Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. היום, בשעה טובה, קיבלתי את היונדאי אקסנט החדשה שלי... אז החלטתי לשתף אתכם בתמונה אחת מהחמודה...

היונדאי שלי.jpg

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה...

 

אז ככה:

 

יונדאי אקסנט, דגם GLS

מנוע בנזין 1600 סמ"ק, גיר אוטומט, 112 כ"ס. ABS , ESP, EBD

מזגן עם בקרת אקלים, נעילה מרכזית + מרים שמשות.

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
תתחדש:)

 

תשים תמונות יותר גדולות כדי שנוכל להתרשם יותר (גם של פנים האוטו).

נו באמת, בלי לפגוע בפותח התרד, אבל ממה כבר יש להיתרשם ביונדאי אקסנט??

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

בע"ה מחר אשים תמונות נוספות

 

בנוגע להתרשמות מיונדאי אקסנט, נכון, מדובר "בכולה" משפחתומטית רגילה, אך בכל זאת, תנו לי לשתף אתכם ברכב החדש שלי. תמיד כיף לשתף אחרים. מה עוד שזהו רכבי הראשון מהניילונים... :lol:

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם
נו באמת, בלי לפגוע בפותח התרד, אבל ממה כבר יש להיתרשם ביונדאי אקסנט??

 

אז תוריד את התמונה בסמלון שלך.

 

קצת לפרגן, לא יזיק !

 

לפותח האשכול, תתחדש !

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

תתחדש על האוטו! שתף אותנו בתמונות נוספות. :-)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מזל טוב על הקנייה הראישונה.

אבל עם כול הכבוד,למה דווקא אקסנט?כבר היה לך ביד סכום +- של כול רכב אחר בשוק באותה רמה.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אבל עם כול הכבוד,למה דווקא אקסנט?כבר היה לך ביד סכום +- של כול רכב אחר בשוק באותה רמה.

 

 

 

עלות הרכב במחירון היבואן היא 106K, קיבלתי הנחה ושילמתי "רק" 101K

 

בנוסף, ביחס של תמורה/מחיר עשיתי עסקה טובה כי קיבלתי את תוספת האבזור הבאה ללא תוספת מחיר:

 

  • רדיו דיסק של פנסוניק קורא MP3, בלוטות' (מצוין לדיבורית!)
  • אזעקה + קודנית + עלוקה
  • מרים שמשות אוטומטי
  • חיישני רוורס (דגם שעולה 1200 ש"ח!)
  • תשלום אגרת הרישוי
  • חודש ראשון בביטוח החובה.

סך כל המתנות הנ"ל 5000 ש"ח +/- כשמחשיבים את ההנחה זה כבר יוצא בערך 10,000 ש"ח.

 

כעת, לאחר כל השיקולים, וסקר מחירים אצל שאר היבואנים, יונדאי היתה מבחינתי התמורה הטובה ביותר.

 

הנה מספר דוגמאות בין כל יבואני הרכב, (יש לי בבית סטוק שלם של פרוספקטים והצעות מחיר) כל ההצעות הן שוות בדיוק למה שקיבלתי ביונדאי:

  • יונדאי איי-30, 112K (אספקה רק בסוף נובמבר...)
  • מאזדה 3, 118K
  • טויוטה קורולה, 115K
  • סובארו בי-3, 107K
  • סוזוקי אר-איקס-4 , 112K

וזה רק דוגמא קטנה.

 

התקציב שלי מלכתחילה היה 100K (לאחר חריגה...)

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'

פורסם

עכשיו כבר ניראת הגיונית הקנייה.:-)דרך אגב המחיר זהה למחיר של הגטס המאובזרת לא?:roll:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
עכשיו כבר ניראת הגיונית הקנייה.:-)דרך אגב המחיר זהה למחיר של הגטס המאובזרת לא?:roll:

 

הגטס "המאובזרת" עולה 98K בערך.

1999-2001 - פורד אריקה 90'

2001-2008 - פולקסווגן פולו קלאסיק 00'

2008-2014 - יונדאי אקסנט - חדשה מהניילונים 08'

2014 - - שברולט קרוז - 11'


×
×
  • תוכן חדש...