Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

לחבר שלי יש בעיה ברכב , כל בוקר בתחילת נסיעה מהבהבת נורה S במשך כ 10 דקות והרכב בקושי סוחב . לאחר כ 10 דקות הנורה מפסיקה להבהב והרכב מתפקד היטב .

 

בדקתי שמן גיר ויש מספיק שמן .

 

הרכב הינו אופל אסטרה אוט' , עברה 210K .

 

תודה.

פורסם
הייתה לי בידיוק בעיה כזו. צור קשר עם בני.ל ,הוא מראשל"צ, אם אתה יכול קפוץ אליו, הוא יתקן לך.

א. הרכב לא שלי .

ב. אני מהצפון .

 

יש לך כיוון לגבי פתרון הבעיה ?

פורסם

הנורית מעידה על תקלה בגיר, במצב זה הגיר מתפקד במצב חירום (הילוך אחד או שניים בלבד)

 

התקלה כנראה באחד מהחיישנים של הגיר - אבל אי אפשר לדעת בלי לבדוק.

 

לגשת למוסך לפני שיגרם לגיר נזק בלתי הפיך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הנורית מעידה על תקלה בגיר, במצב זה הגיר מתפקד במצב חירום (הילוך אחד או שניים בלבד)

 

התקלה כנראה באחד מהחיישנים של הגיר - אבל אי אפשר לדעת בלי לבדוק.

 

לגשת למוסך לפני שיגרם לגיר נזק בלתי הפיך.

צודק בהחלט...

יש מכון לגירים אוטומטים בתל חנן ששייך לשני זקנים (מתנצל אבל שכחתי את השם), אני אנסה לברר לך את השם של המקום...

The New Opel Astra :grin: Trust Your Eyes

www.opel.de

פורסם

ניתן לתקן את הבעיה לבד בבית אם יש את הידע.

פתח את מכסה המנוע, משמאל למצבר תראה חלק אלקטורני שאחראי על העברת הילוכים. תבקש מהחבר להזיז את המוט הילוכים(מנוע כבוי), ותראה שיש שם מוט שזז,-ככה תזהה את החלק. אתה מנתק את כל החלק מהחיישנים שלו ומוציא אותו. אתה צריך לפתוח את החלק, בפנים הוא יהיה מלוכלך, אתה צריך לתנקות הכל טוב טוב ולגרז טוב,יש שם 3 מגעים, תסתכל בזכוכית מגדלת שהם ישרים(המגעים בצורת האות "ח"), אם הם עקומים תשייף אותם כמה שאפשר(לא יותר מידיי שלא יהיו קצרים) תנקה הכל טוב טוב, תגרז,תחזיר למקום ולא תיהיה יותר בעיה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
ניתן לתקן את הבעיה לבד בבית אם יש את הידע.

פתח את מכסה המנוע, משמאל למצבר תראה חלק אלקטורני שאחראי על העברת הילוכים. תבקש מהחבר להזיז את המוט הילוכים(מנוע כבוי), ותראה שיש שם מוט שזז,-ככה תזהה את החלק. אתה מנתק את כל החלק מהחיישנים שלו ומוציא אותו. אתה צריך לפתוח את החלק, בפנים הוא יהיה מלוכלך, אתה צריך לתנקות הכל טוב טוב ולגרז טוב,יש שם 3 מגעים, תסתכל בזכוכית מגדלת שהם ישרים(המגעים בצורת האות "ח"), אם הם עקומים תשייף אותם כמה שאפשר(לא יותר מידיי שלא יהיו קצרים) תנקה הכל טוב טוב, תגרז,תחזיר למקום ולא תיהיה יותר בעיה.

 

שלום.

ויקום המלפפון ויכה את הגנן :-D .

הבחור צודק לא חישנים ולא גיר ולא זבביר.

הבעיה במתג בורר מצבים המורכב על בורר ההילטכים בגיר החלקו העליון פתח מיכסה מנוע ובקש ממישהוא שיוזיז את ידית ההילוכים ומיד תיראה את החלק. הוא מורכב מיתחת לבורר יש לפרק בזהירות ולעשות בדיוק את נה שהבחור אמר. היה לו מורה טוב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

ויקום המלפפון ויכה את הגנן :-D .

הבחור צודק לא חישנים ולא גיר ולא זבביר.

הבעיה במתג בורר מצבים המורכב על בורר ההילטכים בגיר החלקו העליון פתח מיכסה מנוע ובקש ממישהוא שיוזיז את ידית ההילוכים ומיד תיראה את החלק. הוא מורכב מיתחת לבורר יש לפרק בזהירות ולעשות בדיוק את נה שהבחור אמר. היה לו מורה טוב.

 

 

בברכה בני ל.

לא תמיד הבעיה במתג הרב תפקודי שעל בורר ההילוכים, למרות שהיא בעיה נפוצה והדבר הראשון לבדוק.

אם יש בעיה כדאי לגשת ל"גירומטיק" בשדרות ההסתדרות 04-8416363. זה מוסך גירים אוטומטיים מאוד וותיק, ישר והמחירים שלו טובים מאוד ביחס לכמה אחרים שאני מכיר.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

גם לי יש את אותה בעייה ולפעמים גם לא נדלק הרכב בגלל זה

רציתי לדעת אם יש להשיג את החלק הזה במרכז ואם יש מוסך שמבין בבעיה הזאת במרכז

תודה

אורן

יום יבוא ותהייה לי סיירה!

  • ספונסר פורום
פורסם

בהחלט כן. צור קשר עם סופר-גיר שנמצאים מאחורי רחוב המסגר בתל-אביב. מדובר במכון גירים מאוד ותיק ומקצועי שיוכל לפתור לך את הבעיה ללא שמץ של ספק, במחיר סביר ובצורה מקצועית.

פורסם

ואם יש לו נתק באחד הסולנואידים, וקצת אחרי שהוא מתחמם הנתק מתקצר (יש מגע)? אז מתג מצב הילוך יפתור לו את הבעיה?!

אפשר לצ'נס ולפרק את המתג, אבל כדאי לבדוק קודם קודי תקלות.

וחוץ מזה, יש על לוח השעונים תצוגה של ההילוכים?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב , עשיתי את מה שהחברה מעליי רשמו חשוב מאוד לציין שמי שעושה זאת צריך לעשות את זה

במקום נקי ומסודר מכיוון ששלושת ה"חתים " האלה יושבים על מנוף עם קפיץ שעלול להפיל אותם מהמקום

וללכת לאיבוד (וזה לצערי מה שקרה לי) .

 

אשמח לשמוע אם למישהו זרוק חלק כזה אפילו לא תקין כי אני צריך רק שן אחת:roll:

יום יבוא ותהייה לי סיירה!

פורסם

תנסה לקחת חתיכת נחושת (או אלומיניום) ולעבד אותה לצורה של השתיים הנותרות. זה אפשרי וזה עובד. נייר שיוף עדין עושה את העבודה.

פורסם
תנסה לקחת חתיכת נחושת (או אלומיניום) ולעבד אותה לצורה של השתיים הנותרות. זה אפשרי וזה עובד. נייר שיוף עדין עושה את העבודה.

 

 

ניסיתי,

קצת קשה עשיתי חתיכת פח זה עבד יופי בהתחלה כנראה שנפלה כי הרכב לא משלב הילוך אחורי

יום יבוא ותהייה לי סיירה!

×
×
  • תוכן חדש...