Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם.

 

הסיפור הוא כזה; בסביבות השעה 7:00 בבוקר היום, קמתי מוקדם לקראת העבודה, חניתי רכבי (גולף TSI, 2008 שברשותי שנה בדיוק) במפרץ בטוח ברחוב צדדי לרחוב יעבץ בת"א שסמוך למקום עבודתי.

אני חונה שם כבר כחודשיים, יום יום, ללא שום בעיה או מטרד ספציפי שקיים ברחוב. האיזור הוא די שקט והרחוב ממש נחבא אל הכלים.

בחזור אל הרכב בשעה 10:00 בבוקר כדי להטעין מחדש את מכשיר האיזי-פארק, התגלתה למרבה אכזבתי הפתעה מאוד לא נעימה.

 

בן בליעל מנוול תלש את סמל ה-TSI באכזריות והשאיר לי מזכרות מהמברג לאורך איזור הסמל ז"ל, באורך של כחמישה סנטימרים :(.

ישנן לפחות 3-4 שריטות קטנות בצבע לבן שקלפו את הצבע לחלוטין וגרמו לשריטות מכוערות. באותו הרגע חשכו עיניי והרגשתי מפח נפש שלא יאמן, לאחר כל הניסיונות שלי לשמור על הרכב עד היום.

 

השאלות שלי הן כאלו:

1. האם יש אופציה לתקן/לסדר/להחליק נקודתית את האיזור הפצוע?

2. האם צביעה של השריטות מחייבת צביעה כוללת של כל הבגאז'?

3. יש למישהו מושג כמה צביעה/תיקון כזה אמור לעלות?

4. שמעתי שיש מומחה לדברים כאלו בראשל"צ (?), אשמח לקבל חוות דעת אודות בעלי מקצוע טובים ומקצועיים גם כן.

5. יש לציין שאיני רוצה לחסוך, ואני רוצה לשלם עבור התיקון כמה שצריך אך איני מתפשר ורוצה לקבל את התוצאה הטובה ביותר (כלומר שלא יהיו השתקפויות למיניהן, הבדלי צבע, פגמים שנראים לעין).

6. תודה למגיבים, ומקווה שנראה ימים טובים יותר.

נ.ב - אם תרצו אוכל להעלות תמונות ע"מ שיהיה אפשר להעריך את הנזק.

 

ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא רק אתה נפלת בזה.

לי גם תלשו את 2 הסמלים של הפג'ו - הGTI ו1.6 שיש בכנף אחורי. ואת הGTI הקטן שעל הבאגז...

 

אין מה לעשות....אולי לקנות מערכת חשמלית מחו"ל שאם נוגעים באוטו אז אתם יודעים מה...

אבל ישר תביעות אה? :-)

 

כל מקרה זה ידוע על גניבת הסמלים,אפשר לתפוס עם סיליקון ופרופוקסי או עם ניטים ...

יש עוד הצעות?

בצער רב נמכרה לה ה205GTI שלי כולל המנוע MI16.

 

הרכב הבא יהיה הנעה אחורית/4X4. ממממ

פורסם

מילא לוקחים אבל להשאיר סימנים ופציעות זה גועל נפש

אין אחד שלא חטא בזה

אבל להשאיר סימנים שדורשים המון כסף לתיקון זה כבר ניבזות

Peugeot 306 1600 Diamond

יהלום אמיתי

פורסם

מה זו התגובה הזו "אין אחד שלא חטא בזה"

אני אישית לא עשיתי ואף פעם גם לא יעשה דבר ניבזי שכזה.

איני רואה כל סיבה להשחית רכוש של אחרים, מה גם זו גנבה.

זהו פורום מכובד לכן אני לא אתחיל להגיד בקול, מה אני הייתי עושה לעבריינים האלה, רק כדי שאחרים יראו ויראו.

אני מניח שצריך לצבועה את כל הבגאז.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
מה זו התגובה הזו "אין אחד שלא חטא בזה"

אני מניח שצריך לצבועה את כל הבגאז.

 

צודק. אין פה שום כבוד לרכוש.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יש פיתרון ואין ברירה אז עושים .

 

מדבקה - בצבע כסף או זהב , תואמת לסמל המקורי , כך יש סמל , בד"כ לא מורידים אותה , ואם כן לא נגרם נזק :idea:

( אפשר לבדוק ברשת - בטוח כבר יש גם לדגמים חדשים )

 

הנזק יותר לצבע , גרוע מגניבת הסמל - מבחינתי , אני מוכן לקנות סמלים מקוריים ולתת לטיפשים במתנה - רק שלא יורידו לבד :evil:

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מילא לוקחים אבל להשאיר סימנים ופציעות זה גועל נפש

אין אחד שלא חטא בזה

אבל להשאיר סימנים שדורשים המון כסף לתיקון זה כבר ניבזות

 

האימרה הכי דבילית ששמעתי בפורום. גם אם בעבר חטאת בזה, אתה אידיוט שאתה מודה בזה ולא מתבייש בזה.

אני לא "חטאתי" בזה וגם לא חבריי לתחביב. הדברים שכתבת יכולים להרתיח עוד יותר.

הכל מתחיל בחינוך בסופו של דבר, וכל הילדים הפושטקים שמסתובבים ברחובות העיר חסרי מעש ונטולי תחביבים - מאחל להם שיהיה להם אחלה חג, אבל לא על חשבון הרכב שלי בבקשה. "יחי" החופש הארור הזה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כן גם לי הורידו את הסמל של ההונדה בבאגז' (אבל במיקצועיות ללא שריטות :-))

 

זה באמת מפח נפש רציני וגניבה בכל מובן המילה.באמת מצטער בשבילך.

פורסם

לנו תלשו בזמנו את הסמלים של האיביזה. אז לא היה שום נזק לפח, אבל נשארו מן דבקים שלא ירדו ולא משנה מה ניסיתי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני מה זה מבין אותך. לי יש מרצדס וכולם יודעים את החיבה לסמל הקידמי שכל אדיוט מצוי רוצה לשבור ולגנוב:evil:

וגם את הסמל האחורי עם מברגים וברזלים והשד יודע מה.

אני לא יכול להשאיר את האוטו בלי לחשוש לו וגם באמצע היום!!

וקשה לי לנוסוע בלי סמלים כי זה להודות שניכנעתי לחראות:evil:

חג שמח

יוסי

פורסם

רודי ג'וליאני ראש עירית ניו יורק לשעבר אמר

 

אין פשע קטן יש פושע קטן

 

ולכן הוא התחיל למגר את הפשע , משבירת חלון ועד לפשעים יותר חמורים וכנגד כוח הוא הפעיל יותר כוח עד שהפך את ניו יורק למקום שיותר נעים לחיות בו.

 

אבל כאשר אצלנו הדג מסריח מהראש מה יגידו אזובי הקיר.

 

סמלים צרה , שריטה עם מברג או מפתח לכל אורך הרכב ועוד מיני ירקות שכאלה, צרה .

 

הכל מתחיל בחינוך וכשזה איננו , כך אנו נראים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אצלי הורידו פעמיים את הסמלים של הFR כמובן שהשאירו סימנים, כרגע בעיקר טשטשתי אותם וכמעט לא רואים וסמלים בנתיים לא החזרתי, כמובן שיש על הרכב גם סריטות שאנשים טובים השאירו לי, מה לעשות,אני מבין בדיוק את הרגשתכם

 

מאחל להם מוות איטי ומייגע

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

נשתתף בצערך, וגם מבין אותך.

השוכונה שלי היא ממש לא אחת הטובות בעיר..

אפילו את הוונטילים גנבו לי מיליון פעם עד שפשוט שמתי שחורים רגילים..

 

את הסמלים גנבו לא פעם אחת וגם את מגיני הרוח יומיים אחרי שנקנו...

לא מזמן האוטו עבר צביעה מלאה, ומאחורה הסמל הוחלק.

מישהו פשוט בא ושרט את המקום בו הסמל היה, וגם השאיר כמה שריטות בכל רכבי האוטו.

מאחל לא פחות ממוות איטי ומייגע לחר*ות.


×
×
  • תוכן חדש...