Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חור בבלוק 206 שנת 2000 :\


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר העלמות מסתורית של מי קירור במשך תקופה (פתחתי על זה אשכול כבר אב לאני לא מוצא אותו כרגע),התיעצתי עם מוסך מורשה פג'ו בחדרה,שם נאמר לי שיש לעשות ראש מנוע והבעיה תיפתר (חוות דעת דומה ניתנה לי בעוד שני מוסכים מורשים).עבר שבוע והכל טוב ויפה,היום בבוקר אני פותח את מיכל נוזל הקירור והפתעה לא נעימה:-( הוא ריק כמעט עד הסוף:\(העלות-כ3000 שקלים)

האוטו הועלה למוסך בגרר שם נטען שמשבוע שעבר נוצר חור בבלוק המנוע ומשם הנזילה בעצם.

נעזרתי בשירותיו של חבר-לומד משפטים וכתבתי מכתב אל היבואן לובינסקי בבקשה להשתתפות בהוצאות הכרוכות בהחלפת המנוע ופיצוי על הטיפול הראשון שבוצע ללא צורך ככל הנראה ועל כך שאבחנת המוסך היתה לקויה מההתחלה.

 

בכל מקרה עד שהעניינים יתחילו להתבהר אשמח לשמוע חוות דעת ממומחים בתחום ומי כל מי שמעוניין להגיב.

 

בנוסף

אשמח להמלצה לבעל מקצוע/מוסך שאוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות ושלא יבקש מחיר גבוה (כ-6-7 אלף לפי הצעת המוסך המורשה) אשר ידאג למנוע מפירוק\יבוא לפירוק המנוע המקורי ולהרכבת החדש ובקיצור לכל מה שכרוך בהחלפת מנוע. האיזור לא משנה בצורה משמעותית אפשר לשלוח את האוטו על גרר ע"ח הביטוח כמובן שממולץ משהו באיזור השרון\מרכז.

 

תודה רבה וסליחה מראש על החפירה:?.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ל M.B

* לא מכיר את ה206 אבל מנועי פיזו/סיטרואן העשויים אלומיניום רגישים לקרוזייה היוצרת חורים בבלוק.

אם תחפשתמצא הרבה שרשורים לעיניין זה מבעלי BX ופיזו 405.

* אני לא מאמין שרכב בן7 שנים יגרום ליבואן להתרגש (ממש אשמח אם תעדכן שטעיתי....) הוא

גם יטען שבמקום נוזל קרור יעודי מקורי של פיזו השתמשו במי ברז/מיים מזוקקים וכו....- מה שקיצר

את חיי הבלוק.

 

pills11.com ;))

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

אני בעליו של פז'ו 106 שעבר את אותו עניין, סדק בבלוק.

ניגשתי לניצן, הוא השיג לי מנוע מפירוק, הרכיב אותו יחד עם החלפת משאבת מים ועוד מספר חלקים נלווים למנוע והכל בזול והכי חשוב

- באמינות כמוה לא ראיתי אצל הרבה מאוד מוסכניקים שעבדתי איתם. הרבה יחס טוב ומקצועיות.

 

לך ל"שאפט" ולא תתאכזב לרגע.

פורסם

ערב טוב לכולם

דיברתי היום עם המחלקה הטכנית של היבואן

הנציג אמר שהוא צריך לברר את המקרה ויחזור אלי ושהוא ידאג להגיע להסדר עם המוסך בקשר לעלות ההחלפה.

פורסם

שלום.

תקשיב טוב טוב למה שאני אומר!!!

לא בטוח שיש חור! לדעתי יש סיכוי סביר ביותר שכאשר הרכיבו את ראש המנוע לא חיזקו את ברגי הראש לפי הורואת יצרן והדבר הזה [אופן חיזוק בצורה שגויה ורשלנית] יכולה לגרום סדק בבלוק המנוע והאמן לי היו דברים מעולם.

אם יש לך אפשרות לצלם את החור או הסדק אני מציע לך לפני שאתה נוקט בצעד כול שהוא העלה תמונות ואם אני צודק אתה זכאי למנוע קומפלט על חשבון המוסך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה רבה על התגובה העניינית בני,מחר בצהריים אנסה לצלם את האיזור שם למרות שאיני בטוח שאצליח אבל אשתדל לנסות.

פורסם

M.B שלום רב

יש לי משהו משותף איתך , לי יש פג'ו 206 1.4 99' קניתי אותה לפני בערך 3-4 חודשים , בדרך הביתה הלך לי ראש מנוע , לאחר שפירקתי את הראש גיליתי חור בבלוק מנוע שעבר תיקון על אף שהרכב טופל במוסכים מורשים עד כה , יכול להיות שישנו פגם בסדרה הזאת של המנועים , המיקום של החור הוא מתחת לסעפת הפליטה בצד הימיני של בלוק המנוע .

יכול מאוד להיות שניתן לגבש תביעה מסודרת מכיוון שעולה ריח של פגם סדרתי אם תרצה פנה אלי בה"פ.

בנוגע למוסך אני יכול להמליץ לך בעיניים עצומות על מר בני ל.

פורסם

אין שום תקלה סדרתית, אלא קורוזיה כתוצאה מאי שימוש בנוזל קירור מתאים/הארקה לא תקינה - בצעו חיפוש בפורום כדי למצוא מידע על כך.

 

מעבר לזה - אם המוסך מורשה יבואן - ובזבז את כספך עם אבחון לא נכון של התקלה (שיפוץ ראש מנוע במקום איתור סדק בבלוק. סדק לא נוצר בשבוע, וגם לא בשנה), יש לך קייס לדעתי.

כפי שציין בני - צלם עבורנו את האזור, כדי שניתן יהיה לחוות דעה.

פורסם

טוב נסיונותי לצלם את האיזור לא צלחו לצערי בכל מקרה צרפתי כמה תמונות מהאיזור שם למטה מה שהמלצמה הצליחה לתפוס

מצטער על האיכות זו מצלמת פלאפון:-D

DSC00242.JPG

DSC00211.jpg

DSC00231.jpg

DSC00219.jpg

פורסם

למר שמר היקר אני דווקא כן מאמין (אבל לא בטוח)שזהו סוג של כשל

ביצור או ליין בשנים מסוימים עם המון צרות לבלוקים.

מה שאני כן בטוח שראיתי המון בלוקים אלומיניום בחיי

ואף שיש ברשותי בלוקים עוד כיד ראשונה משנת 90 ומטה

אשר עברו מספיק התעלוליות (מי ברז שנים התחממויות ואף בוצה )

והסדקים לא מופיעים .

ואין לי ספק שלפי התענה שלך הבלוקים הנ"ל היו אמורים להתפורר

ותאמין לי מאות ואלפים בארץ ובעולם מישתמשים במיי ברז

נכון שחבל שכך ותמיד מומלץ לישמור על מערכת מים נקייה מאבנית וקורוזיה.

אך עם עובדות אני לא מתווכח שרכב משנת 2003 נסדק הבלוק

ואף שעיני רואות מע" מים שהייתי חולם שברכבי מאוטו דגם בלוק יהיה מע" מים נקייה

כמו ברכב החדיש אך אין ברירה מחליפים מנוע ולמר בני .ל. התותח סדק בבלוק

זה סדק בבלוק ולא משום מקום אחר אף מכונאי לא ייקח אחריות לומר ללקוח

סדק בבלוק ללא בדיקה ודאית ואף שברכב הנ"ל קל מאוד להבחין בכך.

ולמר רנו 4 הסדקים מופיעים גם מתחת לסעפת היניקה בצד המקביל של הבלוק

ואף גם בצד הבלוק היכן שממוקם גלגל התנופה קצת מעליו.

וכן כואב הלב כל פעם שאני נתקל בתופעה

בברכה ניצן ושבוע טוב

http://www.shaft.co.il

פורסם
אין שום תקלה סדרתית, אלא קורוזיה כתוצאה מאי שימוש בנוזל קירור מתאים/הארקה לא תקינה - בצעו חיפוש בפורום כדי למצוא מידע על כך.

 

למרות שלא היה בבעלותי רכב עם מנוע אלומיניום אני מרשה לעצמי לשתף אתכם בסיפורי חברי הטוב וה306 שלו, שלמיטב הבנתי חולקת גם היא במנוע שכזה.

לא מי עדן, לא נביעות, לא נעלים ולא בטיח. הבנאדם החליף רק מיים ירוקים (וגם הכי טובים שיש) ולמרות שכך לרכב הלכו 3 מנועים (2 האחרונים היו מיבוא והחזיקו לו 20-25 אלף ק"מ)

את הרכב הוא מכר לסוחר בחינם...רק שיקח.

זו בעיה של מנועים שלא מאריכים ימים (ויקומו עלי כל חובבי הPSI אבל SORRY זאת האמת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

שלום.

קראתי את כול ההסברים נו מה לעשות כול אחד והדעה שלו.

לבעל הפזו'! שם לב לתמונה האם הסדק הוא מה שסימנתי באדום?

 

בברכה בני ל.

חור בבלוק.jpg

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...