Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שלא זוכר את התרד שפתחתי לפני כמה חודשים אז אני יספר שוב:

המשטרה תפסה אותי נוסע ללא טסט כ 6 חודשים וכמה ימים, אני לא ידעתי שאני נוסע ללא טסט, הייתי בטוח שהכל מוסדר,אבל התברר שעשינו טסט אבל המוסך לא עידכן את מספר המנוע החדש שהוחלף, הכל סודר כמה ימים אחרי,

מה יכול להיות העונש?

אפשר להשיג הקלות?

כמה נקודת אפשר לקבל על זה..אם מישהו יודע משהו אני אודה לו..

Suzuki Jimny

פורסם

בשתי מילים: עורך דין

__________________

מה?! אני רציני...

מה?! אתה רציני?

למרות שזה לא מדע מדוייק, אני יכול לומר שאם אין משהו מיוחד ואין לנאשם עבר של זלזול בפקודות התעבורה, עו"ד יעלה כמו 3 פסקי דין כאלו.

פורסם

אני נסעתי בלי טסט משהו כמו חודש וקצת

אולי טיפה יותר, קיבלתי דו"ח 250 שקל ולפי בדיקה שעשיתי גם חטפתי 6 נקודות.

 

שבוע טוב

 

שלד

פורסם

נדמה לי שלא תהיה חייב עו"ד במקרה הנ"ל.

 

דאג להביא את כל המסמכים המעידים על כשירות הרכב מלבד העניין הפרוצדורלי של הח' מספר המנוע , כולל אישור המוסך וטופס הבדיקה מהמכון , וכן את הרשיון בר התוקף.

גש לתובע לפני הדיון (דגש על לפני) והסבר לו את הנסיבות - תוך מתן דגש על עברך הנקי והמסמכים שברשותך ,ובקש לסגור את העניין על קנס 250 ש"ח .

פורסם
נדמה לי שלא תהיה חייב עו"ד במקרה הנ"ל.

 

דאג להביא את כל המסמכים המעידים על כשירות הרכב מלבד העניין הפרוצדורלי של הח' מספר המנוע , כולל אישור המוסך וטופס הבדיקה מהמכון , וכן את הרשיון בר התוקף.

גש לתובע לפני הדיון (דגש על לפני) והסבר לו את הנסיבות - תוך מתן דגש על עברך הנקי והמסמכים שברשותך ,ובקש לסגור את העניין על קנס 250 ש"ח .

שמר, אם הם היו רוצים שאי יישלם 250 ש"ח הם כבר היו אומרים לי, אכן כל הטפסים מוכנים, בגלל שאני נהג חדש זה ישנה משהו?

והאם יכול להיות שהמוסך אשם בכל שהוא לא שלח אישור לגבי מספר המנוע?

Suzuki Jimny

פורסם

מקבלים נקודות ע"פ שיטת הניקוד החדשה

אתה מוזמן לבדוק...

 

וטיסן(יש לך שם אמיתי?), אתה גורם לזה להישמע כאילו הולכים לשלוח אותך לחפור שוחות בסיביר...

מקסימום יתנו לך עוד כמה שקלים על הקנס וכמה נקודות...

 

שלד

פורסם
מקבלים נקודות ע"פ שיטת הניקוד החדשה

אתה מוזמן לבדוק...

 

וטיסן(יש לך שם אמיתי?), אתה גורם לזה להישמע כאילו הולכים לשלוח אותך לחפור שוחות בסיביר...

מקסימום יתנו לך עוד כמה שקלים על הקנס וכמה נקודות...

 

שלד

שמי עידו...אם היית בא למפגשים בראשון היית יודע :)

ויתנו לי עוד כמה נקודות, שלד, אין לי שום נקודות, לבינתיים :?

Suzuki Jimny

פורסם

*עדכון**

 

המשפט ב 29

יצאתי בקנס של קצת יותר מ 250 ש"ח, ו 2 נקודות, ואם הייו תופסים אותי חודש אחרי הייתי אמור לעשות תאוריה מחדש+שיעורי נהיגה מחדש

לגבי המשפט ב 29 נעדכן אתכם

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...