Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם רק הייתי מבין במניות.

להשקיע במניה נראה לי אחד הדברים.

אני לא נוסע שאני לא בפוקוס

0-100 12.5'

Ford Focus HatchBack 02' 1.6

Nissan Sunny 93' 1600cc R.I.P

פורסם

fanmanuv,

 

יפה שתיקה...

 

כשאתה "המלצת" התאריך היה 12/11/08. המניה היתה סביב ה- 3 דולר (אולי קצת יותר).

 

כ-10 ימים אח"כ המניה עלתה לאזור ה-5 דולר ומאז היא מעל 4 דולר. אם כבר - אז היה צריך למכור.

היום זאת חוכמת העדר, ועדר כידוע, משרת את עושי השוק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

איזה כיף להמליץ לאנשים ואז לחזור אחרי כמה זמן ולראות שבפוקס המנייה עלתה, אה? :)

העיקר שזה לא הכסף שלך. ושאףאחד לא באמת יודע מי אתה - ככה שאם המנייה תיפול תמיד אפשר להעלם.

 

עוד יותר כיף זה לקחת מאנשים "דמי-ניהול" למרות שכל חודש אתה מפסיד להם עשרות אלפי שקלים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

טוב, לא בדיוק, הכיף הכי גדול זה גם לרכוש/לשכור בדמי הניהול A6 3.2, אפילו שאתה רק מפסיד ללקוחות שלך כסף. אולי גם לקחת איזה בונוס, ואז להיכשל כל-כך שהעסק נמכר לחברה אחרת. הכל עניין של דרך איזו פריזמה אתה מסתכל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יפה שתיקה?

המלצתי לקנות ואחרי 10 ימים המחיר כמעט הכפיל עצמו...

עליה של 22% ביום אחד היא פנטסטית וספציפית היתה צפויה לכל מי שעיניו בראשו .

אני לא עוסק בשוק ההון ואם היה לי עכשיו כסף, לא הייתי קונה מניות אלא סוגר מינוסים:-(

פורסם

fanmanuv,

 

אז למה אחרי 10 ימים לא פרסמת כאן למכור? הרי אח"כ המניה ירדה, וגם אחרי אתמול עדיין רחוקה מ- 5 דולר.

 

החוכמה בדברים היא בעיתוי שלהם ולא בללכת עם העדר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
שוק-רן הוא אתר די מקיף בנושא, המכיל עשרות קישורים למאמרים רלוונטיים.

http://www.shookrun.com/

 

על shookrun (שהוא אגב, אתר מעולה) ממש לא הייתי ממליץ למתחילים. אולי למתקדמים בעלי ידע ממוצע פלוס באנגלית פיננסית.

אתה יכול לנסות את בורסה סנטר- http://www.bursacenter.co.il

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

מי שהקשיב לך ומכר עשה שטות..

רק היום המנייה קפצה בכמעט 13 אחוז!

 

GMAC עשויה לקבל סיוע של 6.3 מיליארד דולר מהממשל האמריקני: מניית ג'נרל מוטורס מטפסת ב-12.9%

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה אתם דפוקים? אני לא ברוקר ולא אנליסט ומי שלא מבין את האייקונים זבש"ו.

רוצים עוד המלצה ? תקנו ברזל. למה? כי המחיר בשפל ואולי הוא עוד ירד ,אבל עוד שנה -שנתיים המחיר ירקיע שחקים מחדש.

כל זה רק לפי הגיון פשוט.

משחק במניות מתאים למכורים להימורים ולעשירים. אני עדיין צריך לסגור את המינוס... תרדו מהת'רד הזה ,הוא לא היה אמור להיות כ"כ רציני.

פורסם

בדיחות הדעת בהחלט כן, אבל יחד עם קורט רצינות. דברי ההבל שלי אדון איתן האהבל(כאן יבוא הסמיילי?) התבררו כנכונים !

העובדה שאני לא עוקב אחרי שוק ההון די רלוונטית ,מכיוון שאפילו לא ידעתי ש -10 ימים אחרי ההודעה הראשונה שלי, המניה כמעט הפילה את עצמה. ההודעה שפותחת את השירשור (המיותר )הנוכחי ,באה לאחר שקראתי כותרת בעיתון שבה דווח על זינוק של 22% במניה.

די מספיק ,לא צריך לריב על כל שטות.

2 יהודים = 4 דעות.

אולי אחד המנהלים ינעל את השטות?

×
×
  • תוכן חדש...