Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעמוד 20 בלוח פוקוס (7.11.03) יש הונדה פרלוד

וכתוב ככה "הונדה פרלוד VTI 1997 2200סמק ..

.....היגוי 4 גלגלים..........

 

מזה זה היגוי 4 גלגלים??? :shock::shock:

משיהו יכול להסביר לי??

 

*הכותרת נערכה. תשקיע 10 שניות בלחשוב על כותרת נורמאלית פעם הבאה*

פורסם

השאלה שלך קשורה להיגוי של ארבעת הגלגלים.

הכותרת שלך "לוח פוקוס".

 

אין ממש קשר.

השאלה שלך היא בזכות עצמה, גם אם הרכב לא היה מפורסם בלוח פוקוס.

 

ולענין:

 

בפרלוד, ישנו מנגנון היגוי אחורי, בו במהירות נמוכה הגלגלים האחורים מופנים לכיוון הפוך לכיוןן הפניית הגלגלים הקדמיים - כדי להקל בתמרון.

 

במהירות גבוה - הגלגלים האחוריים מופנים לכיוןן הפנית הגלגלים הקדמיים - כדי לשפר את האחיזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם לי ידוע על משהוא כזה בפיזו 406. יכול להיות? הבנתי שבמהירויות גבוהות דווקא, כשלוקחים סיבוב מהר שהאוטו לא יזרוק וישאר יציב, אבל הגלגלים האחורים זזים שמה רק 5 ס"מ או משהוא כזה - לפחות לפי הספר רכב

פורסם

בקיצור, היגוי 4 גלגלים זה בעצם במילים אחרות סרן אחורי אקטיבי..

 

הוא בעיקר מונע זריקות תחת ואיבוד שליטה ברכב...

פורסם

ב-306 וב-ZX הוא פשוט בהרבה, ומבוסס על תושבות גומי גמישות.

שם תמיד הגלגלים האחוריים מופנים לכיוון הפניה של הגלגלים הקדמיים.

בהונדה המנגנון יודע להתנהג שונה במהירות איטית (כיוון ההפניה נגדי), ובמהירות גבוהה (כיוון ההפניה זהה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

האם קוראים לו באמגלית - ReAxs ??

 

המנגנון הזה נמצא בסאאב .. :idea:

 

לפי מה שקראתי זה אותו דבר

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

תוספת קטנה בנושא שאולי תעניין כמה אנשים

 

גם בג'יפים יותר נכון במפלצות העבירות יש כאלה שמוסיפים היגוי אחורי

אני מדבר על אלה מהתחרויות לא על אלה שנוסעים בכבישים

שם ההיגוי האחורי הוא פחות או יותר כמו הקידמי עם שליטה נפרדה והמטרה היא תמרון קל יותר

הקטנת קוטר הסיבוב ואפשר לבצע גם נסיעת סרטן (או איך שלא קוראים לזה) כלומר נסיעה

הצידה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

בפרלוד המנגנון מאפשר לגלגלים להסתובב מעט הצידה וזה מקטין את רדיוס הסיבוב של האוטו

בפרלוד בלי המערכת הזו הסיבוב הוא 5.5 מטר

ובפרלוד עם המערכת הסיבוב הוא 4.7 מטר

ככה שזה מאוד עוזר להקטין את הסיבוב באוטו כזה ארוך....

מקווה שעזרתי..

פורסם

חשבתי על זה פעם בהקשר לחניות, יכול לעשות את העניין הרבה יותר מהר

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

×
×
  • תוכן חדש...