Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרשת עלתה כ 70 ש"ח בחנות לאלומניום. גודל של 50X100 ס"מ

הגודל הספיק לי לכל הרשתות ועוד נשאר לי קצת עודפים.

מי שעשה כמעט את כל עבודת ההרכבה זה חבר מהבסיס (גם מהפורום אגב..) אז כל הקרדיט לו.

 

מה שעשינו זה חתכנו במידה הרצויה ועיקמנו את הקצוות כלפיי פנים וחיזקנו עם אזיקונים, לדעתי יצא פצצה

 

לתמונות:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=53258&stc=1

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=53259&stc=1

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=53260&stc=1

 

עכשיו השאלה אם להשאיר ככה או להוסיף את הסמל האורגינל מעל כמו כאן:

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=53261&stc=1

01.jpg

02.jpg

03.JPG

04.jpg

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואלה, יצא יפה, לא ערסי מידי.

לדעתי להוסיף סמל, עד שיורידו :S

ואם יש תמונות של תהליך הרכבת הברזלים האלו, נשמח לראות.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אין ספק שיצא יפה.על פי התמונות לפחות , זה נראה מושלם. אין ספק שהשילוב של רשת האלומניום עם צבע הרכב יצא מרשים.בנוגע לשאלתך לגביי הסמל - זה עניין של טעם. קח בחשבון שאם הרכב חונה בחוץ ללא פיקוח ,אנשים זדוניים עלולים לתלוש את הסמל ובדרך להרוס את העבודה. היה יכול להיות נחמד להוסיף תמונה להשוואה של "לפניי ואחריי" . כל הכבוד !!!

פורסם

דעתי האישית שחראם על האוטו, במיוחד שהוא נראה חדש, אבל אם אתה אוהב את זה אני אומר לך מכל הלב שתהנה והעיקר שתיסע תמיד בבטחה!

פורסם

תודה על התגובות..!

רציתי לעשות "לפני ואחרי", אך שכחתי לצלם את הלפני :)

אני מניח שכל אחד יודע איך נראית הקורולה הזאת לפני.

פורסם

יצא יפה מאוד!!!,כול הכבוד!

 

לפי דעתי תשים את הסמל אבל כמו שאמרו קודמיי אם הרכב ללא השגחה אז באמת חבל...

 

עכשיו מה שחסר זה ניקלים על המספרים!

עידן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

הייתי שם את הסמל אבל שוקל צביעה שלו לצבע שיצור ניגודיות מסויימת

 

 

הבעיה היא כמו שאמרו מברג לשליפת הסמל והסיפור יגמר רע ומכוער

פורסם

איך הגעת לטמבון בלי להרים את האוטו?

איפה נמצאת החנות אלומיניום הזאת

מישהו מכיר איפה מוכרים את הרשת הזאת באזור פ"ת כי בחניות של השיפורי רכב המחיר פי שתיים

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
איך הגעת לטמבון בלי להרים את האוטו?

איפה נמצאת החנות אלומיניום הזאת

מישהו מכיר איפה מוכרים את הרשת הזאת באזור פ"ת כי בחניות של השיפורי רכב המחיר פי שתיים

ע"י פתיחת המכסה מנוע או פשוט להשכב על הקרקע גם אפשרי לבצע את העבודה הזאתי ללא פירוק טמבון, מאוד קל לביצוע.

 

ולבעל הרכב, יצא מעט עקום ולא ישר, אם תשים לב בגריל ובטמבון באמצע הרשת יושבת בכלל לא ישר.

בדיוק בגלל הסיבה שהשתמשת באזיקונים ולא בסיליקון ( נסיתי פעם לבצע פרוייקט דומה לשלך עם רשת פלסטיק לבנה שרכשתי מחנות לאינסטלציה, כמובן שהתקמצנתי על כל העניין), ויצא בערך כמו אצלך.

 

עצתי עליך, תקנה סיליקון, תדביק את הרשת כמו שצריך, והמלצה שלי תקנה צבע כרום בתרסיס ותרסס על הרשת יהיה לה מראה נוצץ לדעתי יותר יפה.

פורסם

בקשר לגישה לטמבון...הרשת העליונה מתפרקת (3 ברגים), המכסים של הפנסי ערפל יושבים על קליפסים.

והטמבון התחתון-אמצעי הוא הבעייתי, לחבר שלי יש במושב "בור", זה כמו תחליף לליפט.

 

החנות נמצאת ברחובות, רחוב סעדיה גאון "אלום-דרור".

פורסם
יצא יפה מאוד!!!,כול הכבוד!

 

לפי דעתי תשים את הסמל אבל כמו שאמרו קודמיי אם הרכב ללא השגחה אז באמת חבל...

 

עכשיו מה שחסר זה ניקלים על המספרים!

עידן.

יש ניקלים על הלוחיות, פשוט מקדימה החלטתי להוריד כי עיקמתי את הלוחית הקידמית בצורה קמורה כך שתיצמד יותר יפה לטמבון.


×
×
  • תוכן חדש...