Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם יודעי דבר , יש לי הצעה לירכוש אופנוע מסוג "בטה 50 RR " שנת 98 ב- 2000 ש"ח .

רציתי לדעת האם למישהו יש ניסיון עם האופנוע (קטנוע) הזה ??

מישהו מכיר בעיות שהו עושה ??

 

נ.ב - חיפשתי במוטו ולא מצאתי כלום

 

תודה על העזרה .

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי אופנוע מהסוג הנ"ל.. עד לפני חצי שנה..

הוא היה כמעט שנתיים בבעלותי..

2000 ש"ח זה זול מאוד לאופנוע הזה..

בהחלט שווה סכום כזה..

הוא גבוה, יפה, חתיך... ללא ספק המקצועי ביותר בשטח... בכביש הוא קצת איטי.. לא יותר מ90 קמ"ש..

אבל בשטח, אין לו מתחרים.

עם תרצה פירוט למה ואיך או עם תרצה לדעת עוד פרטים תגיד.. כי אני לא מבין בדיוק מה אתה מתכנן לעשות איתו ולמה את צריך אותו..

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אז ככה... יש לי 11 אלף

שאמורים להספיק לרישיון לאופנוע ולביטוח...

מה כדאי להביא?

אני לא נחפש הנאה אני מחפש תחבורה...

על מה אתם ממליצים?

אהה אני רק בן 17 אז זה יהיה 50 סמ"ק

פורסם

ממליץ לך לקנות קטנוע.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רוצה יותר פרטים? תן יותר פרטים. אחרת תסיים פה עם המלצה לפיור 50 חבוט שנת "אנו באנו".

(ובאותה הזדמנות, תעשה מאמץ מינימלי לכתוב "כמו שצריך" ולא לכתוב כאילו אתה מתמלל שיחה עם חבר בטלפון. תודה.)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אז ככה... יש לי 11 אלף

שאמורים להספיק לרישיון לאופנוע ולביטוח...

מה כדאי להביא?

אני לא נחפש הנאה אני מחפש תחבורה...

על מה אתם ממליצים?

אהה אני רק בן 17 אז זה יהיה 50 סמ"ק

50 סמ"ק אז ככה:

מה שאני אומר זה בערך כן? זה יכול להיות יותר ופחות .

1.רשיון כ1K

2.ביטוח כ1.5K

3.ציוד מגן כ1K

מה שמשאיר אותנו עם 7 אלף בערך לכלי

והמון אפשרויות פתוחות בפניך

אם אני לא טועה יש איזה 3 דגמי קטנועים שאתה יכול לקנות ממש חדשים.

ויש גם שוק המשומשים שמציע המון כלים.

וכמובן שיש גם כמה דגמי אופנועים רובם שטח ומעטם כביש.

שעליהם יש המון שרשורים ארוכים ומייגעים שמזכירים סאגות נורבגיות.

תריץ חיפוש.

ואם אני לא טועה יש ממש אתר שלם ישראלי שמוקדש לקטגוריית נפח זו.

"מועדון ה50 סמ"ק".

 

בהצלחה.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם

אני מחפש משהו שיסחוב... יהיה אמין... ויאכל כמה שפחות דלק... האם גם בקטנועים יש את ירידת הערך הגדולה בשנה הראשונה?

פורסם
אני מחפש משהו שיסחוב... יהיה אמין... ויאכל כמה שפחות דלק... האם גם בקטנועים יש את ירידת הערך הגדולה בשנה הראשונה?

כן.

 

והתקציב שלך, שאינו כולל קסדה ושרשרת (המינמום שבמינימום למיגונך ולמיגון הקטנוע), לא ממש משאיר לך מגוון רחב של כלים לרכוש כחדשים מהסוכנות.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אני מחפש משהו שיסחוב... יהיה אמין... ויאכל כמה שפחות דלק... האם גם בקטנועים יש את ירידת הערך הגדולה בשנה הראשונה?
תבדוק ב:http://www.motobike.co.il/motobike/price/index.asp

או בכל מחירון אחר.

רונין-רוכב ללא אופנוע

פורסם
אני מחפש משהו שיסחוב... יהיה אמין... ויאכל כמה שפחות דלק... האם גם בקטנועים יש את ירידת הערך הגדולה בשנה הראשונה?
אז אולי ריקשה????????????????:shock:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

כרובי יכול להסביר לך את זה בצורה יותר טובה מה זה ריקשה.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

לא לגעת.

 

אין חלקי חילוף, בעייתי מאוד, למרות המבנה המדליק שלו , בפירוש לא לגעת, להתרחק כמו מאש.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

סיני.. אני חושב שאתה מגזים.. לי אישית לא הייתה בעייה אף פעם עם חלקי חילוף..

גם בגלל שרוב המכלולים של הKTM 50 מתאימים לאופנוע...

 

בעיות חשמל? לא שמעתי על משהו מיוחד..

אבל בנושא האמינות הכללית הבטא נופל בהרבה מהדיטי... ובכלל מהיפנים...

סה"כ.. הוא היה אצלי שנתיים, תחזקתי וטיפלתי בו בעזרת אבא, בלי שום בעיה מיוחדת.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

חושב שריקשה זה פתרון מצויין ומאפשר חלוקה צודקת :

גלגל לצחי שמחפש כלי רכב.

גלגל לסיני עבור הרעיון.

גלגל לכרובי על ההסבר שיגיע.

 

עכשיו נראה אתכם מוצאים ריקשה,רצוי עם כידון .

 

בקיצור צחי זה לא רעיון מעשי, לריקשה 3 גלגלים והיצור שלה הופסק , להערכתי , כשנולדת.

והיא כלל לא 50 סמ"ק.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל


×
×
  • תוכן חדש...