Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 מול סקסו


Ofer Dotan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני מעוניין לרכוש את אחד הרכבים הללו , משהו כמו שנת 98 .

רציתי לשמוע ממכם האם יש לסקסו נחיתות מסויימת מול ה 106 , מה ההבדלים בניהם , ובעיקר מה שאני שומע לא מעט ואני לא יודע כמה זה מדויק - האם יש לסיטרואן בעיות אמינות - ובעיקר לסקסו ? איך היא מבחינת אמינות מול ה 106 ?

תודה מראש

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
היי

אני מעוניין לרכוש את אחד הרכבים הללו , משהו כמו שנת 98 .

רציתי לשמוע ממכם האם יש לסקסו נחיתות מסויימת מול ה 106 , מה ההבדלים בניהם , ובעיקר מה שאני שומע לא מעט ואני לא יודע כמה זה מדויק - האם יש לסיטרואן בעיות אמינות - ובעיקר לסקסו ? איך היא מבחינת אמינות מול ה 106 ?

תודה מראש

 

זה אותו האוטו, בעיקרון.

 

אני חושב שהסקסו לרוב יותר מכוילות לנוחות ורכות לעומת ה-106, אבל ההבדלים לא גדולים במיוחד. מרווח הפנים כמעט וזהה, האיבזור דומה לרוב, המנועים זהים, ובכלל, אין שום הבדל משמעותי. גם באמינות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קח את זו השמורה יותר.

ההבדלים החיצוניים (פנים ותחת, הם העיקריים) הם עניין של טעם - ה-106 לוקחת, לטעמי.

 

הבדל משמעותי מעט ביניהן הוא תא הנוסעים:

לוח המחוונים מרגיש איכותי יותר ונראה עמיד יותר בסקסו בהשוואה

ל-106 וכך גם הדיפונים והריפודים שקיימים בדגמי הסקסו בהשוואה ל-106.

דיפון הדלתות ובד המושבים פשוט נעימים ומפוארים יותר.

 

salpicadero.jpg

סקסו VTS

 

4m.jpg

106

 

saxo-inter2.jpg

פנים הסקסו

 

לסיכום, זה לא ממש נראה לעין בתמונות אלו :? , אך הסקסו מעט מפוארת יותר.

MCS 2008

פורסם

תודה על ההשקעה .

אני ישמח לקבל הסבר על הדגמים - מה יש באיזה דגם וכו..

התמונה שצירפת אני מבין שהיא של ה VTS , האם גם הדגמים הפשוטים יותר נראים כך מבפנים ?

תודה

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני מסכים עם drugstore.

 

מבחינת חוץ 106,

מבחינת פנים סקסו.

 

מבחינת הסקסו, אציין גם את עניין הפתח האיוורור הנשלף/מתרומם כלפי חוץ ל90 מעלות כך שגם הנוסעים מאחור יכולים להנות. אני לא זוכר אם בדגם שלפני המתיחה שנמכר בארץ (שעליו אנחנו כרגע מדברים) יש תא כפפות או כרית אויר לנוסע (במחודשת שברשותנו יש כרית אויר) אך מבחינה עיצובית אין ממש הבדל.

 

אציין שרצוי ומומלץ לרכוש 106/סקסו עם מנוע 1.4 (לעומת 1.1).

פורסם

הדגמים הפשוטים נראים קצת פחות טוב מבפנים מבחינת ריפודים וכולי, חוצמזה זה זהה.

 

פתח האיוורור די טיפשי לטעמי, ונראה כאילו נועד רק לצורך חסכון $...

 

בדגם של 97 יש שתי כריות (לפחות ב-VTS) וגם תא כפפות (בחלק העליון של הדש)

 

אני לא מכיר את האיבזור של הגרסאות הנחותות. ב-VTS יש סאן-רוף, חישמול מלא לחלונות ולמראות, שתי כריות ו... זהו בעצם.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על המידע .

אז למה בעצם ה 106 יקרה יותר מסקסו שבעצם הם באותו רמה ואוטו אוטו ?

האם זה בגלל בעיות אמינות ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
תודה על המידע .

אז למה בעצם ה 106 יקרה יותר מסקסו שבעצם הם באותו רמה ואוטו אוטו ?

האם זה בגלל בעיות אמינות ?

 

שוב פעם - לא.

 

זה בגלל שהשוק של סיטרואן חלש יותר בארץ.

 

בגדול, קניית סקסו עדיפה על קניית 106 רק בגלל העובדה הזאת (אבל יש לציין כמובן שגם במכירה תהיה בעיה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה בגלל שהשוק של סיטרואן חלש יותר בארץ.

 

יש לציין שזה גם בגלל שהסקסו נמכרה כחדשה במחיר נמוך יותר מה106 (בכל טווח הגירסאות).

×
×
  • תוכן חדש...