Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת אומרת איך?

כמו מדבקה רגילה רק על חלון.

מצד אחד יש דבק מצד שני החלק הכהה.

כאשר אתה מדביק אתה צריך שיהייה לך איזהו ספוג (עדיף משהו קצת יותר קשיח) או משהו דומה שבזמן שאתה מדביק אתה מחליק את ההדבקה ומוציא את הבועות.

פורסם

רק לא לשכוח שמדובר בדבר לא חוקי!

הרכב יוכשל במבחן הרישוי השנתי. (לפחות כך זה אמור להיות)

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

מומלץ להתיז מים מעורבבים עם סבון ושמפו והחליק אחר כך בעזרת הפלסטיק שבא עם הניילון כדי לא לקבל שריטות על הצעד החיצוני של הניילון מומלץ לשם חלק את החלק השקוף על הניילון השחור וככה לימנוע שריטות...

פורסם

בעבודה הייתה לנו מגנום יד שניה עם מדבקה שכזאת... בטסט הראשון שעשינו היינו חייבים לקלף את המדבקה. להוריד אותה זה בערך שעתיים עם שפכטל, העיקר שיעבור טסט.

dirty old man

need love too

פורסם

ובנוסף שחף צריך לבדוק שהוא לא מעודכן כי שינו השבוע את התקנות בעינין הזה והיה אפילו דיון בפורום.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
ובנוסף שחף צריך לבדוק שהוא לא מעודכן כי שינו השבוע את התקנות בעינין הזה והיה אפילו דיון בפורום.

 

ליביו

מה שינו בדיוק?

תפנה אותי לדיון המדובר בבקשה.

פורסם

אכן פסחתי על דיון זה.

מצטער על ההטעייה.

אך עדיין יש לזכור שהתקנה לא פורסמה במלואה ואין עדיין לדעת אילו ציפויים בדיוק יותרו.

ציפויים - נצטרך לחכות לתקנה החדשה וללמוד ממנה.
לכן, עדיף לחכות עד לתקנה החדשה, אז יוודע בבירור לגבי חוקיות הציפוי הספציפי.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם
מתי התקנות הנ"ל אמורות להכנס לתוקף?
נלקח מהדיון המקושר:

עוד 30 יום יהיה מותר חוקית ל"הדביק ציפוי על החלונות האחוריים ומלבד שזה לא יפריע לשדה הראיה"

בקיצור מותר לשים חלונות שחורים בחלונות האחוריים

זהו סוף סוף כל בעלי הוולוו המשעממים על הכביש יוכלו להראות כמו רכב של חברי הכנסת ולהגיד שהם הנהג של...

האם עמית יוכל לאשש זאת?

או שאין לדעת?

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

סתם להוסיף, לדעתי זה די תלוי גם בסוג הרכב שלך, אולי כעקרון זה לא חוקי ולא עובר טסט, אבל אם לדוגמא מדובר ברכב מרכב קופה, נניח כמו המגאן קופה, אז אתה יכול להשחיר בלי בעיות את החלונות הקנים שבצדדים ולא יגידו על זה ממש כלום... לעומת זאת במשפחתיות עם חלונות צד גדולים ובולטים, יהיה ברור מאד וקל להבחין כי הדבר אינו מתאים לרכב וניכר כי אינו עובר טסט ואינו חוקי.

×
×
  • תוכן חדש...