Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם,

 

מקרה מצער שארע לפני כשבוע.. מישהו החליט שהרכב ליסינג היפה שלי שנמצא אצלי כבר 9 חודשים יפה מדי, וצריך לתת לי שריטת "ברוך הבא" שכזו ..

 

אז ספגתי.

 

ואח"כ , עוד סריטה..

 

אז ספגתי.

 

ואח"כ ... עוד סריטה... ארוכה.. לכל אורך הכנף ... וקצת על הפנס ...

 

אז נמאס לי !

 

הלכתי ובדקתי... מצאתי שניתן לתפוס את הנבלה. איך? בקלות.

 

ערכתי רשימת קניות שכוללת:

 

1. מצלמת כפתור CCD (לא CHMOS)

עלות: 600 ש"ח

 

http://img156.imageshack.us/img156/1250/cam27rg.jpg

 

2. כבל העברת נתונים + חשמל באורך 15 מטר

עלות: 40 ש"ח

 

http://img45.imageshack.us/img45/5834/cables6pk.jpg

 

3. דבק דו צדדי

עלות: 12 ש"ח

4. וידאו משומש

עלות: 50 ש"ח

5. קלטת וידאו של 4 שעות

עלות: 25 ש"ח

 

את המצלמה החבאתי בתוך ארון התקשורת של YES נמצא במקרה בדיוק מעל הרכב.. עשיתי חור בגודל סיכה וקצת , והנחתי את המצלמה..

 

את הכבל הסוויתי בתור כבל של YES והעלתי אותו עד לקומה השלישית (דירתי)

 

בלילה הזזתי את הרכב כמה רחובות כי המצלמה לא מראה טוב בלילה אלא רק ביום, מה גם שהשריטות בוצעו רק ביום.

 

בבוקר חיברתי לטלויזיה

 

http://img156.imageshack.us/img156/4912/img20492by.jpg

 

, הכנתי את הוידאו להקלטה, והלכתי לעבודה עם הרכב של אבא

 

חזרתי אחרי בערך 3 וחצי שעות , והפלא ופלא... שריטה חדשה על דלת הנוסע !!! איזה כיף חשבתי לעצמי ! :D

 

ישבתי לראות את הוידאו .. והפלא ופלא... הילד של השכנה... עוד לא בן 15 .. וכבר מבצע מעשים מגונים ברכב?

 

עליתי מיד לשכנה ודרשתי לשלומו.. נאמר שהוא לא נמצא , אמרתי שאחזור אח"כ ..

 

חיכיתי למטה עד לבואו .. כאשר הגיע.. לקחתי אותו לצד, ושאלתי אותו אם הוא יודע על מישהו ששורט לי את הרכב, הוא כמובן טרח לספר על ילדים מהבניין ממול ושהוא חושב שהוא ראה אותך (חבל שלא ראה את עצמו במראה איזה לבן הוא נהיה ואיזה רעידות נהיו לו בידיים וזעה שניגרת ממנו כמו מפל נייאגרה בתקופת החורף)

 

עליתי למעלה לאימו והסברתי לה את המצב.. אמרתי לך חד וחלק שאו שהיא תשלם בשמחה וששון על צבע + פחחות + כל מה שצריך , או שאני אגיש נגד הילד שלה גם תלונה במשטרה וגם אלך לתביעות קטנות.

 

היא כמובן טענה שאין לי שום הוכחה ושהזמנתי אותה אלי לצפות בסרט על כוס קפה, היא סרבה.

 

כעת חזרתי ממשטרת פ"ת ואני מחכה לתגובה הלאה. :)

 

אעדכן בהמשך.

  • תגובות 126
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אורן, יצאת מלך!

 

כבר המון זמן מריצים כאן דיבורים על מצלמות, אבל אתה יישמת, כל הכבוד!

 

מקווה שיטפלו במניאק הקטן ושיחנכו אותו, כנראה שבבית כבר לא עושים את זה. :roll:

 

אנחנו דורשים ממך עדכונים.

 

גם אני נתקלתי במקרים של ילדים בכיתה ג' (!), שמתנקלים למכוניות בשכונה - כמובן שכשראיתי את זה, טיפלתי בזה, ובוא נאמר שהם כבר לא יעשו את זה, בלשון המעטה...

פורסם

וואוו איזו השקעה!!!

לך עם זה עד הסוף! (מה שנראה לי שיקרה...)

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

באמת כל הכבוד לך!!!

תכין מדריך לדפיקת המנ*** שעושה נזקים לאוטו....

תהיה מליונר אני אומר לך

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

כל הכבוד על היוזמה ועל הביצוע.

תחכה לערב ותדבר עם האבא. אם לא עובד פשוט תגיש תביעה בבימ"ש לתביעות קטנות.

לא הייתי מסתמך יותר מידי על הפעולה של המשטרה.

 

 

אסף

פורסם

ענק !

 

כל הכבוד אורן.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

באותו רגע סביר שהייתי באמת שובר לו את העצמות.. מזלו שלא היה בבית.

 

האבא איננו .. (אני מבין אותו .. השכנה מטורפת ..)

 

בתמונה רואים את הרכב בזווית שמאפשרת לראות את הצד שסביר שישרט כיון שהוא מתחת לבניין ואף אחד לא רואה אותו (הצד השני חשוף לגמריי לחלון שלי וכביש)

פורסם

כל הכבוד על הטרחה, במיוחד כשמדובר על רכב ליסינג.

אתה יכול לפרט יותר על המקום בו רכשת את המצלמה, ועל האות שהיא מוציאה (Video, RF)?

לפי הכבל זה נראה כמו RF, אבל כבר היו דברים מעולם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ראש טוב. סחטיין. :mm_yeah:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
כל הכבוד על הטרחה, במיוחד כשמדובר על רכב ליסינג.

אתה יכול לפרט יותר על המקום בו רכשת את המצלמה, ועל האות שהיא מוציאה (Video, RF)?

לפי הכבל זה נראה כמו RF, אבל כבר היו דברים מעולם.

תחפש פה דברים....

http://www.mcam4u.co.il

יש פה מגוון החל ממאות שקלים עד לאלפי שקלים

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."


×
×
  • תוכן חדש...