Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.

הרכב ניסאן אלמרה פרפקט מודל 06 אוט'.

מהיום הראשון שקניתי, חייב ללחוץ על הכפתור האדום בקצה העליון של התיבת הילוכים, (shift lock release) וגם על הכפתור הכסוף שעל בורר ההילוכים כדי להוציא מP.

אמור להיות ככה או לא?

תודה מראש למגיבים.

ברק.

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם
זהו לא מצב תקין.

 

עוד לא יצא לי צורך ללחוץ על הכפתור האדום.

אהה.

אוקיי תודה.

איך אני מסביר למוסכניק של קרסו בקריית שמונה שזה לא מצב תקין כשהוא מתעקש איתי שזה "נעילת ילדים, כי זה רכב משפחתי"?

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם

האם אתה לוחץ על דוושת הבלמים כשאתה מנסה להוציא מ-P?

יש ברכב מנגנון נעילה שמונע להוציא מ-P כשדוושת הבלם לא לחוצה כדי שהרכב לא יקפוץ. הכפתור שאתה לוחץ עליו הוא כפתור שחרור חירום למקרה שהמערכת לא פועלת.

 

בעקרון זו לא בעייה של הגיר אלא בעיית חשמל - או ביוניט בדוושת הבלמים או בסולנואיד הקטן שנועל את הידית או איפה שהוא בחיווט שביניהם. זו לא אמורה להיות בעיה מסובכת או יקרה לתיקון.

פורסם
הוא צודק, כך זה מופיע בספר המכונית.

 

במידה והכפתור האדום לא לחוץ, אין שום מניעה להניע את המכונית ולהעביר ל-D.

 

אז אתה לא הבנת אותי.

אני לא יכול להעביר לD אלה אם אני לוחץ על הכפתור האדום. והמוסכניק בקרסו ק"ש קורא לזה "נעילת ילדים" כי זו מכונית משפחתית.

 

משתמש תפוס:

ברור שאני לוחץ על הבלמים. אני לא ילדה בת 17 שלוקחת את האוטו של ההורים בפעם הראשונה.(אמא זה לא נכנס להילוך. איפה המראה?) :lol:

כן גם אני הבנתי שזו בעיה חשמלית.

רק שחשמלאי רכב לא רוצים להתעסק עם זה כי הם לא מכירים, אומרים לי לך לחברה. ובחברה המוסכניק אומר שאין בעיה. שככה זה אמור להיות.

בכל מקרה תודה לכולם.

וחג שמח.

ברק

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם

נוצרה פה אי-הבנה מסויימת:

 

1. הכפתור האדום, בהגדרתו, אכן נועד לשמש כנעילת ילדים מסויימת.

 

2. התופעה שאתה מתאר, לא תקינה במאת האחוזים.

 

שורה תחתונה: תנסה ללכת למוסך אחר, כי לפי מה שאתה כותב, ככל הנראה, הישועה לא תבוא מהמוסך הנ"ל.

 

אני לא מהאיזור ולכן לא אוכל להמליץ לך על מוסך.

 

חג שמח:).

פורסם

ג'וקר.

הכפתור אמור לשמש "כנעילת ילדים" כשהרכב לא מונע. כדי שלא יעבירו הילוך והוא יתדרדר או משו כזה.

והתופעה שאני מתאר לא תקינה.

כן גם לי נראה שאני יצתרך להיכנס למוסך אחר.

מאיזה אזור אתה? ועל מה היית ממליץ באזור שלך? (אני מסתובב הרבה).

תודה.

ושוב חג שמח.

ברק

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

פורסם

אני לא יכול להמליץ בלב שלם על המוסך שאני מטפל בו. המוסך מאוד מקצועי ולא "חאפר", אבל מבחינת "הגדלת ראש", הם לא רציניים בכלל ולא נתנו לי הרגשה טובה.

 

אין לי בעיה לרשום לך אותו בה"פ, אבל להמליץ, אני לא מוכן (מקווה שאתה מבין).

פורסם
אז ככה.

הרכב ניסאן אלמרה פרפקט מודל 06 אוט'.

מהיום הראשון שקניתי, חייב ללחוץ על הכפתור האדום בקצה העליון של התיבת הילוכים, (shift lock release) וגם על הכפתור הכסוף שעל בורר ההילוכים כדי להוציא מP.

אמור להיות ככה או לא?

תודה מראש למגיבים.

ברק.

התופעה שלך זה מחלה ידועה בניסאן אלמרה פרפקט.

המתג של אורות הבלם שיושב על הדוושת ברקס הוא מה שעושה את הבעיה.

גש לחשמלאי שינסה לכוון אותו ובמידה ולא עוזר שיחליף אותו.

פורסם

אם כך, אורות ברקס גם כן לא יפעלו - בדוק את העניין בהקדם! (כSOS אפשר לפרק את המתג ולנקות מגעים שרופים)

אם אורות ברקס פועלים - מחזיר אותך לבעיית חשמל אחרת.

פורסם
אם כך, אורות ברקס גם כן לא יפעלו - בדוק את העניין בהקדם! (כSOS אפשר לפרק את המתג ולנקות מגעים שרופים)

אם אורות ברקס פועלים - מחזיר אותך לבעיית חשמל אחרת.

זה לא נכון בהכרח כי זו יוניט(מתג) מפוצלת יש לה 4 יציאות 2 לאורות בלם ו2 למחשב הרכב. לפעמים רק החצי שהולך למחשב נדפק.

אבל אם אין אורות בלם אז בוודאי שזה זה.

פורסם

באלמרה יוניט אור בלם קשורה למעגל של שחרור ידית הילוכים אז אם היוניט לא תקינה אין אורות בלם

אך דווקא באלמרה הבעיה היא לרוב בידית עצמה

יש מיקרוסוויץ' וריליי שיכולים להיות לא תקינים וניתן לסדר את זה בעלות סבירה במקום להחליף ידית קומפלט

פורסם

ג'וקר: בקשר למוסך, אני מבין. תודה בכל מקרה.

זהריה: היוניט של האורות בלם נבדק ונמצא תקין. אתה בטוח בקשר ל4 יציאות? בדרך כלל לגמניות יש 4 יציאות וליפניות יש רק 2.

אלי: האורות ברקס עובדים יופי. ככל הנראה הבעיה נמצאת בידית עצמה. כמו שדני דין הציע.

מבחינת לטפל בנושא. מכיוון שבמוסך בקריית שמונה החליטו שאין בעיה. ומאז ועד עכשיו לא היה לי זמן לנשום(עובד גם ובעצם בעיקר בחגים). עדיין לא יצא לי להגיע למוסך בכרמיאל.

יעדכן בהמשך.

ברק.

קונים, שוברים, מתקנים, לומדים?? מוכרים, קונים.

הדרך היחידה לא לטעות, היא לא לנסות.

×
×
  • תוכן חדש...