Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת BUILT-IN


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

קניתי הונדה אקורד מודל 2004.

הבעיה הראשונה היא,שלא ניתן לקנות HU ולהרכיב במקום המערכת הנוכחית כי הכל נשלט משם,המזגן הרדיו וגם זה לא יראה טוב,מה שקורה זה שאני חובב סאונד איכותי,וברכב הקודם שלי הייתי רגיל למערכת משובחת ביותר וכעת אני די מתוסכל.

שאלותיי הן:

א. האם ניתן לדעת באיזה דגם של רדיו דיסק מדובר ?

ב.האם ניתן בכלל לחבר למגבר ?

ג. שמעתי על קיומים של "מנחתים" שאמורים לפצות על איכות ירודה ברדיו דיסק,אשמח לקבל הרחבות בנושא.

ד.מה מידת הרמקולים שאני צריך לרכוש לדלתות הקדמיות.

בקיצר איך אני מתקדם ...

 

תודה לעונים.

פורסם

באם הדרישות אינן "מהשורה הראשונה" , הרי שבהחלט ניתן להגיע לתוצאות נחמדות עם מנחתים, הגברה וסטים ראויים.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

כל מה שאתה צריך זה לחווט את החוט האדום והצהוב בצמה של הרכב , ואז תמצא מקום להתקין פאנל נורמאלי איפשהו

. ואז הוא יעבוד בלי קשר למערכת של הרכב אם תחבר אליו מגברים ואליהם רמקולים .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אם מדובר בצורה הקודמת של האקורד (הצורה שהייתה עד השנה), אז יש בפורום מישהו עם אקורד דומה שהתקין רדיו דיסק בנוסף לרדיו המקורי, יש מקום בקונסולה המרכזית, למטה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תקשיב לפי דעתי המערכת של האוטו לא קשורה למזגן בכלל.

 

אם תוציא את המערכת זה לא אומר שאתה גם תוציא את בקרת השליטה של המזגן.

 

זה נראה לך כמו חלק אחד גדול שצריך להוציא , אבל אני חושב שזה שתי חלקים נפרדים שלא ממש קשורים אחד לשני. ( קשורים אולי בצג שמראה עוצמת מזגן וכו אם יש לך צג באוטו )

 

אני מציע לך גם לבדוק את העניין , כי זה לא יכול להיות שהם יהיו תלויים אחד בשני ( יכול להיות שאם יש לך צג באוטו שמראה את עוצמת המזגן וכל הפונקציות שלו אז אתה לא תראה את זה , כמו במאזדה שזה מגיע חלק אחד גדול של הרדיו, ובהחלט לא קשור למזגן בכלל שהיא יחידה שונה ! )

 

ואם יש לך אפשרות להחליף ולקנות פאנל תואם, אז תחליף את הרדיו לפי דעתי.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
באם הדרישות אינן "מהשורה הראשונה" , הרי שבהחלט ניתן להגיע לתוצאות נחמדות עם מנחתים, הגברה וסטים ראויים.

 

דני

 

שאתה כותב "אינן מהשורה הראשונה" למה אתה מתכוון ?,אני אוהב להאזין למוסיקה באיכות ללא פשרות,למרות שלעולם לא יהיה ניתן להאזין למוסיקה ברכב כמו בבית.

 

אז איפה קונים את המנחתים האלו ?

 

יש מתאם לאוטו שלך שמאפשר הרכבת רדיו דיסק רגיל באוטו.

ראיתי בעיניים שלי אז ככה שאני בטוח..

 

לא אאבד את השליטה במערכת מגלגל ההגה ?

פורסם

אני חושב שאתה תאבד את השליטה.

 

אם תחליף את הרדיו על מה אתה תשלוט בדיוק?

 

אבל שמעתי שאפשר לסדר איזה קומבינה שאולי אפשר לשלוט גם על רדיו לא מקורי של האוטו מהשלט של ההגה.

 

תברר את זה אצל מתקין שמבין ותשאל אותו אם יהיה אפשר לסדר דבר כזה וכמה זה יעלה .

 

יכול להיות שזה יהיה רק משחק של כמה חוטים , ויכול להיות שזה לא יהיה ממש אפשרי. תשאל.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

ישנו מתאם המתלבש בקונסולה האמצעית במקום התא ואז ניתן להתקין הד יוניט לפי הדוגמא, וישנו פנל במקום הרדיו המקורי

BKHONK823H (Medium).jpg

אוסף ביתי :-)קפריס הרטופ1966,מנוע V8 8)טנדר GMC אפא'צ 1964 מנוע V8 :-P רכבים בבניה ואיבזור לאחרים.

פורסם

אתה בהחלט יכול להשתמש במנחת ואתה גם לפי דעתי אתה יכול להשאיר את השליטה מההגה- אבל זה דורש בדיקה שניה שלי.

פורסם

אני ראיתי דווקא חלק לקונסולה המרכזית שממש מחליף חלק גדול מהקונסולה, ומגיע עם הכפתורים והשליטה על המזגן והכל כמו שמגיע ברכב כמקורי,רק מתווסף המקום לרדיו דיסק.

ראיתי את החלק בחנות לאודיו לרכב באזור, נקראים איילנד סאונד, שווה לבדוק את זה אם אתה מהמרכז.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
ישנו מתאם המתלבש בקונסולה האמצעית במקום התא ואז ניתן להתקין הד יוניט לפי הדוגמא, וישנו פנל במקום הרדיו המקורי

 

איפה אני קונה את זה ?

פורסם

"איילנד סאונד" עבר לראשל"צ במקום "רדיו רומה" באזור תעשיה הישן מול ה"קוסמוס" :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

×
×
  • תוכן חדש...