Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קידוח בחדר ממ"ד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מרכיב מדפים בחדר ממ"ד , יש לי קושי רב לקדוח שם אחרי עומק של 5 ס"מ בקיר - אני צריך להגיע לעומק של 7 ס"מ .

 

אני קודח עם מקדחה רוטטת של בוש .

 

המקדח "ודייה" - מקדח לבטון לפי הבנתי פשוט נשבר לו החוד , נשברו לי שני חודים של שני מקדחי 10 .

 

האם צריך לדעת היכן לקדוח בקיר בחר ממ"ד , האם הקיר החיצוני חזק יותר משאר הקירות ? .

 

האם צריך אולי "מקדח" יותר איכותי של חברה יותר טובה .

 

אשמח לתשובות בתודה מראש אמיר ומאחל שבוע טוב .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

תתחיל עם מקדח קטן יותר, אולי 6.

לאחר מכן תרחיב את החור בהדרגה עם מקדחים יותר גדולים.

 

אל תקדח רצוף בלי הפסקה כי אתה תחמם את הראש של המקדח והוא ייהרס, חבל.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם אני מבין נכון יש בחדר ממ"ד יותר ברזלים מקיר של חדר רגיל .

 

נאמר ואם נתקעים בברזל בקיר , אין סיכוי לעבור אותו עם כלי עבודה ביתיים .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

 

האם צריך לדעת היכן לקדוח בקיר בחר ממ"ד , האם הקיר החיצוני חזק יותר משאר הקירות ? .

 

 

 

כל הקירות הם דירות בטון מזויין.

עובי הקירות הפנימיים 20 ס"מ. החיצוני 25-30 (תלוי בסוג החלון).

אין הבדל בבטון או בברזל בין קיר חיצוני לקיר פנימי של ממ"ד מלבד העובי.

 

אין מקום ספיציפי בו "צריך לדעת לקדוח". אם תשתמש במקדח טוב לא אמורה להיות בעיה, בהנחה שלא פגע בדיוק ברשת הברזל.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אשמח לקבל המלצה על חברות טובות של מקדחים לבטון ומקומות לרכישה באיזור ת"א .

 

מה הכוונה "רשת בטון" - האם יש בחדר ממ"ד ברזלים לאורך ולרוחב ? , והאם ניתן לדעת מראש איפה יש את רשת הבטון ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

ישנם מכשירים לגילוי ברזלים בקירות, חפש בטמבורייה הקרובה לביתך.

נסה להשתמש במקדח לפטישון, לא אמור לעלות לך מעל 10 שקלים אחד בקוטר 10 ממ.

ו-כן, יש ברזלים בתבנית רשת לאורך ולרוחב.

ושוב, כן. ניתן לקדוח בברזל עם מקדחים מסויימים. צריך רק לדעת איזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כמו שכבר אמרו פה, תשתמש במקדח איכותי ולא זבל זול אל תקדח מעל 30 שניות בצורה רציפה, קרר את המקדח בתוך כוס מים מדי פעם. אני קדחתי חור בקוטר 12" במקלט, קשה אבל אפשרי.

בריאות לכולם!

פורסם

קניתי היום מקדח "אונבירסלי" 10 מ"מ של חברת "alpen" כתוב על המקדח שהוא מיוצר באוסטרייה .

 

עלה לי 42 ש"ח - האם מקדח כזה אמור לעבור רשת ברזל של חדר ממ"ד - או שסופו באם הוא יתקל ברשת הברזל שישבר הראש

 

של המקדח ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
קניתי היום מקדח "אונבירסלי" 10 מ"מ של חברת "alpen" כתוב על המקדח שהוא מיוצר באוסטרייה .

 

עלה לי 42 ש"ח - האם מקדח כזה אמור לעבור רשת ברזל של חדר ממ"ד - או שסופו באם הוא יתקל ברשת הברזל שישבר הראש

 

של המקדח ? .

לא...

 

אתה תרגיש שהוא לא חופר יותר ואז תדע שהגעת לרשת, כמו כן אם אתה קודח ישר עם מקדח 10 רצוי להוציא אותו ולקרר אותו מידי פעם (ככה גם תיראה שבבי ברזל שנידבקים למקדח, כמו אבקת ברזל). אני חושב שעדיף שתתחיל עם חור יותר קטן, כה זה יצא יותר מדוייק ותשמור על המקדח.

חוץ מזה אם ניתקלת ברשת ברזל, הרבה יותר קל לסתום חור של 5 מ"מ מאשר 10... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אני לא מבין למה לך להתעקש ולנסות לקדוח בכלי לא מתאים , ישנם כלים ייעודיים .

השג מחבר פטישון , הכלי הזה מרגיש את הבטון המזוין כאילו חודר לתוך גוש חימר , הבטון קטן עליו .

פורסם

לצורך ניסוי קדחתי חור בעץ "בירץ" שממנו עשויים המדפים שאני מתכנן לתלות על הקיר .

 

קדחתי בעץ חור עם מקדח 10 של עץ , לחר מכן שפקתי את הברזל 10 - ברזל בניין מסולסל לתוך העץ .

 

עכשיו החלפתי מקדח , למקדח שמיועד לקדוח בברזל - מקדח בצבע זהב .

 

העברתי את המקדחה למצב - השני ז"א לא מצב דפיקה .

 

קדחתי עם המקדח הנ"ל במרכז הברזל לאחר 20 שניות לערך הברזל נשבר לשניים ללא מאמץ מיותר .

 

לא האמנתי שמקדחה של בוש ביתיית תצליח עם מקדח מתאים לקדוח דרך ברזל בניין .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

למה בעצם לא? לבוש יש מקדחות מצויינות, ועם המקדח הנכון לא צריכה להיות שום בעיה.

מצאת פתרון טוב גם לקדיחה בקיר.

בריאות לכולם!

פורסם

באמת למה שלא תצליח?

עם מקדחה ביתית של בוש ומקדח מתאים הצלחתי לקדוח הרבה יותר מסתם ברזל בניין, ועם מקדחה זולה ופשוטה יותר הצלחתי לקדוח בקלות גם ברזל בניין.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...