דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16
  1. #1
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Tubular speaker
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2004
    הודעות
    525

    שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    הי

    בעקבות הברקה(נדמה לי...) שהייתה לי לפני כמה ימים, אני מפנה את השאלה אליכם.

    מהן הדרישות שעלי לעמוד בהן בשביל להירשם כיצרן רכב ולמי עלי לפנות כדי לקבל את הדרישות ואישור הגוף המפקח(משרד התחבורה?)

    תודה מראש

    די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.


  2. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Igor_STI
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2004
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    2,281

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.



  4. #3
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של ~VIPER~
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2004
    הודעות
    469

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    לאו דווקא, והדוגמא היא מפעל התומקארים בארץ.
    רק שהם היו צריכים לשלם הרבה כסף לתקינה של הכלים שלהם, אבל כנראה זה השתלם ולפי מה שהבנתי [ורואה על הכביש] הם מוכרים יפה.

  5. #4
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של rgunv
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    959

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    ולא רק זה היות והרכב מתוצרת ישראלי לא יוטלו עליו כל מסי היבוא השונים ולכן הוא יהיה זול יותר לקונה.

    גם אם יפגר ב4-5 שנים מהרכבים החדשים של מאזדה או טויוטה עדיין יהיה זול יותר ב 150% לערך ועדיין יהיו בו כל אביזרי הבטיחות השונים וצריכת דלק הגיונית עדיין יהיה לו שוק לא רע (אני מניח שמפעל שייצר רכבים בארץ יזכה גם לאיזה מענק מהממשלה).
    אטרקציות לאירועים


    ציטוט Nomed כתב: הצג הודעה
    פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

  6. #5
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של Tubular speaker
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2004
    הודעות
    525

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    בדיוק בגלל הסיבה שציינת,לצערי, לא יהיה שום מענק ממשלתי לתעשיית רכב מקומית.
    המדינה מתה על מיסי רכב, והיא לא תחפז לעזור לחברה שלא משלמת מס לתפוס נתח על חשבון שכן.

    בכל מקרה,רבותי,אולי שידרתי מסר מוטעה,אני לא מתכוון להיות אוטוקארס 2...

    נפח היצור המתוכנן שלי הוא יחידה אחת.

    עכשיו, מישהו יוכל בטוב ליבו להפנות למקור שבו נמצאים דפי הניירת שאני חייב לקרוא?
    די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

  7. #6
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של ami123
    תאריך הצטרפות
    יולי 2004
    מיקום
    ב"ש
    הודעות
    1,124

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    ברגע שתוציא את האישור הזה אם יהיה לך ראש פתוח מספיק אתה תוכל לעשות הרבה מאוד כסף מייצור רכבים בהזמנה אישית לעשירי הארץ, ולאט לאט להיכנס ולפתוח פס ייצור מודרני שייצר כמות קטנה של מכוניות שאני בטוח שימכרו בצורה די טובה בגלל העלות הנמוכה(לפי איך שאני רואה את זה רכב קטן תוצרת הארץ יעלה בסביבות ה50-60 אלף ואני בטוח שהרבה יעדיפו לקנות רכב חדש ומיושן מאשר משומש).

    תנסה לברר בלשכת העבודה או במקומות שעוזרים לעסקים חדשים, נראה לי שקודם כל תצטרך אישור עסק ואז להמשיך עם שאר הדברים.
    תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il

  8. #7
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של rgunv
    תאריך הצטרפות
    יולי 2005
    הודעות
    959

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    אני בטוח שברגע שבו תקבל את האישורים הדרושים ישמחו רבים מחברי הפורום לקחת חלק בתהליך של יצירת רכב ישראלי מודרני

    אבל לפי קצב החלפת הנירת בארץ (ובכלל) אני חושב שלא ישארו כבר רבים מהם.
    אטרקציות לאירועים


    ציטוט Nomed כתב: הצג הודעה
    פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.

  9. #8
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    כמה קישקושים בת'רד אחד...

    אין שום היתכנות כלכלית, טכנית או אחרת לייצור רכב מודרני וזול תוצרת הארץ.

    נדרשת השקעה של מיליארדי דולרים רק כדי לתכנן מכונית כלשהי מאפס, וגם היא תהיה כושלת ויקרה במיוחד.

    לשואל השאלה המקורית (Tubular speaker) הרשויות יתישו אותך, אבל זה לא בלתי אפשרי. ישנם מספר מפעלים שמוגדרים כיצרני רכב בארץ - תע"ר, מרכבים, הארגז, עג"ם, נצר סירני, תומקאר ואחרים.
    תנסה למצוא מישהו שם, או אפילו לחבור אל מישהו מהם, אם יש לזה פוטנציאל כלכלי.

    הגוף האחראי על הנושא, כנראה, הוא מחלקת התקינה באגף הרכב במשרד התחבורה. לא עובדים שם אנשים על אינטלקט מופלג, כצפוי.

  10. #9
    פורומניאק הסימלון של Discover
    תאריך הצטרפות
    נובמבר 2002
    מיקום
    Merkaz
    הודעות
    7,053

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    לידיעתכם, המס על המכוניות בארץ הוא מס-קנייה, ואין לו שום קשר למיסי-המגן שמוטלים על מוצרים תוצרת חוץ כדי להגן על תוצרת מקומית.
    לפיכך, גם אם מאזדה יפתחו מפעל בארץ - וייצרו את המאזדה 3 בארץ, כולל הכל - מאפס ועד לרכב שלם - הרכב יעלה קצת פחות.. אבל ממש לא 150%.. אפילו לא 50% פחות..
    מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;
    תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  11. #10
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של Lotus Omega
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2004
    הודעות
    1,840

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    גם אם הרכב היה עולה 5000 פחות, זה היה מועיל.


    אור.

  12. #11
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של אוהד
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    אי שם פה בסביבה
    הודעות
    409

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    כל המפעלים בארץ הם למעשה מפעלי הרכבה ולא יצרני מכוניות.

    אף אחד מעולם לא פיתח בארץ מנוע, מערכת חשמל או כל רכיב אחר ברכב למעט שלדות (טומקר ואולי תע"ר שמתבססים על רכבים אמריקאים).
    אוטובוסים מורכבים בארץ והשאר בונים נגררים.
    לכל יצרן רכב יש מאות ספקי משנה שמייצרים: מנורות, פנסים, פלסטיקים שונים, מערכות בטיחות (ABS כריות אוויר), בלמים, בולמים קפיצים צמיגים ג'אנטים זכוכיות, יצרניות הרכב למעשה מתכננות ומרכיבות את הרכבים ומייצרות את המנועים ואת מכלולי ההנעה העיקריים אך מעבר.
    תעשיית הרכב דורשת הרבה תעשיות מסביבה על מנת שזו תוכל להתקיים, זוהי תשתית שאינה קיימת במדינה שלנו ולדעתי גם לא תיהיה לעולם.
    עלויות הייצור במדינה שלנו הם אדירות והכדאיות לייצר כאן רכבים לשוק מאוד מאוד קטן שואפת לאפס, בגדים אפילו לא תופרים בארץ כי זה יקר (עבודה יהודית שווה הרבה).
    עלויות הייצור יעלו אל אחת כמה וכמה על המיסים שאותם "חוסכים".
    למעשה למעט הייטק תעשיות ביטחוניות וחקלאות אין כמעט ייצור ויצוא במדינה שלנו.
    I don't drive fast, I fly low

  13. #12
    נהג נמרץ (> 500 הודעות) הסימלון של חיים_k
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    533

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    ציטוט אוהד כתב:
    כל המפעלים בארץ הם למעשה מפעלי הרכבה ולא יצרני מכוניות.
    לא ממש מדוייק אוהד.

    מפעלי האוטובוסים לא רק מרכיבים אלא מתכננים ומעצבים מאפס את האוטובוסים שלהם, כאשר המכללים המכניים מגיעים מהייצרנים. זה אולי לא ייצור רכב מאפס, אבל זו הרבה יותר מאשר הרכבה בלבד.

    גם מפעלי הנגררים מתכננים מאפס כאשר הסרנים מיובאים מחו"ל ומערכות הבלמים מתוכננות בארץ על בסיס מכללים של יצרנים עולמים (כמו בוש או וואבקו).
    נגרר כבד זו חתיכת מכונה, עם מורכבות די גדולה בתכנון ובייצור.

    לשווקי הנישה כאלה, שבהם הייבוא יקר יחסית, יש כדאיות. מעבר לזה אין כנראה.

  14. #13
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2005
    הודעות
    123

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    הבעיה לא טכנולוגית.
    מדינה שיכולה לפתח ולייצר טנקים, מטוסים, טילים ולוויינים יכולה גם לפתח ולייצר מכוניות.
    לדעתי הבעיה היא בעיקר היתכנות כלכלית שיווקית:
    התנגדות עקרונית לרכישת made in Israel במדינות האזור
    שכר עבודה יקר יחסית לאזור.
    ואין יתרונות יחסיים לייצור בארץ.

    האפשרות היחידה היא מציאת "נישה" שבה יכול להיות לישראל יתרון תחרותי וייצור מכוניות לאותה נישה.

  15. #14
    חבר פורום גאה הסימלון של בנצי
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2002
    מיקום
    עמק הסיליקון
    הודעות
    4,663

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    מבחינת היגיון אני יכול לפתוח חברה שתפעל כמו מפעלי האוטובוסים, אני אביא לארץ מספר KITCARS וארכיב אותם אצלי, איך אני משיג אישור להיות חברה שכזאת בארץ הקודש?
    הרי אין פה בלאגן של פיתוח אלא רק הרקבה ותקינה בישראל כשהרכב יוצא שלם דרך ה"מפעל" הישראלי שלי...???????????
    haters will hate


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  17. #15
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות) הסימלון של תומR
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    east ramt gan
    הודעות
    2,348

    Re: שאלה בעלת חשיבות אולטרה-קוסמית בנוגע לרישום "יצרן רכב" באה"ק.

    ציטוט Tubular speaker כתב:

    נפח היצור המתוכנן שלי הוא יחידה אחת.

    עכשיו, מישהו יוכל בטוב ליבו להפנות למקור שבו נמצאים דפי הניירת שאני חייב לקרוא?
    מדובר ברכב עם רישוי לכביש?
    אם אתה יכול, תן רקע.
    גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. אולטרה סגול \ "אור שחור" בלוח השעונים
    By Fireball in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29/12/06, 21:35
  2. שאלה בנוגע ל"רדיאטור פנימי" של רכב
    By diaz11 in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 20/10/05, 20:08
  3. שאלה מקצועית בנוגע לשעון MPH/KMH קמ"ש+מייל"ש
    By onimrod in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 24/08/05, 13:36
  4. תגובות: 70
    הודעה אחרונה: 09/08/05, 0:52
  5. שאלה "פשוטות" בנוגע לנורת מצבר, פיאט אונו 92.
    By MasTulio in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 29/07/05, 16:36

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •