Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום אני חדש פהלפני שקניתי תרכב ראיתי כמה ביקורות על הרכב

גם טובות וגם רעותבינתיים אני נהנה מאוד מהנהיגה שלו והתגובות שהרכב נותן

האוטו הוא פיאט בראבו 1.6 ידני בלי שום תוספות לא פילטר פתוח לא אגזוז לחץ רגילה לגמרי

יש לי כמה שאלות לגביו

החלפת הילוכים קצת חופשי חלק אמרו לי שצריך להחליף גומיה האם זה נכון?

ומנורות השמן מידי פעם נידלקת שהרכב מונע ועומד, ומתי שאני נותן קצת גז הוא נעלם זה בעיית חשמל?

כי שמן לא חסר

וראיתי שהרבה מדברים פה על הפרסי מי הוא?

ויש כאן מיפגשים? דברים נחמדים הכרויות בין הרכבים?

תודה!

פורסם

ברוך הבא .

רצוי ללכת לבדיקה במוסך - לא חיבים לטפל בו ביום.

חזור ליעוץ אחרי איבחון הבעיות - קשה לנו לבדוק מרחוק .

לגבי הנורה שדולקת - לחץ שמן נמוך בסרק .( לדבריך לא חסר שמן מנוע )

רצוי לבדוק את חיבורהחשמל ליוניט לחץ השמן . ובשלב שני את היוניט עצמה .

עבור בפורום על הודעות דומות .

ובדוק אם יש מוסך מומלץ ע"י חברי הפורום באיזור שלך .

כדאי לטפל בבעית לחץ השמן ... כדי שלא יגרם נזק למנוע .

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בהנחה שהיוניט לחץ שמן תקין וגם הכבל שלו והמנורה, תופעה מסוג זה מעידה על תקלה במערכת השימון של המנוע.

יכולים להיות לזה כל מיני סיבות שבעיקרן חופש מיסבי טלטל (אם אין נזילות גדולות).

האם יש דפיקות מהמנוע, רעשים מוזרים?

מתי התופעה התחילה?

האם נעשתה בדיקה לפני קניה? אם כן אולי יש אחריות

בכל מקרה זו בעייה דחופה. לחץ שמן לא תקין גורם להרס מנוע!

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

מוסך מומלץ, בו אני ואחי מטפלים מזה כשנתיים, הנו מוסך שמשון ביהוד.

בעניין הגומיה. הייתה לי בעיה דומה בפונטו דור ראשון. החלפת הגומיה הפסיקה את החופש בידית ההילוכים אך המחיר היה יחסית גבוה בגלל העבודה על החלק.

 

כמו שאמר רפי, הצטרף למועדון פיאט ובוא לטיול הקרוב.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

בקשר לבעיית נורית שמן

שאלתי בעל מקצוע שטען שיכול להיות שיש יותר מידי שמן ובדקתי ויש טיפה מעל אבל לפי דעתי לא ניראה לי שזה משפיע על לחץ גבוה

הוא נתן אפשרות לרוקן את השמן במנוע ולהחליף בחדש,ולראות מה קורה ואם עדין מופיעה הנורית אז יש אפשרות של פיוז או משאבת שמן,למקרה הגרוע ביותר

ובקשר לידית הילוכים החופש שבו כמה עולה גומייה כזו עם עבודה?

ומי הוא הפרסי שמעתי עליו המון?

תודה ויום טוב

פורסם

"הפרסי" זאת חנות חלפי רכב שמתיימרת להיות זולה (לא תמיד).

צריך לשים לב היטב לאיכות החלקים והמוצרים הנקנים אצלם ורצוי ומומלץ להתמקח על המחיר כמו בשוק פרסי.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

"הפרסי" נמצא ברח' יצחק שדה בת"א, אבל בת"א יש 2 חנויות חלפים אחרות המתמחות רק בחלפי פיאט, מקוריים ותחליפיים ואצלן כדאי (מקצועית וטכנית) לרכוש חלפים לפיאט.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...