Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אפשר להוריד אנימציות לרדיו-דיסק של פיוניר? :roll:

האם עושים את זה בעזרת קבל USB או שצורבים לדיסק ומכניסים לרדיו-דיסק?

ומאיזה אתר מורידים אותם?

 

 

 

:splat: תסלחו לי על הבורות בנושא

פורסם

הנה:(נכתב ע"י DIMAX)

 

[1. מורדים מכאן http://www.pioneer.co.jp/car/pclink2/ את האנימציותsize] הרצויות לכם, ושומרים אותם במקום ידוע.[/

size]2. מורידים את התוכנה הזו :http://www.pioneer.co.jp/car/pclink2/dl/oel.exe ומתקינים אותה,

לאחר ההתקנה ניתן להפעיל אותה דרך " כל התוכניות" ואז ספריית פיוניר.

3. לאחר שהפעלתם את התוכנה עליכם ללחוץ על סמל של תיקיה ושם נפתח לכם חלון

בחירה של הקבצים שהורדתם ושמרתם בסעיף הראשון.

4. לאחר שבחרתם את הקובץ לדוגמא בשם X אתם לוחצים על פתיחה ואז הוא פותח

אותו.

5. לאחר מכן יש מספרים במשבצות בצד ימים של התוכנה, זה בעצם מספר האנימציות

שהורדתם או העלתם אך נתייחס כעת לדוגמאת X לאחר שפתחתם ספרה 1 תהיה

צבועה בכחול אתם עומדים עליה ולוחצים על SAVE EDITED FILE

6. עכשיו אתם לאחר שמירה של קובץ אחד ככה אתם עוברים על מספר אנימציות שאתם

רוצים ואז בעצם שומרים כל אחד ואחד.

7. לאחר שסיימתם בעצם לערוך שידרה של אנימציות הגיע שלב הצריבה.

8. באזור העליון של הסמלים יש סמל של דיסק שהוא SAVE AS ENT_DISP FILE

לוחצים עליו ואז בעצם התוכנה הופכת את כל האנימציות לקובץ אחד של כל

האנימציות שלכם עם סיומת של LKA אותו קובץ יימצא בתוך ספריית PIONEER

בספריית משנה שנקראת ARCHIVES .

9. את אותו קובץ אתם צריכים לצרוב לדיסק חדש בצריבה של DATA רגילה.

10. עכשיו כשהדיסק מוכן ניתן להגיע למכשיר ברכב :

* ברכב קודם כל להוציא את הדיסק שיש ואז להכניס את דיסק האנימציות.

* אחרי שהכנסתם המכשיר ידלק אז נא לכבות אותו לגמרי .

* לאחר שהוא מכובה לגמרי לוחצים על כפתור ENT שנמצא משמאל לכפתור מס' 1

ובנוסף לו לוחצים על כפתור מס' 6 ומחזיקים מס' שניות (ENT+6 )

* לאחר מכן תידלק הודעה של DOWNLOAD ולאחר קריאה של הדיסק תופיע

ההודעה NOW DOWNLOADING נא לא לגעת עד אשר יסתיים התהליך.

* לאחר מכן תקבלו את ההודעה EJECT DISK הוציאו את הדיסק וראו כי

מכשירכם טען את האנימציות

* תהנו חברים ואני כאן אם צריך לשאול עוד שאלות.

×
×
  • תוכן חדש...