Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהי גירדה קלות את הכנף האחורית שלי וקצת מהטמבון באיילון.

שריטה מאוד שטחית אבל מכסה שטח ניכר.

היא מודה ואין בעייה, אבל עדיף לי לא לערב את הביטוח כי הם גנבים, המוסך המרכזי גנבים, אין לי כוח להתעסק עם שמאים, ובעיקר אני הולך לנצל הזדמנות ולתקן עוד כמה פגמים קטנים ומעצבנים לכבוד סוף תקופת האחריות.

כמובן שגם לה, בתנאים כספיים מסויימים, עדיף לא להתעסק עם הביטוח.

 

לכן...

 

אני רוצה המלצה לפחח מעולה.

לא טוב, מעולה.

לא זול, מעולה.

 

באזור ת"א והמרכז

 

shoot

 

מי שימליץ על הפחח הנבחר יזכה בסיבוב על האוטו שלי (בכפוף לשביעות רצוני מהעבודה). :lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוטופיקס בבני ברק.

 

אין טובים מהם.

 

מתי אני מקבל סיבוב?

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
אוטופיקס בבני ברק.

 

אין טובים מהם.

 

מתי אני מקבל סיבוב?

 

הכוונה היא לאוטופיקס מהרצליה פיתוח. הם עברו. אבדתי את הכתובת החדשה שלהם. יש בדפי זהב או ב144.

P.

פורסם
אני לא מכיר את הבחור \ עבודתו, אבל לפי דברי אייל הבחור מעולה!

 

קישור לפרטים

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?p=38192#38192

 

 

אם אתה פונה אליו תגיד שאייל עם הפולו 16V הפנה אותך.

 

תנחומי על הפגיעה. :? ואני אכן מקווה שהתיקון יהיה מעולה.

 

 

:mm_yeah:

 

הסלולרי שלו : 066-490483 / יגאל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה לכל העונים :wave2:

 

נראה לי שאני אלך בכיוון של אוטופיקס בבני ברק (או שמא הם באמת עברו, או שמדובר בפיצול???). יש לשני בני משפחה ניסיון מוצלח אצלהם ויש לי מספיק משקל כדי לוודא עבודה טובה (אם המכונית שלי תצא טוב נכניס את ההמכונית של אמא, והיא צריכה ה-ר-ב-ה עבודה, ואת המכונית של אבא ושל הדוד ושל...).

 

לאייל, איפה ממוקם הפחח שלך? מאוד ייתכן שאני אחפש עוד הצעות מחיר, אם אוטופיקס יראו יקרים מעבר לפרופורציה סדירה.

 

וגיא - תודה על התנחומים. לא התבאסתי קשות. מכונית לשיטתי היא כלי עבודה, לא פסל, וכמו כלי קורה שהיא נפגמת חיצונית. אני פשוט לא מוכן לחיות בחרדה קיומית לשלומה הקוסמטי של מכוניתי הקטנה. אני שומר אותה די נקייה (בד"כ...) עושה ווקס-טפלון פעם בשנה (ועוד כמה חודשים, מקסימום) ומנסה לא לחנות במקומות מועדים לפורענות עד כמה שניתן (לא שזה עוזר במיוחד. 3 שנים תל אביביות עושות את שלהן...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

לאייל, איפה ממוקם הפחח שלך? מאוד ייתכן שאני אחפש עוד הצעות מחיר, אם אוטופיקס יראו יקרים מעבר לפרופורציה סדירה.

 

הפחח של אייל נמצא בנתניה.

 

 

וגיא - תודה על התנחומים. לא התבאסתי קשות. מכונית לשיטתי היא כלי עבודה, לא פסל, וכמו כלי קורה שהיא נפגמת חיצונית. אני פשוט לא מוכן לחיות בחרדה קיומית לשלומה הקוסמטי של מכוניתי הקטנה. אני שומר אותה די נקייה (בד"כ...) עושה ווקס-טפלון פעם בשנה (ועוד כמה חודשים, מקסימום) ומנסה לא לחנות במקומות מועדים לפורענות עד כמה שניתן (לא שזה עוזר במיוחד. 3 שנים תל אביביות עושות את שלהן...).

 

 

גם אם היית חי בחרדה קיומית זה לא היה עוזר (מניסיון :? ) אבל אכן עדיף לקחת את העסק בקלות. לפחות במקרה שלך העלות היא לא מכיסך בניגוד למצב ברוב המקרים שמשאירים כל מיני "מתנות" בחניה. (אבל מצד שני המקרה שלך הוא גם לא מחניה...) בכל מקרה הנה סיפור קטן - מישהו מהעבודה שלי יצא ביום שישי, החנה את האוטו ברחוב, מקום רגיל לגמרי. כשהוא חזר הוא ראה מכה בדלת, אולי מישהו יצא ברוורס מהחניה ממול, אינני יודע (הוא אמר שהוא חנה קרוב למדרכה, חניה תקינה לגמרי), הדלת התעקמה בצורה כזו שאי אפשר היה לפתוח אותה :? . גם הכנף חטפה מכה יפה. פתק? אין.

פורסם

 

הפחח של אייל נמצא בנתניה.

 

 

 

זה דווקא יכול להיות מתאים כי מי שפגעה בי היא נתנייתית.

נראה.

 

לגבי חארות שפוגעים ולא משיאירם פתק, צריך לזכור שמי שהוא חרא לא יכול להתעורר בבוקר בלי הריח של עצמו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תודה גם לחלי

 

נסגר הכל באוטופיקס בלי פחח ונראה מצויין.

דווקא דפיקות הסטוריות יותר היו יותר בעיתיות, בייחוד שתיים קטנות ליד הידית של הדלת שלאא ניתנות לתיקון.

 

והזוכה בסיבוב... ישי!

 

:multi:

 

רק שבגלל שנתן כתובת שגויה במקום סיבוב באוטו שלי הוא יקבל כרטיסיה לאוטובוס :loco:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
טוב, אז איפה הם. בני ברק או הרצליה, אנא כתובת מדויקת אם אפשר. תודה

 

הרצליה, בתוך מוסך סובארו ברחוב המנופים (קומה שנייה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אילו היית יכול לבוא לנצרת יש פה פחח משהו חבל על הזמן ....

 

מקצוען אמיתי .... אני מכיר הרבה אנשים שבאים אליו במיוחד אפילו מירושלים ...

הוא לא זול ... אבל מעולללללללללה.....

 

לדעתי כדאי ביותר... למרות שאמרת שרק באזור המרכז.. אבל אמרתי בכל זאת אם אתה מעוניין הוא ממש מעולה....

 

שם המוסך "מוסך עוכל בע"מ

בהנהלת :דאהוד עוכל ובניו

 

מוסך פחחות וצבע.....

 

מיקום : נצרת - אזור התעשייה

 

טלפון : 04/6562033

ופלאפון : 050310258

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...