Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אוטו יחיד ומיוחד ואין יותר כאלה בכלל מסוגו בארץ....הוא ממש מיוחד ומדהים ולטעמי הכי יפה שיש ומכין לי קפה נהדר כל בוקר....

SpecialLantis.jpg

אני בסך הכל רוצה להגביר את הכוח והתאוצה שלו.כי הוא טיפל'ה חלש (1300 אוטומט, 312,000 ק"מ, אבל מי סופר...)

נ.ב: צירפתי גם תמונה של האוטו מהצד השני שתראו כמה הוא יפה ומיוחד ואדיב לבריות.

SpecialLantisSML.jpg

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורד 323?! :shock:

 

נדיר ביותר אחשלו וואלה אפשר לעשות אחלה רייסיים איתההההההה אני זוכר היה לי כזה ישן יותר אבללללללללל וואלה כמה פתיחותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת חחחחחחחחחחחחח פעם באלי משטרהה אבל הצלחתי לברוח לו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אבל אחי אם אתה שם פילטר פטוח והגזוז לחץ זה מוסיף מלאאאאאאאא כוח וגם אחי חשוב זה מדבקה מקדימה החי מומלץ זה ריגררררררררררר בהצלחה גבררררררררררררררר

פורסם

וואו! תגיד..זה לא היה האוטו של הבעלים של "פחי מערכות"?

 

איזו השקעה!!! איזה יופי!!!

אהבתי את הקטע של לשים ג'אנטים של רכב יותר טוב -מבלי להוריד מהם את הסמל. זה כבייכול מראה על רצון להשביח. זה תמיד מבורך.

 

אתה בטח לעולם לא תמכור אותה כי היא כל כך ייחודית, שכל מי שנכנס לאינטרנט (או לג'בליה) יכול גם כן לבנות כזו!!! כשאתה במילואים בשטחים, תוכל להביא לי גם כזה בודיקיט מדהים??? אולי ג'אנטים של אאודי S8? אין ספק שזה ממש משנה את המכונית. זה כבר לא מכונית 1600 אוטומטית מעאפנה, אלא 1600 אוטומטית מעאפנה עם בודיקיט וג'אנטים!! והיא גם עושה רעש יפה- כל פעם שיש באמפ בכביש היא עושה כזה מין פחחחחחחח מגניב!!! רק זו סיבה לעולם לא להחליף אותה במשהו שאשכרה נוסע!!!! תשמע-אם יש לך במקור 115 כוחות סוס, עם פילטר וצ'יפ יש לך עכשיו בטוח 140 לפחות. ידוע שפילטר נותן 10% וצ'יפ נותן 10% ואגזוז נותן 10%- אז יש לך בשקט 150 כוח סוס. אם לא יותר. אני מקווה שמדובר ב1600 ולא ב1800 העוצמתית. קח בחשבון שכאלה בהמות כביש מיוחדות במינן (כלומר ג'אנט 28 על 1600 מסריחה עם בודיקיט) הן נדירות ביותר וליסוע לטייבה להשיג בודיקיט זה בפירוש לא קל, שלא לדבר על הג'אנטים. לא היתי מחליף אותה בעד שום הון שבעולם!!! מה שכן-היתי שוקל שסתומי פליטה של מאזדה 121-הם מוסיפים המון בגבוהות....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

האוטו שנת 2000 אוטומת 115 כ"ס +צ'יפ +הורדת ממיר +וישרים של בוש +מטען מקורי של נוקיה וזה יוצא בערך 170 כ"ס

ושאלתי מקודם כמה כ"ס יוסיף החלפת שסתומים ולהחליף לאגזוז זרימה חופשית.

 

כן אלו טאסות 21 אינץ' משופרות והאוטו עובר טסט כי הכל מאושר ברישיון.

פורסם

רגע...אמרת שזה האוט שהיה קודם של פחי מערכות?- עבדו עליך!! קודם היה מותקן שם קיט מנורות H4 מטורף של "בוש" ופירקו אותו כנראה לפני המכירה. זו הסיבה שאתה לא מרגיש את כל העוצמה מקמטת האספלט של ה115 כ"ס!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

יש לי עוד שני לומים רזרבות בבית......אבל זה לא העניין....

 

אם מישהו מוכן לתת לי עצות אך להגביר את הכוח והמהירות (ולא שיגידו לי להחליף לאוטו אחר

כי אני רוצה להישאר עם האוטו הזה כרגע)

כמה צריך לעלות להחליף את כל הצנרת, סרעפת פליטה מקצועית + צנרת חובבנית?

וכמה כ"ס זה יוסיף? וכמה מעלות קלווין?

פורסם

אולי אני מגלה כאן משהו שאני לא צריך, אבל בדרך כלל כשעושים את ההחלקות האלה, שמים גם מוט מתחת לבתי הגלגלים (קוראים לו ציריה או משהו כזה) שאתה יכול להשתמש בו בשביל לפתוח את הדלתות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

להוסיף מנוע סילון אני לא רוצה כי הבנתי שזה סיפור של לפחות 25 אלף......

התקציב שלי הוא בערך 2-8 לירות שטרלינג ביום טוב...

ואין זה מספר מסויים של כ"ס שאני רוצה להגיע אליו פשוט אני רוצה שלאוטו יהיה יותר כוח

ותאוצה מהירה יותר כי כמה שלדעתי האוטו יפה והכל....הוא נמוך והתאוצה שלו נמוכה בהתאם


×
×
  • תוכן חדש...