Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי את הלילה אחד המגעילים בחיים שלי..

אני לא יספר איך הוא התחיל..

אבל אני יסיים בזה שנסדק לי העגן שמן כשהייתי עם גולף עמוק עמוק בתוך שטח..

בא גרר ביום שישי בשעה 4 בלילה חילץ אותי..עכשיו הרכב בחניה של המוסך עד יום ראשון.

עלה לי 1200 שקל החילוץ הזה..

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showth...9&postcount=11

 

 

תודה.:(

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום.

 

איך אני אוהב את התגובות האלה :evil:

יש לכם מושג של עלות קרטר כזה? אולי מישהוא מוכן לממן לבחור את הקרטר?

חברה צריך להיות יותר מיקצועים ויותר רגועים כי הקרטר המחורבן הזה יקר בטרוף.

יש הרבה מאוד מקרים הניתן לתקן ולהלחים את הקרטר ולהחזירו לעבודה תקינה.

על תמהר לקנות שיבדקו את גודל הסדק או השבר ומיקומו ואז יחליטו אם ניתן לתקן או שהקרטר אבוד.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אם הוא לא התרסק לחלוטין (וזה בדר"כ המצב) אין שום בעיה לתקן אותו. מפרקים, מנקים מבפנים ומרתכים. אם הוא מאלומניום- ריתוך TIG שהוא נקי ואמין מאד. גם אם איזור קטן קרס פנימה אני לא רואה סיבה למה לא ליישר אותו ולרתך מבפנים/מבחוץ פלטה קטנה.

פורסם

אביב,

 

הקרטר עשוי ביציקה מסגסוגת אלומיניום לכן אין מה ליישר, ריתוך של הסדק מצריך אלקטרודה מתאימה ומקצוען.

 

בני ל. גם אני אוהב את התגובות שלך :-)

 

במקום שבו עבדתי היה את כול הציוד המקצועי לריתוך אלומיניום ושאר מתכות, הרתך היה מקצועי (לשעבר עבד בתעשייה האווירית) ולצערי הבחור ניסה כמה פעמים לרתך קרטרים של רכבים וגם של אופנועים (טובה לחברה) ובפיקוח שלי ולצערי הריתוך יוצא קקה...ייתכן שהסיבה היא שימוש באלקטרודה לא מתאימה במאה אחוז לסגסוגת שממנה עשוי הקרטר או שפשוט יש סגסגות לא מתאימות לריתוך כולשהוא.

 

לפותח האשכול חפש קרטר מפירוק או חדש בלבד.

איזה כייף לי :)

  • ספונסר פורום
פורסם

מרק,אני ריתכתי כבר עשרות קרטרים של ברלינגו,גולף,ופאסאט,וללא בעיה מיוחדת.

אורן

פורסם

גם אני ראיתי כמה קרטרים שתוקנו ללא בעיה. אם לא ניתן לרתך TIG ביציקת אלומניום בהחלט ניתן להלחים (אוטוגני) ללא בעיות מיוחדות. ניתן לקנות כיום בכל חנות שמוכרת ציוד למתקיני מזגנים פלאקס ומוט לחם לאלומניום. כל מזגניסט היום מלחים אלומניום.

פורסם

אורן, האם ריתכת בעצמך ? אולי הרתך שאליו פנית הוא באמת מקצוען ויודע את סודות הריתוך של קרטר העשוי מיצקת אלומניום שגם אני לא יודע את הרכב הסגסגות.

 

מחיפוש קצר בפורום בנושא ריתוך של קרטרים מאלומיניום בדרך כלל התוצאות לא משביעות רצון.

 

למה לא לקנות מפירוק קרטר שלא קיבל מכה ?

איזה כייף לי :)

פורסם

נתקלתי בבעיה הזו 3 פעמים עם ה GSI כשהיתה מונמכת, היתה פינה שהיא רחוקה מהכביש כ 8; ס'ס ובלי לשים לב הייתי סודק אותה מבלי בכלל לרדת לשטח, מספק שבאמפר היה טיפה בולט במרכזו .

 

כל פעם תיקנתי את זה מחדש, את הפירוק הייתי מבצע בעצמי ובעל מקצוע היה לו קח לי 80-100 שח על הריתוך, אפילו פעם הוא ממש היה צריך להוסיף חלק.

 

וזאת עשיתי אחרי ששמעתי את המחיר האסטרונומי של קארטר מ UMI.

 

כמו כן הייתי משתמש שוב ושוב באטם שעם המקורי ומוסיף לו סיליקון אדום (כי המקורי כשהוא מקורי נוזל מעצמו אחרי חודשיים כשהו חדש)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מרק אין כאן שום סודות. היום כל משפץ ראשים מבצע ריתוכים כאלו. מדובר בעניין יום יומי שמוסכים נתקלים בו. אני לא יודע באיזה תהליך השתמשתם אך ריתוך TIG עם גז ארגון או תערובת ארגון הליום וחוט 4043 ניתן לבצע ללא בעיות מיוחדות. אם רוצים תוצאות מעולות אפשר לבצע חימום מקדים.

 

יש לזיקה אלקטרודה שנקראת Z-2812 שמיועדת לרתכות DC ולאוטוגני. אני לא יודע אם באמת ניתן לרתך משהו מוצלח בעזרתה אך בהחלט היה שווה לנסות.

פורסם

הבחור מהחילוץ בדק ואמר שאפשר לרתך את זה , שזה סדק קטן.

נגיד במקרה הכי גרוע , כמה עולה קרטר חדש?


×
×
  • תוכן חדש...