Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אוטו ספורט לשימוש יומיומי, נסיעות בין עירוניות וכו'

חשבתי על כמה מכוניות בינתיים

mini cooper s

pontiac sostice

לא משנה צריכת דלק,

לא משנה מספר מושבים וגם לא משנה מס' דלתות

אני רק רוצה שהיא תהיה טייסת, נוחה, ושתראה טוב (אין דבר שיותר חשוב לי מזה שאני אסתכל על האוטו שלי וחיוך, אפילו קטן, יעלה לי על השפתיים)

אה, ואני לא מתכוון לקנות כל מיני דברים כמו porsche carrera gt

תודה רבה :)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש העדפה להנעות? קדמית אחורית 4X4?

אתה חייב לפרט יותר, אתה לא נותן תקציב. אתה צריך לדעת ספציפית מה אתה מחפש.

 

עצתי תתן רשימה מסודרת. ומה הגבול של התקציב.

פורסם

המיני יותר שימושית ופחות בולטת מהפונטיאק, ועדיין ספורטיבית.

פה יש נושא על שיפור מיני , אחיזת צד של 1.25G.

הפונטיאק יפה בצורה קלאסית אבל נסיגה לעומת הלוטוס אליז או ווקסהול VX220 .

פורסם

מעדיף הנעה אחורית

אילו עוד פרטים אני צריך לתת ?

נראה התקציב עד 250K

אפשר לחרוג קצת אם זה ממש ממש שווה את זה

פורסם

איבו 9 משנתון 07 - תהנה מכל העולמות ועוד יישאר לך עודף.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
איבו 9 משנתון 07 - תהנה מכל העולמות ועוד יישאר לך עודף.

עידן

 

שמעתי שהאיבו 9 זה מין מכונית שלא נוח לנסוע בה,

כמו שיקחו איזה פיאט פונטו שנת 98 וידחפו לה מנוע של מטוס סילון.

אבל אם זה לא ככה, אני אשמח ללכת לנסות אותה

פורסם

מה זה נוח לנסוע בה? נוחות נסיעה? לא תמצא את זה באף מכונית ספורטיבית אמיתית. בטח שלא באיוו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן, זאת הכוונה שלי, שזאת תהיה מכונית נוחה,

זה שימוש יומיומי, המכונית הראשונה שלי.

אתה יודע מה ? מה זה אומר לא נוחה בכלל ?

לא נוח לשבת על הכיסא ? אתה מתיישב ורוצה לקום ?

פתאום הדבר הזה לא כ"כ ברור לי

פורסם

א. אני חושב שהאיבו היא "פשרה" מצויינת.

ב. אם היא קשיחה מדי בשבילך אזי WRX היא פשרה עוד יותר מצויינת ויישאר לך עודף של יותר מ100K ביחס לתקציבך.

אופציה נוספת היא אוקטביה RS חדשה לחלוטין במחיר של 180K, גם יפה וגם אופה אבל לא ממש מוחצנת.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בוא נתחיל מזה שאם אתה לא מצליח להבין מה המשמעות של נוחות נסיעה, ככל הנראה עוד אין לך אפילו רישיון. התחושה שזה כך מתעצמת כשאתה מספר שזו המכונית הראשונה שלך, מה שבאופן ישיר מוביל אותנו לתהיה - למה נראה לך שרכב ספורט קיצוני יתאים לך?

 

בוא נתחיל מלוותר על הנעה אחורית כי זה סתם יהיה מסוכן מדי עבורך, ככל הנראה. נתמקד במכוניות מהירות ובטוחות: אלפא רומיאו מיטו, אודי A3 בגרסת 2.0 ל' טורבו, מיני קופר (מאוד יקרה ביחס לתמורה), פולקסווגן שירוקו 2.0 ל' טורבו.

 

בצע נסיעות מבחן לפני הקנייה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רכב לנהג חדש עם הנעה אחורית :nono:

לדעתי המיני קופר S הוא רכב מדהים ייחודי ספורטיבי ומאוד מרשים ,והכי חשוב כיף לנהיגה

הוא 4 מקומות שזה יתרון הוא נוח ומתאים בתור רכב ליום יום

יש לו מנוע 1.6 ליטר מוגדש עם 175 כס שזה דיי והותר ,בנוסף הוא מאוד מאובזר,ובטיחותי

 

בדוק את המפרט הטכני:

http://www.motocar.co.il/catalog/מיני/מיני/2007_ומעלה/3_דלתות/cars.aspx

פורסם
אני מחפש אוטו ספורט לשימוש יומיומי, נסיעות בין עירוניות וכו'

חשבתי על כמה מכוניות בינתיים

mini cooper s

pontiac sostice

לא משנה צריכת דלק,

לא משנה מספר מושבים וגם לא משנה מס' דלתות

אני רק רוצה שהיא תהיה טייסת, נוחה, ושתראה טוב (אין דבר שיותר חשוב לי מזה שאני אסתכל על האוטו שלי וחיוך, אפילו קטן, יעלה לי על השפתיים)

אה, ואני לא מתכוון לקנות כל מיני דברים כמו porsche carrera gt

תודה רבה :)

שלום, אני נהג חדש (ממש חדש) ורציתי לדעת יותר על המקרים הבאים

אבל יודע מה ? עלית עלי.

אז אני לא קונה אותה בשביל לנסוע 80-90 בצד ימין

 

באדום למעלה אלה ציטוטי הבחור משרשור אחר שפתוח במקביל.

 

מזדה 2 רנו קליאו טויוטה יאריס סוזוקי סוויפט דהייטסן סיריון I20.

 

כשתגדל תרכוש ניסיון בכבישים ובנהיגה תוכל להתחיל לחשוב על מכוניות עם ביצועים טובים יותר כי גם לך יש ביצועים יותר טובים.

 

ולכל המציעים /הממליצים האחרים.

 

להתאים מכונית לנהג בגלל שיש לו כסף ורצון ללא התאמה לכישוריו כנהג זו רשלנות פושעת.

 

מי שחושב שאפשר להציע לנהג שזה עתה קיבל רישיון נהיגה , כל מכונית, לצערי , שוגה ובגדול.

 

נניח שהיה רוצה שנציע לו איזה פורמולה 1 או איזה ואיירון גם היינו מגיבים כך. סביר בהחלט שלא.

 

הייתם רוצים שינתח אתכם רופא ניתוח לב פתוח שזה עתה קיבל את רשיון הרופא.

 

לא סתם חברות השכרה בעולם לא משכירות רכבים מסויימים לגילאים צעירים . מה איכפת לחברת ההשכרה , תשלם פרמיה גבוהה יותר וסע. יש להם אחריות גם לסביבה ולא רק לנהג הספציפי.

 

מדוע חברות ביטוח גובות יותר כסף והרבה מנהג צעיר /נהג מתחיל וכו'. כי נמצא שאלה נהגים בעלי סיכון גבוה.

 

ורק המייעצים למיניהם בפורום הנכבד נותנים לבחור לגיטימיציה למכוניות בלתי מתאימות.

 

בוא נדמיין רק לרגע שהוריו לא כל כך בעד הרעיון אלא רוצים לתת לו רכב צנוע יותר בהתחלה. מביא הבחור עכשיו את המלצות הפורום כהוכחה ניצחת שאין להם מה לחשוש. אפילו אלה בעדו. רוצים את המשך סיפור הזוועה. בגלל המלצת אחד מכם "המקצועית" נרכש הרכב הספורטיבי , ולבחור לא עלינו טפו טפו טפו קרתה תאונה ונשאר נכה. האם יש עליכם אחריות. עו"ד טוב , רע מבחינתכם, יחשוב שכן.

 

נכון להיום , במספר מגבלות קטן, המחוקק בנתנו רשיון נהיגה לנהג, נותן לו אישור לנהוג במכונית של 1000 סמ"ק 80 כ"ס ובאותה נשימה למנוע 8000 סמ"ק עם 1000 כ"ס. הגיוני ? לטעמי לא. יש צורך לבנות מדרג. כמו שקיים בין סוגי רכב פרטי משא קל ומסחרי לבין משאית כבדה או מונית או אוטובוס.

 

המחוקק יודע להבדיל אבל ייתכן ועוד לא הגיע למסקנה שיש גם לעשות מידרוג כ"ס.או אולי אם הוא לא החליט כך , סימן שהוא מבין ואני לא מבין, או משהו באמצע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...