Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש קצרצר שלא העלה תוצאות -

 

האם יש איזה שהן המלצות לשמירה על הגלגל הרזרבי של הרכב

 

שמירה על לחץ אוויר או שמה איזה ספריי סיליקון?

 

הרי צמיג זה חשוב, לא פחות, משאר הצמיגים ברכב, שכן אנו מסתמכים עליו למקרה של תקלה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

כל פעם שאתה בודק לחץ אויר בצמיגים, תבדוק גם את הספייר ומומלץ למלא כמה PSI יותר.

 

כמו כן, הצמיג הרזרבי מתייבש יותר לאט ונשמר לא רע אם מאוכסן בתוך הרכב ולא מתחת (קיים בלא מעט רכבים)...

Veni Vidi Vici

פורסם

זה לא כמה פי אס איי יותר

 

אמור להיות מוגדר...

לדוגמא בפאסאט כאשר הגלגלים המניעים מוגדרים ל30\33 PSI

הגלגל הרזרבי מוגדר ל42 PSI

ככה שצריך לשים לב לזה הלחץ שומר עליו ולא נותן לו לקבל עיווטים

פורסם

עיווטים ממה ?

 

מומלץ למשל להכניס אותו לשקית גדולה, או לרסס בסיליקון מדי זמן מסוים ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

ההמלצה היחידה שאני מכיר כלפי ספייר זה לנפח אותו בלחץ המקסימלי שכתוב עליו או סתם לחץ גבוה (40+PSI).

כל דבר שיבודד אותו מהאויר יהיה טוב, אבל אם זה צמיג שיושב בבגאז' אין טעם לטרוח.

פורסם
לקבל עיווטים

זה דודו עווטים קטנים?:wink:

 

אתה צודק.זה בד"כ קורה כשהצמיג נמצא בסלסלה מתחת לרכב וסוגרים את הבורג שלו בכח יותר מידי.

בנוסף - יש את האגזוז שתורם את שלו לעסק וכל החרא שעף עליו מהכביש

אני לא חושב שיש פיתרון לבעיה הזאת.

פורסם

מה? איזה עיוותים? העומסים בנסיעה נמוכים מהעומסים בשכיבה ללא תנועה...???

למה למלא יותר לחץ? כשתרכיב את החלופי הם ירדו לבד?

ולמה שהוא יתייבש יותר מהר...?

dirty old man

need love too

פורסם

לאחר ניקוי וניפוח של הצמיג מומלץ לעטוף אותו בניילון ולסגור אותו בעזרת מסקינטייפ ומהדק סיכות - רק להזהר!!!!! לא לחורר את הצמיג או משהו כזה.

פורסם

והכי מומלץ לשמור בוואקום בקופסה מטיטניום מצופה בנירוסטה נגד חלודה עם קוד לפי טביעת אצע של בן אדם אחד בלבד. אנשים אתם מגזימים כולה שימו אותו בבגאז' ושימו לב לפעמים ללחץ אויר.

פורסם
והכי מומלץ לשמור בוואקום בקופסה מטיטניום מצופה בנירוסטה נגד חלודה עם קוד לפי טביעת אצע של בן אדם אחד בלבד. אנשים אתם מגזימים כולה שימו אותו בבגאז' ושימו לב לפעמים ללחץ אויר.

יש שמקפידים ויש שלא אתה לא יכול להאשים בן אדם שרוצה לשמור על הציוד שלו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...