Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל החברים,

הקמנו דף ב FACEBOOK - וכולם מוזמנים, נקרא: "דשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה"

 

יש בו קישורים לכתבות בעיתון, ב YNET, המון תמונות של הנזק שאין עליו RECALL והסברים נוספים.

 

אנחנו מנהלים מאבק מול היבואן כדי לקבל שירות הולם הוגן וסביר לרכבי שטח יוקרתיים אלה...

משום מה בחר היבואן להתעלם מאיתנו עד כה בכל מיני דרכים.

 

כולכם מוזמנים להיכנס ולהירתם למאבק, היום אנחנו מחר אתם... ולא קשור באיזה רכב אתם נוהגים.

 

רק LIKE קטן בעמוד ודעתכם האישית תעזור מאוד.

 

בכיף וחג שמח!

 

פורום הקבוצה השנייה לדשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה 2011.

 

נ.ב.

כל מי שיש לו כזה רכב או מכיר מישהו ורוצה הלצטרף מומן לשלוח מייל : [email protected]

עם כל הפרטים ונחזור אליו.

לנדקרוזר

פורסם

אני זוכר שבמגזין הגה גם צוין הדבר,מוזר איך ברכב יקר כול לא יכלו להשקיע בחומרים. לרוב האנשים שזה קורה הכלי רכב נוסעין הרבה בשטח?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היי

 

אני עם לנדקרוזר 2002, שם הדשבורד עשוי מחומר שדומה למיחזור בקבוקים אז אין בעיה:wink:

 

אבל אצל אבא שלי 2005 התחילו סדקים, זה לא שהפלסטיק לא נעים או מרגיש לא איכותי.

להפך סביבבת הנהג מאוד נעימה, כל החומרים מרגישים מאוד אכותיים, אין קירקושים הכל יציב.

אך יש בעיה של הדשבורד בשמש, זם גם ממש לא שייך לנסיעה בשטח.

הוא פשוט מפתח סדקים, אצלנו ברכב המצב עוד טוב.

בזמנו היה ניתן לגשת לחברה ולבצע החלפה של הדשבורד, לחדש תמורת 1500 ש"ח לפני מע"מ כולל עבודה.

כרגע אין לנו צורך יש לנו סדק ממש קטן, ומשתדלים לחנות בצל או לפחות מגן משקפיים.

זאת פשוט בעיה בייצור, זה לא שהחומר "זול".

 

פלג_

 

בסך הכל רכב תענוג.

פורסם

פלג אתה צודק, לשמור על הרכב על הטויוטה לנדקרוזר תמיד נכון, אבל הסדק קורה לכולם, גם מי שחונה עם הרכב בחניון מוצל וקר כל חייב, פשוט אחרי 4 או 5 שנים גג 6 זה מתחיל... בדרך כלל אחרי 3 שנות האחריות סדק קטן של 1 ס"מ ועם הזמן הוא מתארך.

אתה יכול להיכנס לאתר ג'יפטריפ לפורום טויוטה בשירשורים של דשבורד סדוק לנדקרוזר או ל FACEBOOK שלנו "דשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה" ולראות עשרות תמונות ולקבל מידע.

 

הסיפור הוא שבהיסטוריה עם היבואן בארץ כנראה היו 2 קבוצות, אחת של 15 חברי שחנו להם בחניון בוקר אחד וקיבלו החלפה ב 1500 ש"ח, והשנייה שלקח לה להתאסף כחצי שנה והיא רק בתאריך 28/02/2011 קיבלה סיכום להחלפה ב 1500 ש"ח. מאז הם קבעו קריטריונים אחרים...עם מספר משתנים לא ברורים, ולכן אנחנו בספטמבר התחלנו להתארגן, נכון להיום אנחנו מעל 80 חברים בקבוצה השנייה עם דף ב FAECBOOK כל שבוע שולחים מייל או שניים מעדכנים את טויוטה משוחחים עם הפקידות שלהם ומקבלים אישור, פונים במכתב רישמי וממתינים לתשובה, בינתיים ברוח טובה... אבל גם זה יגמר לנו בקרוב...

 

מי שלא יצטרף אלינו לא ישיג כלום, או שישלם בין 2000 ש"ח ועד 5500 ש"ח לתיקון החלפה בחדש, כל אחד כרצונו...

 

הרכב יוקרתי ומעולה, שירות של היבואן כולל החלק הזה לא מתאים...לציפיות ולכסף שמשלמים עבורו...

 

זה הכל.

 

היום אצלנו מחר אצלך, לא תצטרף לא תקבל 1500 ש"ח כנראה.

 

בהצלחה,

 

פורום הקבוצה השנייה לדשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה 2011.

phpwfWvIBAM.jpg

לנדקרוזר

פורסם

והנה עוד תמונה יפה של "דשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה" דגם 120 מודל 2004....

 

למי שלא מבין, זה מעל כרית האויר...

phprEJ7TuAM.jpg

לנדקרוזר

פורסם

למה מה שהיה פעם, זה כבר מפעם, רכב מסוג זה כלומר טויוטה לנדקרוזר דגם 120 וגם 125 הם פה כבר משנת 2003 ויוצרו ונמכרו עד 2009, אז 2003 זה כבר כמעט 8 או עוד שבוע 9 שנים כזה....

 

זה מפעם...בקיצור ה"דשבורד" בטויוטה בדגם הזה, ודרך אגב גם בדגם הזהה כמעט לחלוטין LEXUS GX470 שיוצר באותן שנים סובל מדשבורד שנסדק אחרי 4 שנים...

 

עובדה.

Photo0171.jpg

לנדקרוזר

פורסם

טויוטה לנדקרוזר דגם 120 (ארוך) שנת 2004 מנוע דיזל. והנה ה"דשבורד" הסדוק מעל פאנל המכשירים...

 

ככה זה! סדק שערה דקיק שהולך וגדל, זוכים בו בגיל רכב מעל 4 שנים וזה הולך ומתפתח לאט לאט אבל בטוח.

 

חג שמח לכולם,

 

כנסו לדף ה FACEBOOK שלנו : "דשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה" עשו LIKE ! עזרו לנו!

377997_10150459911077226_680132225_8423113_1123158058_n.jpg

לנדקרוזר

פורסם

היי

 

אני לגמרי איתכם, גם נרשמתי כבר מספר פעמים באתרים האחרים.

היו כבר לא מעט שירשורים בנושא ב'יפולוג ובצהוב שנעלמו ונפחתו חדשים כל פעם מחדש.

אני זוכר את השירשורים הראשונים לפני לא מעט זמן, עוד לפני שקנינו את הלאנדקרוזר 2005.

וגם שהלכתי לחפש רכבים ראיתי את היקף הבעיה.

 

אני ארשם עכשיו גם לפייסבוק, שאישתי תכניס אותי לפייסבוק, אני אין לי.

 

בכל מקרה אלו תמונות מהרכב אצלי.

 

תודה

ושהיה לנו הרבה בהצלחה

פלג_

2011-12-16_14-52-49_149.jpg

2011-12-16_14-52-56_48.jpg

פורסם

פלג יקירי כל הכבוד כן ירבו כמותך,

בישראל מסתובבים אלפי רכבי טויוטה לנדקרוזר דגמי 120 ו- 125 כלומר ארוך או קצר מודלים 2003 ועד 2009 שנות הייצור של הדגם הזה, יש הטוענים שמכרו כל שנה בשנים האלה כ 1000 רכבים כאלו לערך...

ולם יזכו במתנה לאחר כ 4 עד 6 שנות גיל של הרכב, ולא משנה עם עמד כל היום בחניון קריר ומוצל זה פשוט קורה, כמראה שאיכות החומר בתרכובת שעשו בטויוטה הפעם הייתה לא מספיק טובה...

ובכל העולם סובלים ממנה כולל ברכב המקביל שנקרא LEXUS GX470 בארה"ב והקנדה אותה בעייה, כל נציג מקומי של ביצרן נותן שירות וטיפול אחר, בדיוק כמו הביבואן בארץ...

 

לצערינו אין ברירה!!!

 

אם לא תצטרפו סבבה,

אם מתאים לכם לשלם עד 5500 ש"ח לפני מע"מ עבור תיקון שבוצע ל 55 בעלי רכב בתאריך 28/02/2011 במחיר של 1500 ש"ח גם סבבה. כל אחד והארנק שלו! אבל עד מתי נסכים לאכול כל מה שיש בצלחת, אין לנו אקדח מכוון לרקה?! אנחנו לא חייבים!

 

אז אם יבואן טויוטה בישראל רוצה לשמור על מאגר לקחות שלו ולתת שירות כדאי לו להקשיב, וכדאי לכם להצטרף!

 

חברים חדשים מוזמנים!

 

פורום הקבוצה השנייה לדשבורד סדוק לנדקרוזר טויוטה 2011.

Photo0171.jpg

לנדקרוזר

פורסם

אם יורשה לי לזרוק את חצי שנקל שלי, אני לא יודע מי מכם ראה מה עושים ללנד קרוזר חדש, אבל בשביל התקנת שלל ה"צרות המקומיות" ובעיקר האיתורנים המחור*נים האלה הרכב עובר פירוק מאסיבי על מנת להתקין את המערכת במקומות שיהיה קשה להגיע אליהן בשעת גניבה.

 

אני לא אתפלא בכלל אם הסדקים האלה מקורם בימיו הראשונים של הרכב בארץ. הזמן שחלף, שינויי טמפרטורות ובלאי טבעי של החומר נותנים את אותותיהם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכלו להיות שאתה צודק מאוד... לא נתפלא, השאלה אז איך ברוב הפורומים בעניין כולל PRADOPOINT וגם בדגמי LEXUS GX470 שהוא רכב דומה כמעט ב 100% לרכב הזה יש את אותו הפגם נזק בלאי שקורה תוך כמה שנים, אבל אולי הסיבות דומות ואולי אתה צודק.

 

בכל מקרה רעיון, אז איך נתקדם מפה?

2005 landcruiser israel.jpg

לנדקרוזר

פורסם

ועוד תמונה שמסבירה איך נראה הסדק בדשבורד של רכב טויוטה לנדקרוזר מודל 2005, מאפיין את כל הדגמים גם קצר 125 וגם ארוך 120 אשר יובאו ארצה בין 2003 ועד 2009.

phpyMQHO4AM.jpg

לנדקרוזר

פורסם

נראה לי שהבנו איך נראים הסדקים האלה, אפשר להפסיק.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...