Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, הדבר שכרגע הכי חשוב לי בנוזל זה שלא יוליך חשמל, כמובן שגם שאר הדברים כמו הולכת חום חשובה ודברים כאלה.



 

יש ברשותי גלון של "רדיאטור פרוטקטור" של חברת דלקול, אבל לא רשום כלום בנוגע להולכת חשמל, רק על מניעת קורוזיה וחלודה

 

 

תודה רבה!

פורסם

מה זאת אומרת שלא יוליך חשמל?

 

לפי מה שידוע לי נוזל קירור מבוסס על מים מזוקקים שכמובן בהיעדר יונים, מלחים וכיוצא בזה.

לגבי נוזל קירור של דלקול אם אני לא טועה הוא בצבע כחול כזה לכיוון ירוק.

הוא לא הכי טוב שבעולם. לאיזה רכב הנוזל?

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

מה זה נוזל מקורי?



בקשר לרכב זה לא קריטי, זה דייהו לאנוס, אני לא חושב שצריך בשבילו איזה נוזל מיוחד, של דלקון נראה לי בסדר גמור, לא?

 

המטרה של השאלה שלי בקשר להולכת חשמל, זה בגלל שאני משתמש במיי רדיאטורים למערכת קירור מים במחשב, ובגלל זה חשוב לי שבמקרה של דליפה לא יעשה קצר.

 

 

פורסם

מים מזוקקים נטו אינם מוליכים, תאורטית, כמובן תלוי בהרבה דברים, אני עובד עם מכונות אלקטרו ארוזיה אשר מודדות כל הזמן את המוליכות של המים, תמיד יש קצת, אבל הם עוברים סינון קבוע.

פורסם

כול נוזל קירור הינו בעל תכונות מוליכות מעט שונות, אבל לצורך העניין במקרה שלך זה לא משנה כי בכול מקרה של נזילה, קצר יגרם גם במקרה של נוזל קירור בעל מוליכות נמוכה.

אין הבדל גדול בין נוזלי הקירור במוליכות.

איזה כייף לי :)

פורסם

מה הכוונה בעל מוליכות נמוכה? אתה מתכוון להתנגדות נמוכה?



 

בכל מקרה, אתם אומרים שכל נוזל של רדיאטור לרכב, לא מוליך חשמל ? כי ממה שהבנתי יש חלק שכן וחלק שלא, אבל לצערי על אף אריזה לא ראיתי איזכור לזה, רק לקורוזיה פריזינג וכו...

 

 

תודה (:

×
×
  • תוכן חדש...