Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

 

אני מעוניין לרכוש זוג רמקולים אחוריים לסובארו דיאל שלי, בחור אחד שרציתי לעשות אצלו אותם אמר לי שלא כדאי לי לעשות מאחורה, כי בגלל מבנה האוטו (או משהו אחר אני לא כ"כ זוכר) ידפקו לי אותם מהר.

 

ובגלל זה עשיתי קדמיים במקום אחוריים.

 

עכשיו אני מעוניין לחסוך מעט ולקנות זוג פשוטים בסביבות ה100 200 שקל לאחורה.

 

כדאי לעשות? אמרו לי שהרמקולים יאכלו שמש גם אם אני אשים עליהם סדינים.

 

אני רוצה להשים עליהם חתיכת בד כדי שלא יראו אותם ויגנבו אותם, (ואולי על זה צעיף של מכבי להגברת ההסוואה, ואולי מעל זה גם וילון אחורי מחורר נגד שמש).

 

זה ימנע פגיעה אפשרית של הרמקולים מהשמש?

 

כדאי לי להרכיב רמקולים אחוריים בנוסף לקדמיים? בניגוד להמלצות בעל המקום?

 

סיבות בעד ונגד יתקבלו בברכה.

 

 

תודה,יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין שום סיבה שלא תשים.

היתה לי DL, ושמתי זוג של פיוניר והם דפקו כמו משוגעים, ונשמעו מעולה.

אל תדפוק חשבון לגנבים, ולגבי השמש, כל מה שציינת יגן על הרמקולים

בצורה מעולה.

פורסם

שמע הגנבים היום מתוחכמים אתה שם בד הם ישר חושבים שיש משהו ודוגרי גנב שחם לכסף יפרוץ לך בכול מצב

שים אחוריים וזהו אין מה לעשות נגד הגנבים הבאסה האלה

ועם אתה מעוניין שלא יפרצו מה שנראה לי בלתי אפשרי במדינה הזאת תשים כיסויים של רמקולים עגלות כאלה ככה לא יחשדו או שתשים את הקופסאות המקוריות של המכוניות הם נראים פשוטים והם יעשו את העבודה טוב מאוד

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
שמע הגנבים היום מתוחכמים אתה שם בד הם ישר חושבים שיש משהו ודוגרי גנב שחם לכסף יפרוץ לך בכול מצב

שים אחוריים וזהו אין מה לעשות נגד הגנבים הבאסה האלה

ועם אתה מעוניין שלא יפרצו מה שנראה לי בלתי אפשרי במדינה הזאת תשים כיסויים של רמקולים עגלות כאלה ככה לא יחשדו או שתשים את הקופסאות המקוריות של המכוניות הם נראים פשוטים והם יעשו את העבודה טוב מאוד

 

 

הבעיה היא שאין מכסים מקוריים....

 

גם אין שם חורים (מקומות) לרמקולים, חייב לחתוך בעץ?

 

אם כן אז אני צריך גם לנסר את העץ לפי המידות (בעל מקצוע צריך לעשות זאת) ואז להשים רמקולים.

 

אם אני ארכיב רמקולים אחוריים בכל מקרה הם יהיו פשוטים, בסביבות ה150 שקל, גם ככה המכסים הנוולים יהיו פשוטים :wink:

 

אפשר להשים בד דק (אפילו למסמר אותו) ומעל צעיף של מכבי תל אביב, ומעל זה וילון אחורי.

 

אני לא חושב שגנב מסוקרן יפרוץ רק בשביל הרמקולים, אם הוא מבין מעט בתחום הוא יבין שהם פשוטים ויעזוב אפילו לאחר שבירת השמשה או פתיחת הבגאז'.

 

הבעיה כאן היא שאין לי אזעקה ברכב, וזה נותן לגנב יד חופשית.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אתה יכול לעשות מאיין מתג עם לד ככה כול פעם שתצא מהאוטו המתג יהבהב כאילו יש לך אזעקה ככה היה לי פעם

ואתה יכול לקנות הגבהות ובכך לא לחתוך בחלקי האוטו (החיסרון איבוד רב של צלילים נמוכים כי אין תיבת תהודה

זה מכוער

וזה דיי יקר)

יש את הטריד הידוע שהוא תשים מלא בובות מאחורה החיסרון שתאבד צלילים גבוהים וגם קצת צלילים נמוכים

עזוב אחי הפיתרון הוא בד אקוסטי

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
אתה יכול לעשות מאיין מתג עם לד ככה כול פעם שתצא מהאוטו המתג יהבהב כאילו יש לך אזעקה ככה היה לי פעם

ואתה יכול לקנות הגבהות ובכך לא לחתוך בחלקי האוטו (החיסרון איבוד רב של צלילים נמוכים כי אין תיבת תהודה

זה מכוער

וזה דיי יקר)

יש את הטריד הידוע שהוא תשים מלא בובות מאחורה החיסרון שתאבד צלילים גבוהים וגם קצת צלילים נמוכים

עזוב ידידי היקר הפיתרון הוא בד אקוסטי

 

 

תוכל לספר לי על הבד האקוסטי בבקשה?

 

יש לי 2 מנורות מהבהבות, הראשונה באמבולייזר (הוא מגנטי יחשבו שזאת אזעקה כי אין מקום להכנסת הפלסטיק של האמבולייזר).

ויש גם לד מהבהב במקום שאני מכניס את הפאנל ברדיו דיסק....(הוא נראה לעין כאשר אין פאנל).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

כן הבד האקוסטי הוא בד שחור כמו גרביון של אמא שנמתח אנשים מותחים אותו מעל הרמקולים ולא רואים כלום

בדרך כלל שמים את הבד במכוניות עם מגש אחורי מה לך אין אבל אפשרי לעשות את זה אצלך העלות של זה זה 30-50 שקל אצל כול מתקין כמעט

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם
כן הבד האקוסטי הוא בד שחור כמו גרביון של אמא שנמתח אנשים מותחים אותו מעל הרמקולים ולא רואים כלום

בדרך כלל שמים את הבד במכוניות עם מגש אחורי מה לך אין אבל אפשרי לעשות את זה אצלך העלות של זה זה 30-50 שקל אצל כול מתקין כמעט

 

 

 

נשמע דווקא טוב.......גם ככה עדיף מהדיקט הישן שיש שם מאחור....אפשר לסדר משהו....

 

רמקולים,בד שחור, אפשרות לצעיף של מכבי ווילון אחורי.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
ואולי על זה צעיף של מכבי להגברת ההסוואה, ואולי מעל זה גם וילון אחורי מחורר נגד שמש

 

עזוב אותחה אחי מה אתה מתעסק בשטויות שים צעיף של האימפריה הפועל באר-שבע וזהו!!!

מכבי תל-אביב עלק חחח :lol::lol::lol:

פורסם

מי שביררת אצלו אמר לך שלא כדי לך לשים את הרמקולים בגלל סיבה אחת...שסובארו ליאונה זה הרכב שהכי קל ליפרוץ אליו, ...ולשאלה ששאלה אם כדי לך לשים רמקולים אחוריים אז תשים ואל תדפוק חשבון לאף אחד...תשים תהנה ותשים איזה מגן שמש כשאתה לא נוסע או איזה ווילון עם הסמל של סובארו מאחורה...

**אחלה אוטו

אין כמו סובארו !!!

פורסם
ואולי על זה צעיף של מכבי להגברת ההסוואה, ואולי מעל זה גם וילון אחורי מחורר נגד שמש

 

עזוב אותחה ידידי היקר מה אתה מתעסק בשטויות שים צעיף של האימפריה הפועל באר-שבע וזהו!!!

מכבי תל-אביב עלק אכן, מאוד משעשע :lol::lol::lol:

 

 

עם כל הכבוד, שום צעיף אדום לא נכנס ולא יכנס אלי לאוטו.

 

 

וצעיף של מכבי תל אביב הוא אופציה דיי טובה, לקבוצות שאין להם אליפות או לא הייתה בזמן האחרון אין כלום להגיד על הקבוצה שלהם חוץ מאימפריה...(אפשר לומר "אימפריה" גם על הפועל מג'דל כרום)....

 

מכבי סגנית אלופה, ובדרך לליגת האלופות. ואתם?

 

אבל בכל מקרה פה זה לא פורום כדורגל אז לא נרחיב בנושא.

 

 

אני לא חושב שיפרצו לי ליד הבית, ככה זה בדברים חדשים. בלילה הראשון שקניתי את האוטו (תקופת מלווה) לא ישנתי בלילה כל 2 דקות יצאתי לחלון....זה לא שיש לי סאב ומגבר באלפי שקלים שצריך להילחץ....

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה שטויות שלא כדאי לשים שם רמקולים בגלל ה"שמש" כי ברוב המכוניות יש שם רמקולים. ותאמין לי לוקח הרבה מאוד זמן עד שהם נהרסים מהשמש

פורסם

אכן, הדאגה מהשמש נראת לי שולית ביותר, אני לא אומר שלא היו דברים מעולם, אפילו דברים מוזרים, אבל זה באמת לא צריך להדאיג אותך. כבר פריצות יותר מעניינות. שיטפונות

או אפילו להתרסקות מטוס, יש יותר פוטנציאל פחות או יותר :(

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...