Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , לאחרונה רכשתי את הרכב הנ"ל שנת 99 עם 116 אלף קילומטר הרכב עצמו נראה במצב נחמד

אני בתהליך יישור הקו לרכב ו מטפל בו , החלפתי רדיאטור לרכב והעניין הוא כזה

איזה דגשים עליי לבדוק בצורה מאוד רצינית , (כמובן טיימינג, גיר וכן הלאה )

מאנשים שיש להם את הרכב איזה דברים הכי בעייתים ? הכי מאתגרים

מה עוד צריך לדעת בנוגע לרכב הזה ?

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

דבר חשוב זה לבדוק שמאורר הרדיאטור פועל בשתי מהירויות, 1 איטית ו 2 מהירה.

אם לא ידוע לך מצב מע' הבלמים, אז לפרק גלגלים ולבדוק את שחיקת מע' הבלמים ואם החלקים כבר שחוקים מדי, אז להחליפם.

בברכה - רפי לין

פורסם

בנוסף ל תשובת רפי לין- לבדוק גם את רדיאטור הגיר ( הממסרה האוטומטית )

הוא נמצא באיזור הכנף השמאלית , מתחת לפנס הראשי , ומחובר אליו מאוורר קטן .

 

וכמובן את חיבורי ה (-) הכללי היוצאים מהמצבר , לחזק אותם טוב , לגוף הרכב .

ושימוש בנוזל קירור איכותי למנוע - רצוי מקורי "פראפלו" אפשרי גם "פרסטון מוכן לשימוש"

לנקז את כל נוזל הקרור הישן ( אם לא ידוע איזה נוזל קרור הוכנס בעבר) כדי שלא יהיה ערבוב בין נוזלים שונים , ולמלא נוזל חדש במערכת הקרור.

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...