Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

ביום ראשון אני אמור לקבל טלפון נייד מהעבודה, מעולם לא היה לי סמארת-פון או מכשיר נייד משוכלל עם

הצעקה האחרונה מבחינה טכנולוגית.

 

אני לא מבין בזה הרבה וזה לא כזה משנה לי אך כל עוד יש לי את האופציה לבחור, מה עדיף?

עוד שאלה, האם עדיף להשאיר את כרטיס הסים של הנייד הנוכחי שלי או לקחת כבר כרטיס סים חדש נפרד ולהיות עם 2 מכשירים?

 

הדרישות שלי ממכשיר נייד:

 

1. תפעול קל

2. ממשק ידידותי

3. קליטה ברורה

4. ספיקר חזק

5. מצלמה איכותית

6. עובי דק (הכי דק שיכול להיות)

7. משקל קל (הכי קל שיכול להיות)

 

אודה לנימוקים משכנעים ומוצדקים ע"מ להחליט באופן סופי.

תודה למגיבים, ליאור

Twincharger Stratified Injection

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם זה הגלקסי 1, אז לך על ה4S. היה לי את ה1, ועכשיו אני עם האייפון - הבדל של שמים וארץ.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אם זה הגלקסי 1, אז לך על ה4S. היה לי את ה1, ועכשיו אני עם האייפון - הבדל של שמים וארץ.

 

זה הגלקסי האחרון החדש לפי מה שהבנתי, מול ה-4S. מה עדיף?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אני הייתי הולך על אייפון גם בלי לחשוב פעמיים.

למרות שהגלקסי החדש הוא יותר קל, ויותר דק, אבל הוא גם יותר גדול

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

תפעול וממשק - אומרים שאייפון. אני לא ראיתי את זה, אבל אולי מיליוני אנשים לא טועים.

קליטה ברורה - שניהם טובים בעניין הזה.

ספיקר חזק - לטעמי זה שב-S2 לא מספיק חזק.

מצלמה - אני חושב שב-S2 עדיין טובה יותר.

עובי ומשקל - S2.

 

בקיצור, יש יתרונות לכאן ולכאן. נסה לשחק עם מכשירים של חברים ותראה למה אתה מתחבר יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מניסיון של חבר שהיה בסיטואציה דומה, הוא דווקא לקח מכשיר יותר זול כדי להמנע ממצב שאם הוא עוזב / מפוטר מהעבודה אז הוא יתחיל לשלם תשלום חודשי גבוה על המכשיר לחברת הסלולר. אצלו המקום עבודה עובד עם אורנג'. כל עוד הוא מועסק על ידי החברה אז הם ממנים את העלות החודשית של המכשיר.

 

אני מניח שהתכוונת ל S2 אז אני אישית מעדיף את האנדרואיד מול ה ios.

 

אני מוכר מכשירים למחייתי. הרבה יותר קל לי להסביר ללקוח איך לדוגמה לחבר את הגלקסי למחשב בשביל להעביר שירים מאשר להסביר את אותה פעולה עם אייפון.

 

 

אסף

פורסם

נסיוני עם אייפון מוגבל, אבל כל הרעיון שעומד מאחוריו הוא תפעול פשוט. הגאלקסי מכשיר נפלא, אבל בשביל אופטימיזציה צריך לשחק בו לא מעט.

לכן הבחירה היא לפי האופי שלך:

אם אתה רוצה מכשיר מתוחכם ואוהב לשחק בו - אלקסי.

אם אתה רוצה מכשיר נוח לתפעול ישר מהקופסא - אייפון.

השיקול של אסף נכון בסיטואציה שבו במקרה של עזיבת העבודה המכשיר והקו נשארים אצלך. אם הם נשארים אצל המעסיק שיקול זה אינו רלוונטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נסיוני עם אייפון מוגבל, אבל כל הרעיון שעומד מאחוריו הוא תפעול פשוט. הגאלקסי מכשיר נפלא, אבל בשביל אופטימיזציה צריך לשחק בו לא מעט.

 

זה אולי נכון לגבי גלקסי 1, הגלקסי 2 טוב מספיק בשביל המשתמש הממוצע כבר במצב STOCK.

 

לי היה גם אייפון גם נקסוס S (בעיקרון גלקסי 1) וגם גלקסי 2, וזה נטו עניין הרגל, אני למשל מוצא את האנדראיד הרבה יותר נוח ואינטואיטיבי מהאייפון למרות שהרבה טוענים ההפך.

 

בסה"כ שניהם טובים ואתה לא תתאכזב מאף אחד, תנסה לשחק קצת עם מכשירים של מכרים ולפי זה תחליט.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

תראה, אצלי בבית יש שני Nexus S כך שאני יודע במה המדובר. אישית אני מחובבי הצעצועים כך שלעצמי הייתי לוקח אנדרואיד. לאשתי, שצריכה מכשיר straightforward הייתי בוחר באייפון.

כמובן שפעם שמתרגלים למכשיר ולממשק הוא יהיה נוח ותמיד יהיו המגבלות הנקודתיות שלו. מכל מקום - באייפון אין מקום למשחקים, באנדואידים יש מבחר עצום של רומים וממשקים ולוקח זמן לבחור את המתאים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. תפעול קל

2. ממשק ידידותי

3. קליטה ברורה

4. ספיקר חזק

5. מצלמה איכותית

6. עובי דק (הכי דק שיכול להיות)

7. משקל קל (הכי קל שיכול להיות)

 

אייפון: סעיפים 1 , 2 , 4 , 5

גלקסי S2: סעיפים 6 , 7

תיקו: 3

 

כשיטרחו לעשות טובה ולשדרג אותו לICS זה יהיה כבר קצת יותר צמוד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני לא מבין את אלה שטוענים לממשק ידידותי ותפעול קל באייפון, כשבשביל כל דבר צריך את האייטונס, אפילו כדי להוריד רינגטון חדש. התלבטתי רבות אם לקחת את האייפון או הגלאקסי, וניסיתי את האייפון רבות לפני שהגעתי להחלטה שהגלאקסי ידידותי יותר מהאייפון בבוטום ליין. היתרון היחיד של האייפון כמו שאני רואה את זה, הוא הספיקר. חפש ביקורות על המכשירים ברשת. יש מספיק ביקורות.

פורסם
שבת שלום.

 

ביום ראשון אני אמור לקבל טלפון נייד מהעבודה, מעולם לא היה לי סמארת-פון או מכשיר נייד משוכלל עם

הצעקה האחרונה מבחינה טכנולוגית.

 

אני לא מבין בזה הרבה וזה לא כזה משנה לי אך כל עוד יש לי את האופציה לבחור, מה עדיף?

עוד שאלה, האם עדיף להשאיר את כרטיס הסים של הנייד הנוכחי שלי או לקחת כבר כרטיס סים חדש נפרד ולהיות עם 2 מכשירים?

 

הדרישות שלי ממכשיר נייד:

 

1. תפעול קל- גלקסי

2. ממשק ידידותי - עניין של בחירה אישית

3. קליטה ברורה - תיקו

4. ספיקר חזק - די דומים

5. מצלמה איכותית - גלקסי

6. עובי דק (הכי דק שיכול להיות) - גלקסי

7. משקל קל (הכי קל שיכול להיות) - גלקסי

 

אודה לנימוקים משכנעים ומוצדקים ע"מ להחליט באופן סופי.

תודה למגיבים, ליאור

 

 

 

תשובות ליד השאלות


×
×
  • תוכן חדש...