Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חזרתי לישראל לאחר שנים רבות בחו"ל ואינני מכיר את השוק

ברצוני למצווא רכב אשר יוכל לשמש את משפחתי ולגרור נגרר עם וו

אני מחפש בטיחות,צריכת דלק(בנזין או סולר)מעולה,ומקום רב לנוסעים וציוד.

ברשותי 50000 ש"ח.רעיונות בבקשה,אנשים?!

פורסם

טנדרונים כדוגמת סיטרואן ברלינגו נורא מרווחים למשפחה, אם הם נכנסים בתקציב עם מנוע טורבו דיזל (דגש על הטורבו בגלל הנגרר) כדאי מאוד לבדוק אותם.

אופציה מעט יותר משפחתית יכולה להיות פולקסווגן פאסאט TDI סטיישן.

פורסם

רנו מגאן סדאן 1.5dCi ידנית. מכונית מאד מרווחת, ומאד חסכונית (כ-19ק"מ/ל', כמו וספה :-D).

הדגם הנ"ל נפוץ בעיקר אצל מורי נהיגה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
רנו מגאן סדאן 1.5dCi ידנית.

 

אכן אין בחירה מתאימה מזו לדרישות הנ"ל.

סיטרואן C5 תהיה פחות חסכונית, אך תענה בכבוד על אותן דרישות.

 

ב"איזה" חו"ל היית ? מה היה רכבך שם ?

(בהנחה שלא מדובר על פיל בהודו, שידוע לכל שתחזוקתו אינה זולה, גם לא בדיזל).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לרז

שלום רב,

הייתי בקנדה.היה לי דודג' גראנד קרוואן עם 7 מקומות לנוסעים כאשר כל הכסאות מתקפלים יחד או לחוד בשקיעה לתוך קרקעית הרכב וכך מתקבל מרחב עצום.מחיר רכב כזה חדש מהנילון עולה כ25000 דולר קנדי.צורך 1 ל13-14 מתנהג בפינוק רב,ובעצם יש לומר-הללאי עליי גם כאן.

פורסם

האם ישנו רכב דיזל אוטומטי ב50k ראוי?

 

כן יש , אופל אסטרה , בורה , A-4 , אוקטביה , גולף , קסארה .

 

אם משהו מהרשימה הזאת ראוי בעיינך , אז יופי יש לך רשימה לבחירה .

 

תודה .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

לטעמי, השאלה שצריכה להישאל היא: "מה יותר כלכלי, סולר או בנזין?"

 

מנועי דיזל, חסכוניים יותר בצריכת הדלק וזו עובדה קיימת. מנועי דיזל חדשניים בעלי מדגש טורבו ומסילה משותפת, אף שקטים באופן יחסי ומזהמים פחות מרכיב בנזין.

 

תוספת האגרה עבור רכב ממונע במנוע דיזל הופחתה ל- 400 ש"ח בלבד ביחס למנוע בנזין, דבר המוזיל את האחזקה השנתית של רכב דיזל.

 

אבל, יש לשים לב:

1. ליטר סולר כיום עולה כמעט כמו ליטר בנזין! (ישנן תחנות בהן ניתן לתדלק בהנחות גבוהות של 1.2-1.5 ש"ח/ליטר).

2. ירידת הערך של רכבי דיזל, גבוהה משמעותית מזו של רכבי בנזין (נכון להווה).

3. טיפולים ואחזקה של רכבי דיזל יקרים יותר מאשר רכבי בנזין.

 

לסיכום:

 

מבחינה כלכלית, הדיזל עדיין עדיף רק למרבים לנסוע, הגבול עומד על כ- 20,000 ק"מ בשנה ומעלה!

אם הינך נוסע יותר עדיף דיזל, אם פחות בנזין יהיה כלכלי יותר.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם
1. ליטר סולר כיום עולה כמעט כמו ליטר בנזין! (ישנן תחנות בהן ניתן לתדלק בהנחות גבוהות של 1.2-1.5 ש"ח/ליטר). ברוב התחנות תמצא 1.80 עד 2.00 ואם תתאמץ תמצא גם יותר - אבל נכון, המחיר של הדיזל הוא כמעט כמו בנזין אך למרות זאת יעילות הדיזל כדאית.

2. ירידת הערך של רכבי דיזל, גבוהה משמעותית מזו של רכבי בנזין (נכון להווה). קונה בזול - מוכר בזול. ירידת הערך אומנם גבוה יותר - אבל אפשר לקנות משומשת ממודל גבוה במחיר זנות רק בגלל זה.

3. טיפולים ואחזקה של רכבי דיזל יקרים יותר מאשר רכבי בנזין. נכון בחלקו. כיום לא חסרים חלקים יקרים גם ברכבי בנזין. אם הולכים על דיזל מודרני אז כן - החלקים יקרים, יש יותר ויש פחות, אבל אם כבר מגיעים לתקלות - לא תענוג להחזיק לא בנזין ולא דיזל, בשניהם יקר.

 

הערותי בכחול.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

idan2002lb כתב :

 

2. ירידת הערך של רכבי דיזל, גבוהה משמעותית מזו של רכבי בנזין (נכון להווה).

3. טיפולים ואחזקה של רכבי דיזל יקרים יותר מאשר רכבי בנזין.

 

 

חברים על איזו ירידת ערך אתם מדברים ?

אתם יודעים , לא התאצלתי ונכנסתי עכשיו למחירון של איציק . לא אפרסם מחירים כמובן , אך אנקוב בהבדלי סכומים בין דגמים שונים

 

להלן : אוקטביה שנת 2001 הבדל בין 1900 TDI אמביאנט אוט' לבין אוקטביה אלגנס בנזין נפח 2000 אוט' הוא 700 ש''ח לטובת הדיזל.

 

ההבדל בין גולף TDI שנת 2000 1900 סמ''ק אוט' לבין גולף קומפורטליין בנזין 2000 סמ''ק אוט' מאותה שנה הוא 600 ש''ח לטובת הבנזין .

 

ככה שאני לא יודע על מה אתם מדברים .

 

דבר נוסף , אם היו נוסעים על רכבי בנזין כמו שנוסעים על דיזל ( קילומטרז' , רכבי עבודה ) אני חושב שאחזקתם וטיפוליהם היו עולים לא פחות . ואני עוד זהיר .

 

תודה .

 

עד שאני מתפלפל עם מישהו בפורום , חותכים . נו שויין .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
idan2002lb כתב :

 

 

 

חברים על איזו ירידת ערך אתם מדברים ?

אתם יודעים , לא התאצלתי ונכנסתי עכשיו למחירון של איציק . לא אפרסם מחירים כמובן , אך אנקוב בהבדלי סכומים בין דגמים שונים

 

להלן : אוקטביה שנת 2001 הבדל בין 1900 TDI אמביאנט אוט' לבין אוקטביה אלגנס בנזין נפח 2000 אוט' הוא 700 ש''ח לטובת הדיזל.

 

ההבדל בין גולף TDI שנת 2000 1900 סמ''ק אוט' לבין גולף קומפורטליין בנזין 2000 סמ''ק אוט' מאותה שנה הוא 600 ש''ח לטובת הבנזין .

 

ככה שאני לא יודע על מה אתם מדברים .

 

דבר נוסף , אם היו נוסעים על רכבי בנזין כמו שנוסעים על דיזל ( קילומטרז' , רכבי עבודה ) אני חושב שאחזקתם וטיפוליהם היו עולים לא פחות . ואני עוד זהיר .

 

תודה .

 

עד שאני מתפלפל עם מישהו בפורום , חותכים . נו שויין .

 

הדוגמאות שלך רק מחזקות את עניין ירידת הערך.

 

לא לקחת בחשבון שכמכונית דיזל חדשה עלתה הרבה יותר מהמקבילה הלוגמת בנזין וכיום המחיר כמעט זהה! המשמעות הפשוטה היא שמי שרכש את הדיזל הפסיד הרבה יותר, במונחים של ירידת ערך.

 

עוד דבר, אין קשר לכמות הנסועה ולמחירי הטיפולים. מכלולי מנוע הדיזל יקרים יותר להחלפה וטיפול שוטף. נסיעה רבה יותר בבנזין רק תקצר את מרווח הטיפולים, מבחינת עלות עדיין תיהיה זולה יותר בבנזין!

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה לכל המגיבים.למדתי לא מעט.אשמח לשמוע עוד.

כפי שאני מבין הרכב הבנוי לדרישותי(סליחה לחובבי הפיאט,אני מתנגד נפשית)-בטיחות,חסכון,מרחב פנימי

רנו מגאן סדאן,פולקסוואגן בורה,אוקטביה או קסרה.אמת?

פורסם

idan2002lb כתב :

 

לא לקחת בחשבון שכמכונית דיזל חדשה עלתה הרבה יותר מהמקבילה הלוגמת בנזין וכיום המחיר כמעט זהה! המשמעות הפשוטה היא שמי שרכש את הדיזל הפסיד הרבה יותר, במונחים של ירידת ערך.

 

עידן , דבר במספרים . "הרבה יותר" זה צמד מילים .

 

היום - גולף 1900 TDI עולה 167 אלף ש''ח גולף 2000 FSI עולה אותו סכום ,167 אלף.

 

אודי A-4 TDI 1900 עולה 261 אלף ש''ח , A-4 FSI עולה 291 אלף .

 

עובדות .

 

לא יודע איפה ניתן לראות מחירים דאז , אבל אני יכול לשאר שהמחירים אז לא היו שונים או לא " הרבה יותר " לכאן או לכאן .

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

×
×
  • תוכן חדש...