Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

לכל מי שמכיר אותי ומי שלא אז יש לי מיצובישי ס.לנסר שנת 96,הבולמים של הרכב כנראה עייפים והרכב ממש נמוך מאחורה לעומת מכוניות אחרות(מאותו דגם).

דיברתי עם כמה סוכנים שיש לי קשר איתם וכולם המליצו לי ללכת על בולמי KYB מקוריים שמן ולא גז! כי הם אומרים שבולמי הגז הורסים את הנהיגה באוטו הזה(ספציפית באוטו הזה) וגורמים לנסיעה לא נוחה וכל בור קטן אתה ממש מרגיש, לכן כולם המליצו לי ללכת על בולמי שמן לאוטו הזה.

רציתי לשאול את דעתכם על כך ועל הבולמים עצמם?

כל הסט של 4 בולמים עולה לי 980 ש"ח הכל כולל הכל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני עובד מוסך לכן המחיר ה"מיוחד".

אשמח לשמוע תשובות לשאלות שלי,תודה!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כמו כן יש לי שאלת נוספת,האם לאחר החלפת הבולמים עליי יהיה לבצע כיוון פרונט?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

בתור עובד מוסך אני חושב שאתה צריך לדעת

שלאחר החלפת בולמים חובה לעשות כיוון פרונט

אפילו לאחר נגיעה קלה בבולמים קיימים

ישנו צורך לבדוק את הפרונט

ואם לא אז רוב הסיכויים שלא יהיה איזון

כמו כן שחיקה מוגברת של הצמיגים

:onfire:
פורסם

תודה על התשובה! תשמע אני עובד בתור חשמלאי ומתקין מערכות סטריאו ומיגון לרכב כך שידע במוכנאות יש לי ואני יודע לא מאט במכונאות(כי לפני כן עבדתי במכונאות) אבל רציתי לבטח את עצמי(לקבל עוד דעות ממביני עניין) כי אין לי כוח לבילבולי שכל של אנשי המכונאות במוסך.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אם אתה מתכוון לשים בולמים חדשים על קפיצים קיימים, הבולם החדש ישחק יותר מהר.

גם פה וגם בפורום בחו"ל ההמלצה היא להחליף בולמים וקפיצים יחד.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

שלום.

קודם כול הבהרה מה זה "יש קפצים" האם יש לך קפצים חדשים או אתה מיתכון לקפצים המקורים.

דבר נוסף החלפת בולמים לא משנה ולא תשנה את גובה הרכב!!!

מה שקובע את גובה הרכב אלו הם הקפצים בלבד!!!

בנוסף בסופר לנסר יש שתי זרועות אם תפוחים למיצב האחורי [סטביליזר] והם מיתקלקלים מהר ובקלות רצוי להחליפם וגם לא יקרים.

 

לגבי סוג הבולמים KYB מצוינים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שלום סלאבה, ברשותי ס.לאנסר ידנית 94' , לפני שבוע בדיוק החלפתי 4 בולמים כולל תושבות וקפיצים, הבולמים הם של "מונרו". אחרי דיון בפורום החלטתי ללכת עליהם כי ההתפלגות בין ממליצי\ משמיצי "מונרו" "קאיאבה" התחלקה 50:50 אז הלכתי על המונרו ואני לא מתחרט.

הנסיעה רכה טיפה יותר אבל ההתנהגות השתנתה פלאים במיוחד בסיבובים וגם הבלימה טובה יותר.

אל תצפה לנסוע על אוטו אמריקאי לאחר ההחלפה. אתה תרגיש את ההבדל בעיקר בבאמפרים ובכביש "גלי".

אגב , למשתמשי הפורום, יש לי שאלה, מדוע אם לא מחליפים קפיצים השחיקה של הבולמים תהיה מוגברת? מה, הקפיצים מתעייפים?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
שלום סלאבה, ברשותי ס.לאנסר ידנית 94' , לפני שבוע בדיוק החלפתי 4 בולמים כולל תושבות וקפיצים, הבולמים הם של "מונרו". אחרי דיון בפורום החלטתי ללכת עליהם כי ההתפלגות בין ממליצי\ משמיצי "מונרו" "קאיאבה" התחלקה 50:50 אז הלכתי על המונרו ואני לא מתחרט.

הנסיעה רכה טיפה יותר אבל ההתנהגות השתנתה פלאים במיוחד בסיבובים וגם הבלימה טובה יותר.

אל תצפה לנסוע על אוטו אמריקאי לאחר ההחלפה. אתה תרגיש את ההבדל בעיקר בבאמפרים ובכביש "גלי".

אגב , למשתמשי הפורום, יש לי שאלה, מדוע אם לא מחליפים קפיצים השחיקה של הבולמים תהיה מוגברת? מה, הקפיצים מתעייפים?

כן. כמו כל דבר אחר.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
שלום.

קודם כול הבהרה מה זה "יש קפצים" האם יש לך קפצים חדשים או אתה מיתכון לקפצים המקורים.

דבר נוסף החלפת בולמים לא משנה ולא תשנה את גובה הרכב!!!

מה שקובע את גובה הרכב אלו הם הקפצים בלבד!!!

בנוסף בסופר לנסר יש שתי זרועות אם תפוחים למיצב האחורי [סטביליזר] והם מיתקלקלים מהר ובקלות רצוי להחליפם וגם לא יקרים.

 

לגבי סוג הבולמים KYB מצוינים.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

מחפש KYB מהדרום (אשקלון) לאימפרזה 97 - קדמיים. אם יש אחוריים במחיר סביר כולל הקדמיים ארכוש אותם גם.

אם אפשר בבקשה תשובה מהירה כי המצב לא טוב...

תנו חיוך :-D הכול לטובה!

×
×
  • תוכן חדש...