Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטוטו עומד להיגמר הביטוח (עוד הוצאה) יש איזשהיא סוכמנות ביטוח שאתם ממליצים עליה מבחינת מחירים טיפול בשעת הצורך וכו'?

או לחילופין חברת ביטוח אמינה במחירים נוחים?

בתודה מראש.

סני.

sani

פורסם

אתם יודעים כבר שאני מכיר המון, אבל המון סוכני ביטוח. לאחרונה ביצעתי סקר מקיף בנושא ביטוח רכבים לרגל ביטוח הרכב של אישתי. נתקלתי (דרך ידידה של אישתי) בסוכן ביטוח זול באופן מדהים בהשוואה לכולם כולל ביטוחים ישירים למיניהם.

שמו - בועז בכרך סוכנות לביטוח. נמצא בירושליים - טיפלו בי טלפונית בצורה מושלמת. מחיר באמת ללא תחרות.

טלפון: 02-5666444

 

 

ממש לא פרסומת - לא מכיר את האיש ומעולם לא נפגשנו. אבל הביטוח אצלו זול משמעותית והיחס מעולה. (ביטוח לקסארה 1.8 16V של אישתי, זול משמעותיעת במאות שקלים מההצעה הזולה ביותר שקיבלתי מאחרים כולל ביטוח ישיר, אישי ישיר וכו').

 

ממליץ בחום.

אלון

 

נ.ב.

אולי מקום הודעה זו באוף-טופיק?

אם כן, מצטער מראש - מנהלים, נא העבירו...

אלון

פורסם

האם מיקום הסוכנות שלך משנה משהו ?

 

זאת אומרת אני מהמרכז, האם סוכנות ביטוח מירושלים תהווה איזו שהיא בעייה בשבילי ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אתם יודעים כבר שאני מכיר המון, אבל המון סוכני ביטוח. לאחרונה ביצעתי סקר מקיף בנושא ביטוח רכבים לרגל ביטוח הרכב של אישתי. נתקלתי (דרך ידידה של אישתי) בסוכן ביטוח זול באופן מדהים בהשוואה לכולם כולל ביטוחים ישירים למיניהם.

שמו - בועז בכרך סוכנות לביטוח. נמצא בירושליים - טיפלו בי טלפונית בצורה מושלמת. מחיר באמת ללא תחרות.

טלפון: 02-5666444

 

 

ממש לא פרסומת - לא מכיר את האיש ומעולם לא נפגשנו. אבל הביטוח אצלו זול משמעותית והיחס מעולה. (ביטוח לקסארה 1.8 16V של אישתי, זול משמעותיעת במאות שקלים מההצעה הזולה ביותר שקיבלתי מאחרים כולל ביטוח ישיר, אישי ישיר וכו').

 

ממליץ בחום.

אלון

 

נ.ב.

אולי מקום הודעה זו באוף-טופיק?

אם כן, מצטער מראש - מנהלים, נא העבירו...

אלון

קודם כל, כל הכבוד על השירות :mm_yeah:

 

יש לך ניסיון עם הסוכנות הזו?

 

היתה לי ידידה שעשתה ביטוח אצל סוכן מאוד מאוד זול, יום אחד הוא נעלם, והתברר שהוא לא היה מבטח את הרכבים, הוא היה לוקח את הכסף משלשל אותו לכיס ושולח תעודות ביטוח מזויפות, המקרה הזה היה בכלבוטק לפני המון זמן.

 

האם מיקום הסוכנות שלך משנה משהו ?

 

זאת אומרת אני מהמרכז, האם סוכנות ביטוח מירושלים תהווה איזו שהיא בעייה בשבילי ?

 

דניאל.

זו לא צריכה להיות בעיה, הייתי במספר סוכנויות לביטוח ולא קרה שהייתי צריך לבוא אליהן פיזית (רק טלפונים, פקסים ודואר).

Finger's gonna kill me.

פורסם

הניסיון שלי מראה שאין תשובה מוחלטת לשאלה :?

לכל צירוף של סוג וכמות נהגים/רכב/שנתון/סוג ביטוח תיתכן סוכנות ביטוח ו/או חברת ביטוח זולה יותר....

כלומר ייתכן שסוכנות משה את אריה תבטח דרך איילון עונדות לנהגים חדשים מחיר זול, אבל תהיה יקרה לזקנים בטויוטות

פורסם

רק הערונת למי שמחפש ביטוח זול זול זול....

 

 

לפעמים, עקב גודל הסוכנות [סוכנות הביטוח] או ותק הסוכן או השד-יודע-מה, מקבלים מחיר ממש ממש זול, אבל כשצריך את הסוכן, שילחם בשבילך בחברת הביטוח, למשל, מגלים שאין לו כוח בגרוש, ואולי הביטוח עלה פחות מאה שקל, אבל ההפסד מול חברת הביטוח לא היה שווה את זה.

 

סתם כהערה בונה.

 

רני מעדיף לשלם עוד 100-200-300 שקל, אבל לדעת שהסוכנת ביטוח שלי לא "תעלם" לי ביום שאצטרך אותה.

 

רון.

-וכבר קרה לי, שמצאתי סוכנות ברחובות, שהיתה זולה להפליא, וכשהייתי צריך אותם הם נעלמו, לא ענו לטלפונים וכו'..-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

יש לוודא מה קורה במקרה שרוצים לממש את הביטוח, לדוגמא האם הסוכנות חברה בכלל וסע שמאפשר טיפול מהיר יחסית , באילו מוסכים מקבלים את השירות , מה ההשתתפות העצמית, רכב חלופי, גרירה וכו'....

הרכב הקודם שלי שהושבת היה מבוטח בחברת ביטוח שהיתה חברה בכלל וסע, לכן כבר למחרת יכולתי למסור לידיהם את הרכב ולקבל רכב מהשכרה לשבועיים. (רוב החברות נותנות שבוע)

כעבור שבועיים הגיע הצ'ק על מלוא מחיר המחירון, ונסגר הסיפור.

 

לעומת זאת, חברים שביטחו בחברות או סוכני ביטוח שכונתיים רצו אחרי הכסף שלהם הרבה זמן, ונכנסו לכל מיני ענייני תביעות וכיוצ"ב.

 

אני משלם מקיף של 2500 ש"ח, כמה מתחת לזה כבר אפשר לרדת?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני משלם מקיף של 2500 ש"ח, כמה מתחת לזה כבר אפשר לרדת?
בהחלט אפשר.

על 106 ראלי 1.6 ("לא מבטחים", למיניהם) שילמתי מעט פחות מ-2000 ש"ח (ארבעה ש"ח אבל

מי סופר :wink: ).

MCS 2008

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש לוודא מה קורה במקרה שרוצים לממש את הביטוח, לדוגמא האם הסוכנות חברה בכלל וסע שמאפשר טיפול מהיר יחסית , באילו מוסכים מקבלים את השירות , מה ההשתתפות העצמית, רכב חלופי, גרירה וכו'....

הרכב הקודם שלי שהושבת היה מבוטח בחברת ביטוח שהיתה חברה בכלל וסע, לכן כבר למחרת יכולתי למסור לידיהם את הרכב ולקבל רכב מהשכרה לשבועיים. (רוב החברות נותנות שבוע)

כעבור שבועיים הגיע הצ'ק על מלוא מחיר המחירון, ונסגר הסיפור.

 

לעומת זאת, חברים שביטחו בחברות או סוכני ביטוח שכונתיים רצו אחרי הכסף שלהם הרבה זמן, ונכנסו לכל מיני ענייני תביעות וכיוצ"ב.

 

אני משלם מקיף של 2500 ש"ח, כמה מתחת לזה כבר אפשר לרדת?

סתם עדכון, נגמרת לי הפוליסה בסוף החודש, אז ניגשתי לעיין בקודמת, וגיליתי שטעיתי.

אני משלם 2279 ש"ח בלבד.

 

וקיבלתי כרגע הצעה לשנה הבאה בגובה 1933 , לביטוח מקיף פלוס צד ג' כולל כל התוספות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...