Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר לגוגו מוביל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5813 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שזוכר פירסמתי את האשכול הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312235&highlight=%D7%92%D7%95%D7%92%D7%95

 

לפני די הרבה זמן אבל עכשיו יש לי תמונה שלו.

אני יודע שהיא לא במצב טוב אבל לדעתכם יש עוד אחת כזאת בארץ?

0361.jpg

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם

כמה יעלה שיפוץ פחחות לכזה אוטו?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
הרכב שמופיע בתמונה זה לא גוגומוביל.

נראית כמו הילמן.

זה גוגו מוביל סטיישן

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
זה גוגו מוביל סטיישן

 

זו היא לא גוגומוביל.

זו אחותה הגדולה , מתוצרת גלאס הגרמנית.

שם הדגם: איסר.

מנוע 700 2 צילינדר, קדמי, בוקסר, קירור אוויר.

האוטו הזה שוכב בראשון כבר המון שנים, רקוב.

 

יש עוד אחד כזה, בצבע לבן, מצב טוב בהרבה, בקריות, אי שם.

פורסם
למי שזוכר פירסמתי את האשכול הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312235&highlight=%D7%92%D7%95%D7%92%D7%95

 

לפני די הרבה זמן אבל עכשיו יש לי תמונה שלו.

אני יודע שהיא לא במצב טוב אבל לדעתכם יש עוד אחת כזאת בארץ?

האוטו הזה נראה במצב טוב( לפחות בתמונה) חוץ מהחור בגג והמכסה מנוע שבטח בלי אפשרי להשיג

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
זו היא לא גוגומוביל.

זו אחותה הגדולה , מתוצרת גלאס הגרמנית.

שם הדגם: איסר.

מנוע 700 2 צילינדר, קדמי, בוקסר, קירור אוויר.

האוטו הזה שוכב בראשון כבר המון שנים, רקוב.

 

יש עוד אחד כזה, בצבע לבן, מצב טוב בהרבה, בקריות, אי שם.

ברישיונות רשום גוגו

והאוטו ששוכב זה שלנו חחח והוא לא במצב כזה רע (לא מכנית ולא פנימית)

רק חיצונית הפחחות והגלגלים וברור שיש עוד טיפה מה לשפץ אבל הוא לא כל כך גרוע!

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
למי שזוכר פירסמתי את האשכול הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=312235&highlight=%D7%92%D7%95%D7%92%D7%95

 

לפני די הרבה זמן אבל עכשיו יש לי תמונה שלו.

אני יודע שהיא לא במצב טוב אבל לדעתכם יש עוד אחת כזאת בארץ?

ההיתה לי כזו פטית ,שתי דלתות, טופלה במוסך המרכזי והיחידי בתחנה המרכזית הישנה, הדגם כונה - איסר, נפח מנוע - 700 סמ"ק, שתי בוכנות, קירור אויר, די נוח לנהיגה קורת החלון קדמי דוגמת שברולט אימפאלה, חסכוני בדלק, יקר בהחזקה, מנוע שימיו היו קצרים - יהיה זכרו ברוך.

מצא משה

פורסם
ההיתה לי כזו פטית ,שתי דלתות, טופלה במוסך המרכזי והיחידי בתחנה המרכזית הישנה, הדגם כונה - איסר, נפח מנוע - 700 סמ"ק, שתי בוכנות, קירור אויר, די נוח לנהיגה קורת החלון קדמי דוגמת שברולט אימפאלה, חסכוני בדלק, יקר בהחזקה, מנוע שימיו היו קצרים - יהיה זכרו ברוך.

אז מה אמור להיות רשום ברישיון?

ואולי יש לך תמונה?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
ההיתה לי כזו פטית ,שתי דלתות, טופלה במוסך המרכזי והיחידי בתחנה המרכזית הישנה, הדגם כונה - איסר, נפח מנוע - 700 סמ"ק, שתי בוכנות, קירור אויר, די נוח לנהיגה קורת החלון קדמי דוגמת שברולט אימפאלה, חסכוני בדלק, יקר בהחזקה, מנוע שימיו היו קצרים - יהיה זכרו ברוך.

 

 

 

שלום

אי הבנה משה אי הבנה!!!

האחזקה לא יקרה גוגו איסר הגנב היה יקר אל תחלום אחרת.

הוא היה כימעט בלעדי למכוניות גוגו מוביל וגלס והוא ניצל את זה לרעה.

מכר גם חלקי פרינס.

לא מאמין שמישהוא בכול העולם יפרגן לחרה הזה.

ואלו היו כמה מילים על האחזקה של גוגומוביל:lol:

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

אי הבנה משה אי הבנה!!!

האחזקה לא יקרה גוגו איסר הגנב היה יקר אל תחלום אחרת.

הוא היה כימעט בלעדי למכוניות גוגו מוביל וגלס והוא ניצל את זה לרעה.

מכר גם חלקי פרינס.

לא מאמין שמישהוא בכול העולם יפרגן לחרה הזה.

ואלו היו כמה מילים על האחזקה של גוגומוביל:lol:

 

 

בברכה בני ל.

לא הבנתי מה חרא אחי חחח?

קומפוננט: מורל דוטק מגבר 1 : JL AUDIO 360.2

מגבר 2 : הייפוניקס BRX 2400.1D סאב : GROUND ZERO GZHW 12SPL

פורסם
לא הבנתי מה חרא אחי חחח?

 

בני רק פיתח את "ההיסטוריה של החרא" (או אולי החרא מההיסטוריה... שאנחנו, הותיקים זוכרים אישית) :-P

 

האוטו מצוין....

עודד

×
×
  • תוכן חדש...