישר לנעילה

בכל אופן ניראה לי עכשיו תמצית הבעיה בכותרת

לגבי איפה שעצרתי בתרד האחרון הייתה נזילה עד שבוע שעבר והיא תוקנה,ההרגשה שלי זה או שרוקונו תוך כדי תהליך את השמן ולא החזירו או שאולי תיקנו אבל לא מילאו לי שמן מחדש

אשמח אם אחד המומחים יכוון אותי לשמן המתאים לי,אני מפחד לטעות בזה

פורסם

אוקיי

קודם כל תודה

דבר שני יש כאלה שאומרים שכששמים תשמן הזה צריך לעשות כל מיני פעולות כמו להרים את ה 2 גלגלים הקידמיים עם גק ואז להניע ולשחק עם ההגה ולכבות תמנוע ולבדוק ולחזור על זה,האם זה נכון?

פורסם

לרכב הנ"ל אפשר נוזל ממסרות סינטטי - תואם לשמן הממסרה האוטומטית בתקן SP 2.3 .

וגם נוזל ממסרה רגיל להגה בלבד - בתקן DEXRON II או DEXRON III .

 

יהיה לך קשה למצוא DEXRON II - כך שאפשר להשתמש ב DEXRON III ( דקסרון 3 ) אשר כולל בתוכו גם את תקן DEXRON II .

בהגה ההידראולי אין דרישה ללחצים גבוהים ועמידה בחום רב , כך ש DEXRON III , יכול להתערבב עם ה DEXRON II .

 

לממסרה האוטומטית לא לוותר - רק נוזל סינטטי בתקן SP 3 .

נוזל ממסרה ATF סינטטי בלבד , בתקן SP 3 - החלפה חלקית כל 45K או 3 שנים - סינטטי מלא בלבד - לא דקסרון 3 DEXRON מינראלי

( יש הבדל בין טמפרטורת העבודה של הנוזלים )

יש נוזלי ממסרה סינטטיים תואמים תקן SP 3 - כגון B. G - או A.E - אוVALVOLINE

ו דלקול ATF סינטטי ( 160ש"ח לגלון 4 ליטר )

http://www.delkol.co.il/subs_info.as...AA%D7%98%D7%99

פז אוניברסל סינטטי B.G , אמריקן איגל סינטטי , התואמים למפרט היצרן .

- או מקורי בלבד ( החלפה חלקית ) אפשר לקנות, במוסכי החברה - ולבצע טיפול, במוסך אחר .

(כ 4 ליטר - מחיר 250 ש"ח ) אם יש, פילטר שמן חיצוני לממסרה החלף , תואם פילטר שמן מנוע .

- חשוב מאוד - ולא כל המכונאים מבינים, בסוגי הנוזל הסינטטי בממסרה האוטומטית, ברכבים אלו. ראה דיונים קודמים .

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=281430&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C

2 . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285643&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C

 

אם אין בעיה בהגה או נזילות ורק רוצים לרענן החלפה - להוציא עם מזרק את הנוזל הישן ממיכל הפלסטיק של ההגה ולמלא חדש .

להניע את הרכב , ל 1 דקה, לשחק קצת בהגה בעדינות - לכבות ושוב לשאוב ולמלא חדש - כך יוחלף רוב הנוזל .

זהירות - הנוזל אחרי עבודה של כ 2 דקות די חם .

אם יש בעיה בהגה ומפרקים צנרת , אחרי הסגירה ממלאים נוזל ממסרה ( הגה ), כמה שנכנס , ומניעים את הרכב

משחקים עם ההגה בעדינות לצדדים , וממלאים נוזל חסר .

( רצוי שאדם אחד יניע והשני ימלא נוזל חסר , למנוע עבודה ללא נוזל במערכת ובמשאבת ההגה . )

 

הכמות הכללית של הנוזל במערכת ההגה הוא כ 1.1 ליטר .( בערך )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
לרכב הנ"ל אפשר נוזל ממסרות סינטטי - תואם לשמן הממסרה האוטומטית בתקן SP 2.3 .

וגם נוזל ממסרה רגיל להגה בלבד - בתקן DEXRON II או DEXRON III .

 

יהיה לך קשה למצוא DEXRON II - כך שאפשר להשתמש ב DEXRON III ( דקסרון 3 ) אשר כולל בתוכו גם את תקן DEXRON II .

בהגה ההידראולי אין דרישה ללחצים גבוהים ועמידה בחום רב , כך ש DEXRON III , יכול להתערבב עם ה DEXRON II .

 

לממסרה האוטומטית לא לוותר - רק נוזל סינטטי בתקן SP 3 .

 

1. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=281430&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C

2 . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285643&highlight=%D7%93%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%9C

 

אם אין בעיה בהגה או נזילות ורק רוצים לרענן החלפה - להוציא עם מזרק את הנוזל הישן ממיכל הפלסטיק של ההגה ולמלא חדש .

להניע את הרכב , ל 1 דקה, לשחק קצת בהגה בעדינות - לכבות ושוב לשאוב ולמלא חדש - כך יוחלף רוב הנוזל .

זהירות - הנוזל אחרי עבודה של כ 2 דקות די חם .

אם יש בעיה בהגה ומפרקים צנרת , אחרי הסגירה ממלאים נוזל ממסרה ( הגה ), כמה שנכנס , ומניעים את הרכב

משחקים עם ההגה בעדינות לצדדים , וממלאים נוזל חסר .

( רצוי שאדם אחד יניע והשני ימלא נוזל חסר , למנוע עבודה ללא נוזל במערכת ובמשאבת ההגה . )

 

הכמות הכללית של הנוזל במערכת ההגה הוא כ 1.1 ליטר .( בערך )

 

אייל .

 

 

לא יכלתי לבקש יותר מזה

תודה רבה רבה אחי!!!!

×
×
  • תוכן חדש...