Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אז ככה אני אפילו לא יודע איך להתחיל לכתוב את מה שאני רוצה לספר.

היום בבוקר כמו שבכל בוקר אני נוסע ללימודים [אני סטודנט],התחלתי את דרכי,אספתי את 2 חבריי והתחלנו בנסיעה.(אני עדיין נהג חדש).

בהמשך הדרך הגעתי לכביש בעל שלושה נתיבים עם צומת מרומזר.עצרתי את הרכב ברמזור אדום ולאחר מספר שניות נעצרה ליידי ניידת.בזמן הזה אני מדבר עם חבריי, הכל טוב ויפה. לאחר כמה שניות אני שומע את הצפצפה של הניידת מצפצפת לי,להזכיר כולם ברכב אצלי חגורים,אני מסתכל לכייון הניידת [בזמן הזה עדיין הרמזור אדום],ישבו בניידת של המשטרה נהג ועוד 2 מתנדבים.המתנדב שיש ליד הנהג הוא זה שקרא לי,אוקיי אני פונה אליו וחושב לעצמי מה כבר לא עשיתי בסדר,פתאום הדבר הכי לא צפוי וההזוי שאני שומע מפיו של המתנדב:"אתה לא חגור" אני וחבריי היינו לדקה בשוק,לא ידעתי אם לצחוק או לרחם על אותו שוטר. בנוסף לכך ישבתי עם חולצה לבנה שראו את החגורה עצמה(שהיא בצבע שחור) כמו כן המתנדב ישב ליד הנהג ז"א הייתה לו את הזווית הראיה הטובה מבין 3 המתנדבים שישבו בניידת.

לאחר שהרמזור התחלף,הוא הורה לי לעצור את הרכב.עצרתי יצאתי מהאוטו מתקרב אליו..הוא אומר לי:"תביא לי את הרשיון שלך"

נתתי לו,לאחר מכן אומר לי:"לא הייתה חגור ולכן אני אתן לך דו"ח",בזמן הזה 2 המתנדבים האחרים יושבים וכל אחד מרחף בעולם שלו,כאילו שלאף אחד לא איכפת ממה שקורה,בזמן שהוא מדבר איתי הוא מכין לרשום לי דו"ח.

התחלתי להוכיח לו שכן הייתי חגור,ואתה טועה ניסיתי להוכיח לו הכל אבל הוא עם ניצול "המעמד" שלו,כעבור כמה שניות שראיתי שזה לא עוזר אמרתי לו שאני סטודנט ושאני מאוד ממהר ללימודים.הסתכל אליי כמה שניות ושיחרר אותי.

 

אם ונגיד לא הייתי אומר לו שאני סטודנט והוא לא היה משחרר אותי...

מה הייתי יכול לעשות במצב שכזה?

היה ורשם לי דו"ח איך יכולתי להוכיח שכן הייתי חגור?

 

מה אתם הייתם עושים במקומי?

ומה דעתכם בכלל על הסיפור הזה?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היה בסופו של דבר נותן לך דו"ח, אתה תמיד יכול לבקש להישפט. זה מילה שלך נגד מילה שלו, רק שלך היו ברכב עוד שני עדים, כך שהסיכויים אינם באופן מוחלט לטובת השוטר.

מעבר לכך, אתה מתבקש לא לכתוב הודעה שלמה בפונט מודגש. הפעם ערכתי לך, אולם בפעם הבאה יינקטו צעדים.

 

בסה"כ אין מה להתרגש. עוולות שכאלה קורות על בסיס יומיומי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מילה שלי כנגד מילה שלו?

הרי בסופו של דבר רוב הסיכויים הוא זה שיזכה במשפט.

הוא יכול לטעון ששני חבריי צעירים כמוני היו בעדי ולכן הם יכולים לשקר..

 

במצב הזה יש אפשרות לבדיקת פוליגרף?

 

ולא,אני לא מתרגש מדברים כאלו,דברים כאלו פשוט מגעילים אותי.

פורסם

סביר להניח שעם הכנה מוקדמת של עו"ד ניתן יהיה לסתור את טענות השוטר.

אבל עזוב, לטעמי אתה מדבר בעלמא. אם היה ניתן דו"ח, על השוטר היה לכתוב את דברי הנהג. סביר שהיית כבר במעמד ההוא טוען שכן חגרת, מה שהיה יכול לשמש אותך בשלב מאוחר יותר במהלך המשפט.

בקיצור, עבור הלאה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

המתנדבים הללו הם מכת מדינה.

לפני פחות משבוע אני חוזר הביתה מהעבודה, מוריד חבר בתחנת אוטובוס כשלפני חונה ניידת.

אני עובר את הניידת וממשיך בנסיעה.

לאחר כ800 מטר הניידת כורזת לי לעצור באמצע הכביש (אין שוליים בנמצא).

אני עוצר את הרכב וממתין לשוטר שניגש אלי ושואל לאן אני טס? אני אומר לו שאני לא טס לשום מקום (אם הייתי טס לא היינו מוצאים עצמנו בסיטאוציה הנוכחית), בתגובה הוא שואל למה פנסי הערפל שלי דולקים ואני "עף" עליו שהם לא אבל אז אני קולט את האור הקטן שמודיע לי שהם דווקא כן.

אני מתנצל ומכבה אותם מיד. הוא לוקח את רשיון הנהיגה שלי וללא השתהויות מיותרות מתחיל לרשום.

ברגע זה גמרתי אומר בליבי שאני לא מכתים את העבר הנקי שלי ללא מלחמה.

יצאתי מהרכב ושאלתי אותו לפשר מעשיו, בתגובה הוא ענה לי כי בגלל שנסעתי עם אורות ערפל פתוחים הוא נותן לי דו"ח.

מפה לשם 25 דקות אני מתווכח עם המתנדב המאוד "וותיק" הזה ומגייס את כל כישורי המכירה שלי. המרכזיים שלי הם: חוסר הידיעה שלי, העבר הנקי שלי (מעל 7 שנים ללא דו"ח) אך הוא טוען כי איננו יכול לבדוק את עברי בהיעדר מחשב בניידת.

ביקשתי שיתקשר למוקד אך הוא סירב.

בסופו של דבר לאחר ויכוח קשה מולו הוא וויתר לי. המתנדבת שלידו אמרה לי בחיוך - אשרי המאמין.

הגעתי הביתה והרגשתי כאילו ניצחתי את טייסון בנוק-אאוט.

כולה פנסי ערפל שבהן צדק לא ידעתי שהם פועלים.

המתנדבים הללו קשים...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

במקרה כזה אתה שולף את הטלפון המשוכלל עם המצלמה שקנית במיטב כספך ומתחיל לצלם.

במקרה כזה זה מילה שלו נגד הוכחה מצולמת.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
המתנדבים הללו הם מכת מדינה.

לפני פחות משבוע אני חוזר הביתה מהעבודה, מוריד חבר בתחנת אוטובוס כשלפני חונה ניידת.

אני עובר את הניידת וממשיך בנסיעה.

לאחר כ800 מטר הניידת כורזת לי לעצור באמצע הכביש (אין שוליים בנמצא).

אני עוצר את הרכב וממתין לשוטר שניגש אלי ושואל לאן אני טס? אני אומר לו שאני לא טס לשום מקום (אם הייתי טס לא היינו מוצאים עצמנו בסיטאוציה הנוכחית), בתגובה הוא שואל למה פנסי הערפל שלי דולקים ואני "עף" עליו שהם לא אבל אז אני קולט את האור הקטן שמודיע לי שהם דווקא כן.

אני מתנצל ומכבה אותם מיד. הוא לוקח את רשיון הנהיגה שלי וללא השתהויות מיותרות מתחיל לרשום.

ברגע זה גמרתי אומר בליבי שאני לא מכתים את העבר הנקי שלי ללא מלחמה.

יצאתי מהרכב ושאלתי אותו לפשר מעשיו, בתגובה הוא ענה לי כי בגלל שנסעתי עם אורות ערפל פתוחים הוא נותן לי דו"ח.

מפה לשם 25 דקות אני מתווכח עם המתנדב המאוד "וותיק" הזה ומגייס את כל כישורי המכירה שלי. המרכזיים שלי הם: חוסר הידיעה שלי, העבר הנקי שלי (מעל 7 שנים ללא דו"ח) אך הוא טוען כי איננו יכול לבדוק את עברי בהיעדר מחשב בניידת.

ביקשתי שיתקשר למוקד אך הוא סירב.

בסופו של דבר לאחר ויכוח קשה מולו הוא וויתר לי. המתנדבת שלידו אמרה לי בחיוך - אשרי המאמין.

הגעתי הביתה והרגשתי כאילו ניצחתי את טייסון בנוק-אאוט.

כולה פנסי ערפל שבהן צדק לא ידעתי שהם פועלים.

המתנדבים הללו קשים...

עידן

מה שמראה שיש ויש, גם אותי עצרו אמש בכניסה לעיר לבדיקה שגרתית, אותתי ופניתי כמו בספר כי ידעתי שכמו בהרבה לילות ישנה ניידת שעומדת ועוצרת לביקורת, אבל הפעם ביקשו ממני לצאת מהרכב ולהתרחק, שאלתי לפשר העניין אך השוטרת עם החזות המזרחית שתקה. מיד התחיל שטף השאלות המבדר: יש עליך סמים? יש ברכב סמים? מאיפה אתה? מאיפה באת? לאן נסעת?

 

כנראה חלונות מושחרים וכמה ימים ללא גילוח נותנים את הסיבה המושלמת.

 

אה ,וכמובן הפואנטה,כל מהלך הבדיקה פנסי הערפל שלי דלקו על הניידת כאילו שאין מחר וזה היה נראה שלאף אחד זה לא מפריע.

פורסם
המתנדבים הללו הם מכת מדינה.

לפני פחות משבוע ...בסופו של דבר לאחר ויכוח קשה מולו הוא וויתר לי.

עידן

1. תתפלא אבל יש כאן יותר מתנדבים מאשר אתה אפילו חולם אז עדיף לך לשמור על כבודם, ז"א אם אתה לא רוצה להעצר 7 פעמים ביום...:twisted:

2.בסוף הוא ויתר לך על עברה שביצעת (ואת מי זה בכלל מעניין אם ראית שהם דולקים או לא ראית) אז כנראה שהם לא כאלה מכת מדינה, לא?

 

יש עליך סמים? יש ברכב סמים? מאיפה אתה? מאיפה באת? לאן נסעת?...כל מהלך הבדיקה פנסי הערפל שלי דלקו על הניידת כאילו שאין מחר וזה היה נראה שלאף אחד זה לא מפריע.

 

כנראה שנתקלת במחסום שיעודו חיפוש סמים ואמל"ח או מחסום "פלילי"(קיים הרבה באזורים מוכי פשע או באזורים שמהם יוצאים לאזורי פשע), במקרה הזה, גם כונס של מגדש-על שבולט 50 ס"מ ממכסה המנוע לא יעניין אותם. אבל תן לי להבין, אתה מתלונן שלא קיבלת על זה דו"ח?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כי הם שוטרים יותר קשוחים משוטרים אשכנזים?(נראה לי)

לפחות מניסיוני ,שוטרים אשכנזים תמיד ויתרו או החליקו מקרים.

 

אם הבנתי נכון :roll:

 

אתה רומז ששוטרים אשכנזים יותר קלילים כלפי בחורים לא מגולחים :lol:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כי הם שוטרים יותר קשוחים משוטרים אשכנזים?(נראה לי)

לפחות מניסיוני ,שוטרים אשכנזים תמיד ויתרו או החליקו מקרים.

מה זה השטויות האלה ?

פורסם

2 אפשרויות, או שזה שטויות של מי שסתם מקשקש שטויות או שאלה שטויות של גזען :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לפני כמה חודשים עצר אתה אבי שוטר שעמד מקדימה. הוא התקרב, הושיט יד בחיוך וכיבה את פנסי הערפל (שפעלו בטעות), אמר יום טוב ונתן לאבי להמשיך בנסיעה.

כל שוטר והחלטתו הוא.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...