Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב,

 

מול קניון איילון, היום לפנות צהריים (סביבות השעה 12:00 לערך), תפסו להם 2-3 שוטרים עמדה מוצלת ונינוחה מתחת לעץ הנמצא צמוד לסוכנות צ'מפיון-סקודה, קצת אחרי תחנת אוטובוס כמדומני.

אחד השוטרים לזר על מכוניות המגיעות מכיוון מערב למזרח, תוך כדי שהוא נשען לו בכיף על העץ הנחמד שלצידו.

 

כפי שכבר התראתי לא מעט פעמים, בעיר שימו לב כפליים למכמונות כאלה ואחרות, במיוחד במקומות שאינם מסוכנים.

כמובן שהכביש המדובר הוא כביש בעל 3 מסלולים כשלמיטב ידיעתי לא ארעו בו שום תאונות קשות בשנים האחרונות - מה שכמובן רק מחזק את התיאוריה שלנו, הנהגים, שתמיד יחפשו את המטבע מתחת לפנס...

לכוחותינו שלום, עבדכם הנאמן פוקח עיניים ומקפיד לנסוע רגוע בעיר :)

 

שבוע טוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כפי שכבר התראתי לא מעט פעמים, בעיר שימו לב כפליים למכמונות כאלה ואחרות, במיוחד במקומות שאינם מסוכנים.

כאן אני חולק עליך. כלומר, אינני יודע אם היו בכביש הנ"ל תאונות אבל זה שיש בו שלושה מסלולים לא אומר שאפשר לסוע בו מהר כי...

 

1. יש בסופו צומת ולא כל הנתיבים מובילים לאותו המקום, כלומר, יש סבירות גבוהה למכוניות שנעות בין הנתיבים כדי להשתלב בנתיב המתאים

 

2. יש תנועה ערה של הולכי רגל מהקניון לצד הכביש שבו יושבת צ'מפיון וההיפך.

 

3. יש מספר חניונים שיוצאים לכביש הנ"ל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

1. יש בסופו צומת ולא כל הנתיבים מובילים לאותו המקום, כלומר, יש סבירות גבוהה למכוניות שנעות בין הנתיבים כדי להשתלב בנתיב המתאים

2. יש תנועה ערה של הולכי רגל מהקניון לצד הכביש שבו יושבת צ'מפיון וההיפך.

3. יש מספר חניונים שיוצאים לכביש הנ"ל.

אני מסכים עם כל מה שאתה אומר... ביום רגיל.

בשעה 12:00 לפנות צהריים של יום שבת, בשעה בה כל העסקים בצד ימין של הכביש סגורים, התנועה בקניון אפסית, אין אוטובוסים והכבישים ר-י-ק-י-ם - הם לא עומדים שם בשביל לבצע מלאכת קודש של הצלת חיים, הם שם בגלל שהכבישים ריקים ובגלל שהמצב מאפשר נסיעה מהירה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם לפני חודשיים (נמדד ע"פ מפגשי מועדון PSI) לזרו עלי שם כשאני מאט לפניה לחניה בקניון.

 

זה לא חד פעמי. זה ממש קופה רושמת

Mazda MX-5 NC RWD

Subaru Forester 2.5 Sport AWD

BMW R1200GS Adv

פורסם
צודק, אבל גם שנוהגים כמו בני אדם, בא שוטר ועוצר אותך על מהירות מופרזת :idea:

חזק !!!

 

אז תנהג כמו סבתא בת 100 (שנוסעת רוורס בנתיב השמאלי באיילון, כי לא הספיקה לקרוא את השילוט)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אני מסכים עם כל מה שאתה אומר... ביום רגיל.

בשעה 12:00 לפנות צהריים של יום שבת,

 

איציק

אתה צודק ונשאלת השאלה, מה אתה עושה ער בשבת לפנות בוקר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אממ למי שזוכר ביום שישי אחד לפני שנה שהיה את המפגש בקניון הגיע הונדה(אני לא בטוח אבל נראה לי שזה היה הונדה) ברחוב ששת הימים ושהיה שיפוצים בכביש הרכב היה חצי הפוך...ככה שיש שם תאונות.

 

 

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

×
×
  • תוכן חדש...