Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקר טוב,

לפני שבוע, יום שישי, ביקרתי אצל יוסי אלפיין באור יהודה.

התוכנית- התקנת הרכיבים הבאים:

קומפוננט מורל היבריד מקדימה.

סאב אולטימו.

מגברסלסטרה RA 220 X

מגבר לסאב FA2150

בידוד אקוסטי לדלתות הקדמיות.

בינתיים (ורק בינתיים...) נשאר עם ראש המערכת המקורי של האלפא. ביציאה בינתיים מנחת מדגםאודיסון.

 

העבודה כוללת חיווט עתידי לחיבור אקטיבי וכו'.

לעצםההתקנה-

קודם כל יוסי מקצוען. טוב, כאן בטח אני לא מחדש דבר. אליו הצטרף בוני, חבר- מקצוען נוסף בפני עצמו. שניהם פדנטים ברמות על. מתחרים ביניהם מי עושה אתהעבודה יותר מדוייקת. הזמן אף פעם לא מטריד אותם. יצאתי משם, אותו יום שישי, בשעהשאסור לספר. רק אגיד שהגעתי הביתה והדבר הראשון שאמרתי לאשתי.. סליחה.. אתצודקת!

 

אגב, אני מאלה שיש להם לב חלש בלראות אוטו מפורק לגורמים. אבל דבראחד אני יודע להגיד היום- האוטו חוזר למצבו המקורי וטוב יותר. בדרך סוגרים ברגיםמשוחררים/חסרים ומסתבר שיש כאלה...

 

אני מעלה קצת תמונות של תהליךההתקנה.

 

נשארה עדיין עבודה. הטוויטר השמאלי מזמזם. אולי אפילו בעיה בטוויטרעצמו. גם התיבה של הסאב בדרך (בינתיים יש תיבה קטנה באופן זמני).

וגם, כמושאמרתי- אני מחפש HU דאבל דין ראוי יותר לאוטו. זה של האלפא, הגם שכולל מערכת דיבורעם הנייד וכו', הוא בלתי נסבל. נתתי צ'אנס אבל נשברתי.

אעלה בשרשור נפרד איזהדגם של אלפיין שמצאתי באינטרנט. אשמח לקבל תגובות.

יום טוב, תמיר.

DSCF2584.jpg

DSCF2585.jpg

DSCF2586.jpg

DSCF2587.jpg

DSCF2588.jpg

DSCF2589.jpg

DSCF2590.jpg

DSCF2591.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקר טוב,

לפני שבוע, יום שישי, ביקרתי אצל יוסי אלפיין באור יהודה.

התוכנית- התקנת הרכיבים הבאים:

קומפוננט מורל היבריד מקדימה.

סאב אולטימו.

מגברסלסטרה RA 220 X

מגבר לסאב FA2150

בידוד אקוסטי לדלתות הקדמיות.

בינתיים (ורק בינתיים...) נשאר עם ראש המערכת המקורי של האלפא. ביציאה בינתיים מנחת מדגםאודיסון.

 

העבודה כוללת חיווט עתידי לחיבור אקטיבי וכו'.

לעצםההתקנה-

קודם כל יוסי מקצוען. טוב, כאן בטח אני לא מחדש דבר. אליו הצטרף בוני, חבר- מקצוען נוסף בפני עצמו. שניהם פדנטים ברמות על. מתחרים ביניהם מי עושה אתהעבודה יותר מדוייקת. הזמן אף פעם לא מטריד אותם. יצאתי משם, אותו יום שישי, בשעהשאסור לספר. רק אגיד שהגעתי הביתה והדבר הראשון שאמרתי לאשתי.. סליחה.. אתצודקת!

 

אגב, אני מאלה שיש להם לב חלש בלראות אוטו מפורק לגורמים. אבל דבראחד אני יודע להגיד היום- האוטו חוזר למצבו המקורי וטוב יותר. בדרך סוגרים ברגיםמשוחררים/חסרים ומסתבר שיש כאלה...

 

אני מעלה קצת תמונות של תהליךההתקנה.

 

נשארה עדיין עבודה. הטוויטר השמאלי מזמזם. אולי אפילו בעיה בטוויטרעצמו. גם התיבה של הסאב בדרך (בינתיים יש תיבה קטנה באופן זמני).

וגם, כמושאמרתי- אני מחפש HU דאבל דין ראוי יותר לאוטו. זה של האלפא, הגם שכולל מערכת דיבורעם הנייד וכו', הוא בלתי נסבל. נתתי צ'אנס אבל נשברתי.

אעלה בשרשור נפרד איזהדגם של אלפיין שמצאתי באינטרנט. אשמח לקבל תגובות.

יום טוב, תמיר.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ניסיון נוסף

בקר טוב, לפני שבוע, יום שישי, ביקרתי אצל יוסי אלפיין באור יהודה.

התוכנית- התקנת הרכיבים הבאים:

קומפוננט מורל היבריד מקדימה.

סאב אולטימו.

מגבר סלסטרה RA 220X

מגבר לסאב FA2150

בידוד אקוסטי לדלתלות הקדמיות.

בינתיים ורק בינתיים, נשאר עם ראש המערכת המקורי של האלפא. בינתיים שימוש במנחת אודיסקון.

 

העבודה כוללת חיווט כפול לחיבור אקטיבי בעתיד.

לעצם ההתקנה-

קודם כל יוסי מקצוען. טוב, בטח אני לא מחדש דבר. אליו הצטרף בוני, חבר- מקצוען בפני עצמו.

שניהם פדנטים ברמות על.

מתחברים בינהם מי עושה את העבודה בצורה יותר מדוייקת. הזמן אפ פעם לא מטריד אותם. יצאתי משם, אותו יום שישי לפני שבוע, בשעה שאסור לספר. רק אגיד שהגעתי הביתה והדבר הראשון שאמרתי לאשתי.. סליחה.. את צודקת!

אגב, אני מאלה שיש להם לב חלש בלראות אוטו מפורק. בפרט שהוא שלי.. אבל דבר אחד אני יודע להגיד היום. האוטו חוזר למצבו המקורי וטוב יותר. ברגים חסרים/רופפים וכו', חוזרים למקומם טוב יותר מלפני הפירוק.

אני מעלה קצת תמונות.

נשארה עדיין עבודה. התיבה של הסאב זמנית בינתיים. כיוונים, הטוייטר הזמאלי מזמזם. אולי דפוק. אבל אני סומך על הידיים האמונות של יוסי.

בשרשור נפרד אני מעלה התלבטות לגבי HU. זה של האלפא שערוריה...

יום טוב, תמיר.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

עוד קצת תמונות.

 

אגב, מצטער על הג'יבריש.. אין לי מושג. ניסיתי לתקן אבל...

DSCF2592.jpg

DSCF2593.jpg

DSCF2594.jpg

DSCF2595.jpg

DSCF2596.jpg

DSCF2597.jpg

DSCF2598.jpg

DSCF2599.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

עוד יותר תמונות...

DSCF2600.jpg

DSCF2601.jpg

DSCF2602.jpg

DSCF2603.jpg

DSCF2604.jpg

DSCF2605.jpg

DSCF2606.jpg

DSCF2607.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

עוד יותר תמונות 2...

DSCF2608.jpg

DSCF2609.jpg

DSCF2610.jpg

DSCF2611.jpg

DSCF2612.jpg

DSCF2613.jpg

DSCF2614.jpg

DSCF2615.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

עוד...

DSCF2616.jpg

DSCF2617.jpg

DSCF2618.jpg

DSCF2619.jpg

DSCF2620.jpg

DSCF2621.jpg

DSCF2622.jpg

DSCF2623.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

אחרונות..

DSCF2631.jpg

DSCF2632.jpg

DSCF2633.jpg

DSCF2634.jpg

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

תמיר,



 

איזה יופי!

 

איזה רכב של גברים הבאת לו שם - וגם התמונת מנוע - רואים שאתה לא רק מפורום אודיו אלא גם אלפא-מן בנשמה שלך.

 

אה-בראבו אה-לה לנצ'יה! לוס ונטילוס פאצ'ה פאצ'ה :-P

 

קודם כל - קנית רמקולים של מוראל? יש בעיה? נהדר עשית - קפוץ לנס ציונה רחוב המזמרה 17 לחנות המפעל (והמפעל עצמו) ותבקש מהם לבדוק את הטוויטר עד היום לא שמעתי על אחד שלא קיבל במקום שירות מכל הלב.

 

שוב אני חוזר - רכב שגורם לריר לנזול, רכיבים טובים (למעט הHU המקורי שיוחלף בקרוב) וכמובן - חשוב לשחד את האשה במגפיים חדשים או איזה מעיל טוב לפני שמחזירים את האלפא האמיתית הביתה :-P:-P:-P

 

ת-ה-נ-ה

 

ותבוא למפגשים מידי פעם לפעם, כן ירבו חברים כמוך בפורום.

 

אדי.

 

וכן - אין חדש תחת השמש בקשר לרמת העבודה של יוסי - מתקין על

בנוסף לזה באמת צריך לאמר שבוני איש מקסים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

+1 לאדי. מבלי לפגוע-מיהו בוני ?(אין כמוני? :wink:)

וצודק אדי.אל נא שכח את האישה.איזה זוג מגפיים ככה בסוף עונה מחוללים פלאות במצב רוח שלה ואח'כ לשלך...:wink:

תתחדש!

ליאור

פורסם

בייחוד אם היא נשארת במגפיים :-P

 

או קיי או קיי :?

 

בוני הוא המתקין שאתה רואה בתמונה שם עובד על הדופן הפנימית של אחת הדלתות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ליאור - אני לא בטוח מה המובן של הפליאה שלך

 

ECA זו סדנת התקנות לרכב - כמות העבודה שנעשית שם לא תמיד יכולה להתבצע ע"י אדם אחד בודד.

 

כמו כל סדנת אודיו אחרת - למאסטר של הסדנה, שהוא גם מנהל העבודה יש צורך לכוח עבודה נוסף.

 

אני יכול לאמר לך שאין ולו חלק אחד בודד שמצליח לחמוק מהשגחתו של יוסי והכל נעשה ברמה הגבוהה ביותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חס וחלילה!

פליאתי באה ממקום של הפתעה גמורה וחוסר ידיעה ובהחלט אין ולא עלתה בי נימה זו או אחרת.

אין בי שום ספק שכפי שרמת העבודה של יוסי מיודענו גבוהה -בד בבד-גם רמת יד ימינו.

בהזדמנות זו אגיד-נעים לי מאד ובהצלחה.

ליאור


×
×
  • תוכן חדש...